eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawy materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Kielce: Dostawy materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 185824 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy w następujących ilościach i rodzajach. Zadanie Nr 1: Lp Asortyment Ilość J.m 1. Blok biurowy 100kartek. A4 w kratkę 135 szt. 2. Blok biurowy 100 kartek A5 w kratkę 120 szt. 3. Klip teczka zamykana A4 300 szt. 4. Klip teczka zamykana A5 300 szt. 5. Długopis Ball Point Pen Plastic szerokość linii pisania 0,5mm, długość linii pisania 2500 m (1 op = 24 szt) 45 op 6. Długopis typu Handy żel , linia pisania 0,32mm długość linii 1000m, końcówka ze wzmocnionej stali nierdzewnej ,ergonomiczny, wygodny uchwyt, gładka i równa linia pisania, dostępny w 4 kolorach 1200 szt. 7 Dziurkacz - metalowy o dużej wytrzymałości, wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową; średnica otworów 6 mm; rozstaw otworów 80 mm; możliwość dziurkowania jednorazowo 30 kartek 45 szt. 8 Gumka Pilot EE-101 , wysokiej jakości, niebrudzące , przeznaczone do stosowania na papierze i folii. 150 szt 9 Klej w sztyfcie 22g. Wysokiej jakości klej bezbarwny i bezwonny, nietoksyczny zmywalny z większości powierzchni, do klejenia tektury papieru zdjęć i materiału, posiada atest PZH , 2 lata gwarancji, Kolorystyka obudowy zielono-żółta. 210 szt. 10 Koperta biała C5 samoklejąca op. 500Szt. 30 op. 11 Koperta biała C6 samoklejąca op. 1000Szt. 30 op. 12 Koperta biała C4 samoklejąca op. 250Szt. 30 op. 13 Koperta utajniona 210x12x6 (1+2) 1 op. 1200szt 36 op. 14 Korektor w piórze z metalowa końcówką, szybkoschnący, posiada formułę chroniącą warstwę ozonową pojemność 7ml. 450 szt. 15 Kostka biała klejona 8*8*4 600 bl. 16 Bloczki samoprzylepne 76*76 100k. 150 bl. 17 Linijka 30cm, plastikowa 60 szt. 18 Marker pernamentny okrągła końcówka, pisze po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz nie rozmazuje się, wodoodporny, nie blaknie pod wpływem działania promieni słonecznych, w aluminiowej obudowie, odporny na wysychanie zgniecenia i pęknięcia, przyjazny dla środowiska nie zawiera ksylenu, linia pisania 1mm długość linii pisania 900m - pięć kolorów 300 szt. 19 Nożyczki biurowe 20 cm; wykonane ze stali nierdzewnej o bardzo wysokiej jakości; wytrzymała raczka (odporna na pęknięcia i odpryski; wzbogacona o gumowy uchwyt ( soft-grip); do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej; miękka rękojeść; antyalergiczne wykończenie rączek 45 szt. 20 Obwoluta z folii krystaliczna A4 op. 100Szt. 300 op. 21 Ołówek z gumką , wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały niełamliwy grafit, doskonale się ostrzy, w razie złamania nie pozostawia drzazg i nie kaleczy 300 szt. 22 Papier ksero A4 Polspeed 80g./m2 146CIE, wilgotność 3,0-5,0% ryza 500ark. 2250 ryza 23 Rolki termoczułe 110x20m op. 10 szt. (papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy) 150 op. 24 Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu: 50 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykiet 150 szt. 25 Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu: 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 450 szt. 26 Segregator z mechanizmem A5; szerokość grzbietu: 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta 60 szt. 27 Skoroszyt papierowy biały A4 1800 szt. 28 Skoroszyt plastikowy A4 wpinany do segregatora 900 szt. 29 Spinacz biurowy R-28 op. 100Szt. 600 op. 30 Temperówka; wykonana ze specjalnego stopu magnezu; stalowe ostrze mocowane wkrętem; rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie 90 szt. 31 Taśma biurowa 18x30m 360 szt. 32 Teczka akta osobowe, twarda oprawa introligatorska z papierowej okleiny , trzy przegródki A,B,C, 240 szt. 33 Teczka wiązana biała papierowa 1950 szt. 34 Torebki strunowe A4 op. 100Szt. 15 op. 35 Torebki strunowe A5 op. 100Szt. 15 op. 36 Tusz wodny do papieru i dokumentów, do stempli ręcznych i poduszek micro; idealny do stempli z gumowa lub polimerową płytką stemplujacą; pojemność: 25 ml; butelka z dozownikiem 150 szt. 37 Wkład typu handy żel Linia pisania 0,32mm długość linii pisania1000m do poz. nr. 6 750 szt. 38 Zakreślacz Donau , grubość linii pisania 1-5mm długość linii 140m, gumowane boki obudowy. 300 szt. 39 Zeszyt A4 /96k. Twarda oprawa 300 szt. 40 Zeszyt A5/32k w kratkę 450 szt. 41 Zeszyt A5/60k. w kratkę 600 szt. 43 Zeszyt A5/96k. w kratkę 150 szt. 44 Zszywki 24/6 op. 1000Szt. 750 op. 45 Zszywacz - metalowy na zszywki 24/6 / 26/6; wyposażony w obrotowy mechanizm umożliwiający zaginanie zszywek do wewnątrz i na zewnątrz; głębokość zszywania 50 mm; możliwość zszywania jednorazowo 25 kartek 75 szt. Zadanie Nr 2: Lp Asortyment Ilość J.m 1. Toner do drukarki HP LJ P 2015 21-400 - HP7553- A00 Q7553A 30 szt 2. Toner do drukarki HP LJ 2015 21-400 - HP 7553 - X00 Q 7553X 30 szt 3. Toner do HO LJ (Q7553A) P 2015 - zamiennik InterCom 30 szt 4. Toner do HP LJ (Q 7553X) P 2015 - zamiennik InterCom 30 szt 5. Toner do HP LJ P 2035/2055 21-400 - HP 0505-000 CE 505A 90 szt 6. Toner do HP LJ P 2055 21-400 H 0505 - -X00 CE 505X 90 szt 7 Toner do drukarki HP LJ PP 2035/P2055 (CE 505 A) 21-490-HP 0505 - A 02 90 szt 8 Printe Toner zamiennik 100% nowy do HP CE 505X 21-490 HP 0505 - X00 90 szt 9 Tusz do HP DJ s. 800 black 21-500 HP 5164-5A0 30 szt 10 Tusz do DJ s. 450 color C6578D 21-500 HP 6578 - D00 30 szt 11 Tusz czarny do HP s. 800 51645A zamiennik InterCom 21-530-5164-5A0 30 szt 12 Printe AH 78 zamiennik do HP DJ 930 C (C6578 AE/DE) PRO kolor 21-590-HP6578-000 30 szt 13 Toner do drukarki HP LJ 1100/3200 C 092A 21-400-HP4092-A00 15 szt 14 Toner do HP LJ (C4092A) PRINTE pro 21-440-HP4092-A01 15 szt 15 Canon PG-40 tusz czarny doiP1200 21-500-CANPG40-000 15 szt 16 Tusz do Canon ip 1200 Black PointBPC 41 (zamiennik Canon CL-41) 21-510 CANCL41-000 15 szt 17 Tusz do Canon iP black POINT BPC 40 1200/1300/1600/2200 (zamiennik Canon PG - 40 ) 21-510-CANPG 40-000 15 szt 18 Tusz nr 100 do serii S/Pro Cyjan Lexmark 14N0900E - LEX 14NO-900 21-500-lex 14NO-900 15 szt 19 Tusz nr 100 do serii S/Pro Magenta Lexmark 14N0901E LEX 14NO-901 21-500-lex14NO-901 15 szt 20 Tusz nr 100 do serii S/Pro Yellow Lexmark 14N0902E - LEX 14NO-902 21-500-lex14NO-902 15 szt 21 Tusz nr 100 do serii S/Pro Black Lexmark 14N0900E - LEX 14NO-820 14N0820E 15 szt 22 Toner do HP LJ (CB436A) PRINTE pro 21-440-HP0436-A00 15 szt 23 Toner do drukarek HP LJ P1505 M1120, M1522 (CB436A) 21-400-HP0436-A00 15 szt 24 Toner Typ T do Faksu Canon L380/400/PC-D340 (Cartridge T CRGT) 21-400-CAN000T000 9 szt 25 Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 21-400-CANT000-000 9 szt 26 Sharp AR 168 T toner do 122/153/5012/5415 ARM-155 Katun 21-110-SHA0168-000 30 szt 27 Sharp AR -208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420 21-110-SHA0208-000 15 szt 28 Toner OKI B2500/2520/2540 black (2,2 tys.stron) 21-400-OKI2500-B00 15 szt 29 Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB773) 29-300-PAN0093-000 6 szt 30 Bęben KX-FA 84E Panasonic (KX-FL513/613/653) oryginał 29-310-PAN0084-000 18 szt 31 Bęben do KX-FL613 (KX-FA 84E) Panasonic Printe DP84E 29-312-PAN0084-000 12 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ma prawo nie wykorzystać w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w umowie. Cena jednostkowa przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota VAT i cena brutto. Okres gwarancji niezmienności cen netto, strony ustalają na okres 12 miesięcy. Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po 12 miesiącach od daty zawarcia umowy o (+, -) procentowy wzrost cen producenta, o czym Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wypowiedzeniem i udokumentuje podstawę zmiany ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scrmits.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-040 Kielce ul. Pakosz 72, pokój 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 12:00, miejsce: 25-040 Kielce ul. Pakosz 72, pokój 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.