To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i ul. Chodecka 2, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje).
Numer ogłoszenia: 185842 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93138 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i ul. Chodecka 2, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i ul. Chodecka 2, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów, kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje). W ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - przegląd i czyszczenie sekcji grzejnej, - przegląd i czyszczenie sekcji wywołującej, - przegląd i czyszczenie zespołu przenoszenia obrazu - czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), - czyszczenie zespołu optyki, - czyszczenie kaset papieru, - czyszczenie filtrów, - czyszczenie drogi transportu papieru, - czyszczenie sekcji pobierania papieru, - sprawdzenie poprawności działania urządzenia , - regulacja jakości kopii 2. W ramach napraw urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - zdiagnozowanie usterki, - wykonanie odpowiednich czynności serwisowych w celu usunięcia usterki, - wymianę odpowiednich części lub podzespołów, zgodnych z zaleceniem i specyfikacją techniczną producenta urządzenia, niezbędnych do naprawy urządzenia, - dokonanie odpowiednich regulacji i innych czynności w celu doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Euroimpex II Sp z o.o., ul. Górczewska 228 d/40, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165200,00
Oferta z najniższą ceną: 80535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.