eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wykonanie termomodernizacji budynków użytkowych przy ul. Piłsudskiego 38 w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Biała Podlaska: Wykonanie termomodernizacji budynków użytkowych przy ul. Piłsudskiego 38 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 185749 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. , ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436246, faks 083 3426837.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.zgl.bialapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków użytkowych przy ul. Piłsudskiego 38 w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Termomodernizacja budynku użytkowego o przeznaczeniu hotelowym, zlokalizowanego na dz. nr geod. 1024/4, trzykondygnacyjnego, podpiwniczonego, z dachem jednospadowym budowanego w technologii tradycyjnej, w następującym zakresie - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm (cokoły gr. 10cm, ościeża gr. 3cm), oraz wykonanie elewacji metoda lekką mokrą tynkiem cienkowarstwowym silikonowym o granulacji 2mm - ocieplenie stropodachu nad II piętrem wełną mineralna wdmuchiwaną gr. 15cm., - wymiana stolarki okiennej z aluminiowej na okna PVC pięciokomorowe o współczynniku nie większym niż U=1,5W/m2*K, - stolarka drzwiowa aluminiowa o współczynniku przenikania U=1,7W/m2*K i stalowa o współczynniku przenikania nie większym niż U=2,6W/m2*K - wymiana rur spustowych z wykonaniem koszów zlewowych, obróbek blacharskich ścian szczytowych, parapetów podokiennych, - wykonanie wzmocnienia ściany szczytowej od strony południowej konstrukcją stalową - wykonanie daszków systemowych nad wejściami do budynku stalowych pokrytych płytami akrylowymi - wykonanie opaski wokół budynku - wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania (wymiana grzejników, zaworów na termostatyczne, zaworów podpionowych, zaworów odcinających, płukanie i regulacja instalacji) - odtworzenie instalacji odgromowej budynku. b) Termomodernizacja budynku użytkowego o przeznaczeniu biurowym, zlokalizowanego na dz. nr geod. 1024/5, o konstrukcji słupowo - ryglowej, trzykondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego, z dachem jednospadowym, w następującym zakresie - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm, ściana wschodnia gr. 16cm. (słupy, rygle gr. 5cm., cokoły gr. 10cm, ościeża gr. 3cm), oraz wykonanie elewacji metoda lekką mokrą tynkiem cienkowarstwowym silikonowym o granulacji 2mm - ocieplenie stropodachu nad II piętrem wełną mineralna wdmuchiwaną gr. 15cm., - wymiana stolarki okiennej z aluminiowej na okna PVC pięciokomorowe o współczynniku nie większym niż U=1,5W/m2*K, - wymiana rur spustowych z wykonaniem koszów zlewowych, obróbek blacharskich ścian szczytowych oraz ścian bez gzymsów, parapetów podokiennych, - wykonanie daszków systemowych nad wejściami do budynku stalowych pokrytych płytami akrylowymi - wykonanie opaski wokół budynku - wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania (wymiana grzejników, zaworów na termostatyczne, zaworów podpionowych, zaworów odcinających, płukanie i regulacja instalacji) - odtworzenie instalacji odgromowej budynku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) wniesionym w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne) - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 05.08.2010r. godz. 10.00.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał docieplenia elewacji metodą lekka mokrą o pow. co najmniej 6 000m2 oraz wymianę stolarki okiennej o pow. co najmniej 750m2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierowników robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca posiada zapewnione środki finansowe do wysokości ceny złożonej oferty. Przez zapewnione środki finansowe rozumie się środki własne zgromadzone na podstawowym rachunku bankowym, jak również zdolność kredytową Wykonawcy. b) Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 50.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, niekorzystne dla Zamawiającego, za wyjątkiem sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności może być zmieniony termin wykonania umowy, sposób wykonania przedmiotu umowy oraz wartość zamówienia po zmianie pozycji kosztorysowych składających się na cenę itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.bialapodlaska.pl/pliki/pobiez.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.