eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Komarów-Osada od km 0+150,00 do km 0+270,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego w celu zabezpieczenia przed erozją z odprowadzeniem wód powierzchniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Komarów-Osada: Remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Komarów-Osada od km 0+150,00 do km 0+270,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego w celu zabezpieczenia przed erozją z odprowadzeniem wód powierzchniowych
Numer ogłoszenia: 185832 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, fax 084 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Komarów-Osada od km 0+150,00 do km 0+270,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego w celu zabezpieczenia przed erozją z odprowadzeniem wód powierzchniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Komarów-Osada od km 0+150,00 do km 0+270,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego w celu zabezpieczenia przed erozją z odprowadzeniem wód powierzchniowych Zakres robót obejmuje Roboty przygotowawcze słownik uzupełniajacy CPV 45111000-8 - mechaniczne karczowanie zagajników - 0,01 ha - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym - km 0,12 - usuniecie warstwy ziemi urodzajnej humusu za pomocą spycharek poza granicę robót - m2 350 Roboty ziemne słownik uzupełniajacy CPV 45111000-8 - roboty ziemne z przerzutem przy głębokości wykopu do 3,0 m poza granice robot - m3 36 - wykopy wykonane koparkami o pojemności naczynia roboczego 0,6 m3 z transportem urobku w gruncie kat III-IV - grunt wykonawcy - m3 84 - formowanie i zageszczanie nasypów spycharkami przy wysokości nasypu do 3,0 m- m3 120 Roboty nawierzchniowe - podbudowa słownik uzupełniajacy CPV 45233000-9 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne grunt III-IV - m2 480, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 20 cm - m2 480, Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni z plyt żelbetowych pełnych o wymiarach 300x125 grubości 15 cm z wypełnieniem szczelin między płytamoi betonem B-15 - m2 480, Plantowanie skarp słownik uzupelniajacy CPV 45111000-8 - plantowanie obrobienie na czysto skarp o szerokości do 5,0 m i korony nasypów wykonanych ręcznie grunt kat. III-IV - m2 180 - plantowanie obrobienie na czysto skarp i dna wykopów wykonanych mechanicznie grunt kat. III-IV - m2 288 Umocnienie rowu - słownik uzupełniajacy CPV 45111000-8 - ławy fundamentowe grubości 15 cm z betonu B-15 pod korytka żelbetowe - m3 10,8 - umocnienie rowu korytkami żelbetowymi na ławie betonowej - m 120 Dopuszcza się zastosowanie do wykonania nawierzchni, płyt żelbetowych używanych pod warunkiem, że będą w dobrym stanie technicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uoprawnień, - posiadaja niezbędna wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych - udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesiecy od dnia końcowego odbioru - spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Oferta nie spełniajaca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucopna bez rozpatrywania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku spełnia nie spełnia Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunku spełnia - nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie warunku spełnia - nie spełnia Potwierdzenie posiadania potencjału technicznego i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca Dokument Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia b) wykaz osób które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia Dokument Wykaz pracowników wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda. Wykaz robót wraz z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością Referencje powinny być ułożone w kolejności zgodnej z wykazem wykonanych robót. Ocena warunku spełnia - nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 3 Znaczenie warunku spełnia - nie spełnia Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Ocena spełnienia warunku spełnia- nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 4 Ocenie podlegać będzie oferowana cena. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartość badanej oferty brutto x100
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy (zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. . zał nr 5 b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Zał nr 6 c) Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał nr 7 d) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI podpunkt d i f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 4 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt.. 4 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VI punkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15 22-435 Komarów-Osada pokój nr 6 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.