Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Katowice: Dostawa materiału opałowego.
Numer ogłoszenia: 18572 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego , ul. Grabowa 1A, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 782 49 25, faks 0 32 258 6045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału opałowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla kamiennego - eko groszku w łącznej ilości 600 ton. Sortyment: Klasa 32.1 eko groszek (uziarnienie 5-26 mm), co najmniej dla każdego z parametrów - klasa 26-10-08 (odpowiednio: kaloryczność-zawartość popiołu-zawartość siarki), zgodnie z PN 82/G- 97003, PKWiU -10.10.1. Harmonogram dostaw: Dostawy sukcesywnie od marca 2010 roku do listopada 2010 roku, wg poniższej specyfikacji: marzec - 100 ton, kwiecień - 80 ton, maj - 80 ton, czerwiec - 80 ton, lipiec - 50 ton, sierpień - 50 ton, wrzesień - 50 ton, październik - 50 ton, listopad - 60 ton. Terminy dostaw mogą ulec przesunięciom, w zależności od warunków atmosferycznych, przy czym każdą dostawę należy uzgodnić z administratorem osiedla. Dostawa do kotłowni zlokalizowanej na Osiedlu Kubalonka w Istebnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) Posiadania wiedzy i doświadczenia, c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 Ustawy Pzp. UWAGA! W sytuacji gdy, Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania innego podmiotu/-ów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków 4.1. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.1.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw materiału opałowego. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. z tym, że Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat należycie wykonał, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej. Wykonawca wykaże również, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym, poprzez wskazanie sprzętu będącego w jego dyspozycji. 4.2.2 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1, 4.1.3 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.2 i 5.1.3..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia. że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca (pojazdów do transportu materiału opałowego) lub, którym będzie dysponował do realizacji zamówienia; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. - w przypadku udostępnienia osób/sprzętu do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia przez inny podmiot należy przedstawić pisemne zobowiązanie tegoż podmiotu do udostępnienia osób/sprzętu na rzecz Wykonawcy. 5.1.2 Oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.2 Dokumenty wymienione wyżej zostaną przedłożone w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/sznkatowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A, p. 417.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A, p. 417.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
- Zakup dostarczanie produktów i zestawów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 33 Pakiety.
- WPI - Bezpieczny maluch na start - środki z budżetu miasta - Miejskie Przedszkole nr 99 - dostawa wyposażenia meblowego
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.