eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Żory: Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania
Numer ogłoszenia: 185803 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy 1 351,66 m2 powierzchnia wiaty 809,10 m2 powierzchnia boksów handlowych 449,10 m2 powierzchnia pom. pozostałych 20,80 m2 zewnętrzne wymiary budynku 36,85 x 36,68 x 9,95 m ETAP I ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: a/hala targowa 1) fundamenty (ławy, stopy i ściany fundamentowe żelbetowe, na podsypce piaskowej i chudym betonie), 2) izolacje poziome i pionowe,(powłokowe bitumiczne, z papy i folii), 3) słupy stalowe pełnościenne ocynkowane i zabezpieczone do klasy odporności ogniowej R30, 4) ściany zewnętrzne osłonowe do wys.3,36 m,( z pustaków betonowych łupanych gr.19,8 cm), 5) z rdzeniami i wieńcami żelbetowymi. 6) dach-konstrukcja: z dźwigarów z drewna klejonego(dźwigary ramowe o rozstawie 12,00 m i rozpiętości w osiach podpór 36,00 m wewnątrz których zaprojektowano dźwigary drugorzędne w postaci belek o rozstawie 12,00 m i rozpiętości 12,00 m a pomiędzy nimi płatwie. Konstrukcja dachu zostanie usztywniona płytami z drewna klejonego (od dołu) oraz płytą OSB (od góry).Pomiędzy płatwiami przewidziano izolację cieplną wraz z folią paroizolacyjną. 7) pokrycie dachu (membraną dachową PVC-P o gr.1,8 mm ) 8) odwodnienie za pomocą rynien i rur spustowych z blachy tytanowo- cynkowej, 9) posadzka-z kostki brukowej betonowej. 10) okna z profili aluminiowych w wersji ciepłej, 11) bramy wejściowe (6 szt.) otwierane na zewnątrz z profili stalowych ocynkowanych wyposażonych w zamki i blokady( blokujące skrzydła w chwili otwarcia), 12) boksy sanitariatów wyposażone w urządzenia i instalacje sanitarne wg. Dokumentacji branżowych. b/ boksy (handlowe, sanitariaty, inkasenta, porządkowe) 1) fundamenty ( stopy fundamentowe żelbetowe, na podsypce piaskowej i chudym betonie), 2) ściany z płyt warstwowych (konstrukcja ścian w postaci ram stalowych z ceowników zimnogiętych, rdzeń z pianki IPN. Ściany boksów przeznaczonych do handlu artykułami spożywczymi pokryte dodatkową warstwą dopuszczoną do kontaktu z żywnością. 3) ścianki działowe w sanitariatach-z płyt kartonowo- gipsowych wodoodpornych, oblicowanych płytkami ceramicznymi, 4) dachy z płyt warstwowych (konstrukcja ścian w postaci ram stalowych z ceowników zimnogiętych, rdzeń z pianki IPN, 5) pokrycie dachów membraną dachową PVC, 6) odwodnienie za pomocą rynien i rur spustowych z blachy tytanowo- cynkowej, 7) posadzki pod boksami handlowymi - z kostki brukowej betonowej, 8) posadzki w sanitariatach- betonowe izolowane i wykończone płytkami ceramicznymi, 9) okna z profili aluminiowych w wersji ciepłej, 10) drzwi: zewnętrzne z profili aluminiowych w wersji ciepłej, 11) drzwi wewnętrzne płycinowe laminowane, 12) rolety (do boksów handlowych) rolowane, ze sterowaniem ręcznym, ZAKRES ROBÓT DROGOWYCH: 1) Organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu. 2) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 5cm placu pod halę targową. 3) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej chodnika wzdłuż ul. Dąbrowskiego. 4) Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. 5) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznej (pozyskany frez) do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem. 6) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznej chodnika oraz rozbiórki obrzeży i krawężników betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 7) Korytowanie oraz wykonanie podbudowy pod zatokę autobusową zlokalizowaną wzdłuż ul. Dąbrowskiego. 8) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 9) Wykonanie niwelacji terenu pod halę targową wraz z tarasami wejściowymi poprzez ukształtowanie nasypów z gruntów niespoistych, niewysadzinowych zagęszczonych do odpowiedniego wskaźnika Is (nasypy ukształtowane na odpowiednią szerokość poza obrysem hali targowej wraz z ukształtowaniem skarp umożliwiające bezpieczne użytkowanie obiektu). 10) Ułożenie wokół nawierzchni brukowych hali targowej krawężników betonowych typu ciężkiego wibroprasowanych 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem. 11) Ułożenie na połączeniu zatoki autobusowej z istniejącą nawierzchnią ul. Dąbrowskiego krawężników kamiennych granitowych 20x25x100cm typ najazdowy na ławie betonowej z oporem. 12) Wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej z kostki granitowej szarej 18/21cm na odpowiedniej podbudowie. Spoiny między kostką granitową wypełnione cementową, szybkowiążącą zaprawą do fugowania kostki brukowej (zaprawa zawierająca tras zapobiegający powstawaniu wykwitów wapiennych). 13) Wykonanie nawierzchni hali targowej wraz z dwoma tarasami wejściowymi z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na odpowiedniej podbudowie - kostka o wymiarach 37,5x25cm kolor grafitowobiały oraz antracytowografitowy. 14) Wykonanie nawierzchni dojścia do tarasu frontowego hali targowej od strony ul. Dąbrowskiego z kostki brukowej betonowej śrutowanej gr. 8cm na odpowiedniej podbudowie - kostka o wymiarach 45x18cm kolor jasno-szary. 15) Wykonanie schodów terenowych oraz murków ozdobnych frontowych (donic) od strony wejścia przy ul. Dąbrowskiego z betonu architektonicznego. 16) Montaż elementów małej architektury przed wejściem od strony ul. Dąbrowskiego - ławki, kosze na śmieci zgodne z opisem w części architektonicznej dokumentacji projektowej. 17) Montaż donic z drzewami (klon kulisty srebrny) na tarasie wejściowym od strony osiedla. ZAKRES ROBÓT ELEKTRYCZNYCH: 1) Wykonanie i demontaż zasilania elektrycznego placu budowy według potrzeb wykonawcy. Uzyskanie warunków przyłączenia w TAURON i podpisanie umowy na dostawę prądu. 2) Przebudowa oświetlenia przy ul. Dąbrowskiego (kolizja z zaprojektowaną zatoką autobusową) na odcinku wskazanym na rys. A1b zagospodarowanie terenu z Projektu budowlanego wiaty targowej z boksami handlowymi przy u. Dąbrowskiego w Żorach -branża elektryczna projektant mgr inż. Michał Magiera. Przebudowa oświetlenia obejmuje ułożenie nowej trasy kablowej i wymianę słupów oraz opraw oświetleniowych - schemat rys. E/17. Rodzaj materiałów wskazano w rozdziale 2.5.3 opisu technicznego. Po robotach kablowych należy doprowadzić tereny zielone oraz nawierzchnię dróg i chodników do stanu pierwotnego lub wykonać roboty technologią bezwykopową. 3) Likwidacja odcinka 30m sieci kablowej oświetlenia parkingu kolidującej z zaprojektowaną halą targową - demontaż 1 słupa z oprawami ośw., odłączenie likwidowanej linii kablowej oświetlenia parkingu oraz wykonanie mufy kablowej w celu utrzymania ciągłości obwodu (rys. A1b zagospodarowanie terenu). Zdemontowany materiał należy przetransportować do ZTK Żory (1 km). 4) Demontaż istniejącego oświetlenia parkingu i wykonanie nowego oświetlenia parkingu zgodnie rys. A1b zagospodarowanie terenu i schematem rys. E/17 z Projektu budowlanego wiaty targowej z boksami handlowymi przy u. Dąbrowskiego w Żorach -branża elektryczna projektant mgr inż. Michał Magiera. 5) Wykonanie instalacji elektrycznych hali targowej zgodnie z Projektem budowlanym wiaty targowej z boksami handlowymi przy u. Dąbrowskiego w Żorach -branża elektryczna projektant mgr inż. Michał Magiera (rys. E/1-16): - przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego wiaty targowej, - rozdzielnic elektrycznych boksów handlowych, sanitariatów oraz pomieszczenia inkasenta, - wewnętrznych linii zasilających, - instalacji przeciwporażeniowej, - instalacji gniazd wtyczkowych, - instalacji elektryczna ogrzewania przeciwoblodzeniowego rynien, - instalacji elektryczna ogrzewania przeciwzamrożeniowego hydrantu, - instalacja wentylacji pomieszczeń sanitarnych 1.1, 1.2, 1.4, 1.5 łącznie z zabudową wentylatorów, - instalacji przeciwprzepięciowej, - instalacji uziemienia i wyrównywania potencjałów, - instalacji odgromowej, - instalacji zasilania urządzeń technologicznych, - instalacji oświetlenia architektonicznego - dekoracyjnego budynku (podświetlenie elewacji, zadaszenia i drzew). Po robotach kablowych (wlz i oświetlenie dekoracyjne zewnętrzne) należy doprowadzić tereny zielone oraz nawierzchnię dróg i chodników do stanu pierwotnego lub wykonać roboty technologią bezwykopową. 6) Dostawa, montaż i uruchomienie grzejników elektrycznych. Parametry i wyposażenie elektrycznych grzejników konwektorowych:- moc 2500 W , -termostat temperatury, - tryb ANTYZAMARZANIE, - pokrętło z płynną regulacją temperatury, - przycisk włącz/wyłącz urządzenie, - bezpiecznik termiczny załączany automatycznie. Grzejniki należy zamontować w pomieszczeniach 1.1/2, 1.4/15, 1.56/67. Łącznie należy dostarczyć i zamontować 26 grzejników elektrycznych. 7) Wykonanie przyłącza elektrycznego dla hali targowej na podstawie Projektu budowlanego przyłącza elektrycznego wiaty targowej z boksami handlowymi przy ul. Dąbrowskiego w Żorach - branża elektryczna - projektant mgr inż. Michał Magiera. Zakres prac związany z wykonaniem przyłącza obejmuje budowę linii kablowej niskiego napięcia, YAKXS 4x240 mm2 , ułożonej między stacją transformatorową R1324 ŻORY TS-28/nN (dz. nr 2372/183) a nowo projektowanym złączem kablowym ZK4 w granicy posesji działki nr 2996/183. Długość linii kablowej wynosi 115 m. Po robotach kablowych należy doprowadzić tereny zielone oraz nawierzchnię dróg i chodników do stanu pierwotnego lub wykonać roboty technologią bezwykopową. W ramach przyłącza projekt przewiduje wymianę istniejącej rozdzielnicy niskiego napięcia stacji transformatorowej, R1324 ŻORY TS-28/nN, na nową rozdzielnicę 10-cio polową wraz z układem pomiarowym - bilansującym. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia następujących czynności: - przed wejściem w teren z robotami kablowymi należy uzgodnić warunki prowadzenia prac ziemnych z zarządcom działki nr 2595/183 Spółdzielnią Mieszkaniową Nowa z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju, ul. Wielkopolska 5A. Podstawowym warunkiem prowadzenia robót ziemnych na działkach będących w zarządzie SM Nowa jest doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. Zabezpieczeniem prawidłowego wykonania prac porządkowych jest kaucja pobierana przez SM Nowa przed rozpoczęciem robót i zwracana po ich pozytywnym odbiorze. - przeprowadzenie i opłacenie w TAURON czynności wyłączenia zasilania i dopuszczenia do robót w stacji transformatorowej T-28 - wymiana rozdzielni n.n. - przeprowadzenie odbioru przyłącza elektrycznego z udziałem TAURON. - przygotowanie dokumentacji technicznej, geodezyjnej i przekazanie jej dla TAURON (wersja elektroniczna i papierowa). - przygotowanie kosztorysu powykonawczego przyłącza elektrycznego w oparciu o ceny i narzuty określone przez TAURON w celu określenia ceny wykupu przyłącza - wymagana weryfikacja kosztorysu przez TAURON. 8) Obsługa geodezyjna łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej robót elektrycznych. ZAKRES ROBÓT SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2. Remont studni kanalizacyjnych. 3. Budowa przyłącza wody wraz z komora wodomierzową i hydrantem zewnętrznym. 4. Budowa instalacji wod. kan. wraz z wyposarzeniem w urządzenia i przybory sanitarne. 5. Budowa instalacji p.poż. 6. Wentylacja sanitariatów - opis w dokumentacji elektrycznej. 7. Odtworzenie nawierzchni asfaltowej po wykonaniu robót kanalizacyjnych i przyłącza wody - jeżeli będzie taka konieczność. 8. Wykonanie kamerowania kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pomiarem spadków. ETAP II ZAKRES ROBÓT DROGOWYCH: 1) Organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu. 2) Zdemontowanie tymczasowego miejsca handlu z wywozem materiałów z rozbiórki blaszanych kontenerów handlowych do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem (w ofercie uwzględnić koszty rozbiórki, transportu i rozładunku z ułożeniem w stosy materiału pozyskanego z rozbiórki kontenerów handlowych) - lokalizacja tymczasowego miejsca handlu w terenie zgodnie z rysunkiem Plan targowiska. 3) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 5cm placu pod parking i drogę manewrową. 4) Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. 5) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznej (pozyskany frez) do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem. 6) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki obrzeży i krawężników betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 7) Wykonanie niwelacji terenu pod parking wraz z drogą manewrową poprzez korytowanie i ukształtowanie nasypów z gruntów niespoistych, niewysadzinowych zagęszczonych do odpowiedniego wskaźnika Is (nasypy ukształtowane na odpowiednią szerokość poza obrysem parkingów wraz z ukształtowaniem skarp umożliwiające bezpieczne użytkowanie obiektu). 8) Ułożenie wokół nawierzchni brukowych parkingów krawężników betonowych typu ciężkiego wibroprasowanych 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem. 9) Wykonanie nawierzchni parkingów oraz drogi manewrowej z kostki brukowej betonowej śrutowanej gr. 8cm na odpowiedniej podbudowie - kostka o wymiarach 45x18cm kolor jasno-szary (miejsca parkingowe wydzielone kostką tego samego rodzaju ale w kolorze ciemnoszarym). 10) Wykonanie odwodnienia parkingów wraz z drogą manewrową oraz zadaszenia hali targowej: montaż kompletnych wpustu ściekowych ulicznych z osadnikiem, wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z montażem studni, wpięcie nowej sieci kanalizacji deszczowej do istniejących studni wzdłuż ul. Dąbrowskiego oraz wzdłuż Traktu Piastowskiego. 11) Wykonanie niwelacji nawierzchni istniejących chodników wzdłuż ul. Dąbrowskiego w miejscach kolizji z nowymi nawierzchniami brukowymi. 12) Montaż elementów małej architektury - stojaki na rowery. 13) Wykonanie terenów zielonych wokół placu targowego wraz z nasadzeniami (klon kulisty srebrny i bordowy). 14) Wykonanie docelowej organizacji ruchu. 15) Porządkowanie terenu po robotach budowlanych. Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych dla etapu I i II: - Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru (dotyczy całego zakresu robót wraz z przyłączami i sieciami). - Wykonawca we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wykona badania nośności podłoża gruntowego sondą dynamiczną lub płytą VSS, wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. - W czasie wykonywania robót zapewnić dojście i dojazd do posesji (dotyczy obiektów usługowych od strony osiedla). Wykonać organizację ruchu na czas robót budowlanych. - W czasie wykonywania robót zapewnić możliwość użytkowania części terenu targowiska miejskiego zgodnie z dołączonym rysunkiem plan targowiska. - Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. - Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy. - Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. Uwagi dodatkowe Uzyskać decyzję o bezwarunkowym dopuszczeniu do użytkowania hali targowej w tym przeprowadzić odbiory z udziałem Państwowej Straży Pożarnej w Żorach, Sanepidu, PINB- wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i odbiór. 2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne /materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100.000 (słownie: sto tysięcy złotych 0/00)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej: a) dwa obiekty kubaturowe wykonane z konstrukcji stalowej o powierzchni zabudowy każdego z nich nie mniejszej niż 500 m2 każdy, b) jedną konstrukcję dachu z drewna klejonego o powierzchni dachu nie mniejszej niż 800 m2. Dopuszcza się aby konstrukcja ta była wykonana w ramach jednego z obiektów kubaturowych opisanych w punkcie a. oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za: a) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej uprawnienia do wykonywania dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), b) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), c) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), d) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby(a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają(a) wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami). Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT II. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy III. Przyczyna/okoliczności Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy przedłużającego termin realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót oraz jeśli zajdzie potrzeba zmiana warunków płatności (przesunięcie faktur przewidzianych do płatności w 2014 roku na rok 2015) IV. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów oraz jeśli zajdzie potrzeba zmiana warunków płatności (przesunięcie faktur przewidzianych do płatności w 2014 roku na rok 2015) V. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót oraz jeśli zajdzie potrzeba zmiana warunków płatności (przesunięcie faktur przewidzianych do płatności w 2014 roku na rok 2015) VI. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę. VII. Przyczyna/okoliczności Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie (Podwykonawca lub Wykonawca) innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.