eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Zakup i dostawa defibrylatora i wanny do masażu wirowego Nr sprawy EZP-252-36/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Morawica: Zakup i dostawa defibrylatora i wanny do masażu wirowego Nr sprawy EZP-252-36/2007
Numer ogłoszenia: 185841 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa defibrylatora i wanny do masażu wirowego Nr sprawy EZP-252-36/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2007 roku urządzeń tj. defibrylatora przenośnego - 1 szt., oraz wanny do masażu wirowego kończyn górnych - szt. 1 - zgodnie z parametrami opisanymi w załączniku nr 2 do specyfikacji podzielonego na pakiety I - II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.51.00 - 33.15.51.00 Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, może ubiegać się wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Wyrażą zgodę na termin płatności faktury za wykonaną dostawę w ciągu 30 dni. 6.Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo w formie oryginału winno być dołączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 2.Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) wypełniony załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wymagane parametry; c) wypełniony formularz cenowy do Pakietu Ne II, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji d) oświadczenie z mocy art. 36 ust. 4 ustawy w sprawie podwykonawców - załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji; e) warunki gwarancji , serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na oferowane urządzenia - załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji; f) aktualny dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 Dz. U. nr 93, poz. 896 z dnia 30 kwietnia 2004 . oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia. Do oferty należy dołączyć CE wraz z deklaracją zgodności, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 20 zł. płatne w kasie ŚCP lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:45, miejsce: Dziale Zamówień Publicznych Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny - 1 szt., nowy, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2007roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wanna do masażu wirowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanna do masażu wirowego kończyn górnych - szt. 1 , wyprodukowana nie wcześniej niż w 2007 roku, zgodnie z parametrami opisanymi w załączniku do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.