eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Przebudowa mostu o numerze JNI 14270087 na rzece Gowienica w ciągu drogi powiatowej nr 4125Z w km 23+960.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Goleniów: Przebudowa mostu o numerze JNI 14270087 na rzece Gowienica w ciągu drogi powiatowej nr 4125Z w km 23+960.
Numer ogłoszenia: 185685 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132805 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 471 02 65, faks 91 471 02 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu o numerze JNI 14270087 na rzece Gowienica w ciągu drogi powiatowej nr 4125Z w km 23+960..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stan istniejący 1. 1. Obiekt mostowy Istniejący obiekt prawdopodobnie został wybudowany w 1927 r., wskazuję to grawer występujący na balustradzie betonowej. Ustrój nośny pod jezdnię drogi stanowi jednoprzęsłowy ustrój żelbetowy. Na podpory ustroju nośnego składają się dwie podpory skrajne - przyczółki betonowe usytuowane na linii brzegowej. Przekrój poprzeczny mostu stanowi pięć belek żelbetowych (dźwigary), połączonych monolitycznie z płytą pomostu o szerokości całkowitej ustroju 7.30m. Na obiekcie mostowym wykształtowano: jezdnię o szerokości 5.0m w świetle krawężników oraz obustronne chodniki szerokości 2*0.95m zabezpieczone przy gzymsie balustradami betonowymi. Odwodnienie korpusu drogowego jak i obiektu mostowego odbywa się powierzchniowo bezpośrednio na przyległy teren na całej długości. Obecnie most jest w znacznym stopniu przeciążony. Na obiekcie wykonano nieprawidłowo REMONT nawierzchni, co skutkuje do dnia dzisiejszego znaczącym dociążeniem konstrukcji (pogrubienie konstrukcji jezdni z 13 do 25cm oraz pogrubienie kap chodnikowych o 7cm). Konstrukcja nośna mostu wykazuje zły stan techniczny, widoczne są lokalne zarysowania belek, powierzchniowe wykwity solne, odspojenia otuliny, zacieki wymytego zaczynu cementowego, które świadczą o nieszczelności warstw izolacyjnych płyty pomostu. Ze względu na nośność, obiekt nie spełnia minimalnych warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie [1], oraz warunków zawartych w normie [PN-85/S-10030]. Stan nawierzchni oceniony jest na niedostateczny. W związku z powyższym, projekt przewiduje całkowitą rozbiórkę istniejącej konstrukcji i w jej miejsce wybudowanie nowego obiektu. 1.2. Dojazdy do mostu W kilometrze 23+960 trasa drogi przecina koryto rzeki Gowienicy, gdzie wykonana jest konstrukcja inżynierska. Dojazdy do obiektu stanowi jezdnia o szerokości ~5.00m. Droga przebiega na odcinku prostym, w profilu podłużnym prowadzi ponad poziomem przyległego terenu i dostosowana jest do wysokości niwelety mostu. Odwodnienie korpusu drogowego odbywa się powierzchniowo bezpośrednio na przyległy teren. 2. Charakterystyka stanu projektowanego 2.1. Obiekt mostowy Ze względu na duże uszkodzenia konstrukcji mostu, spowodowane jego przeciążeniem, zaprojektowano całkowite rozebranie istniejącego ustroju a w jego miejscu wybudowanie nowego obiektu. Szczegóły elementów konstrukcji mostu przedstawiono w dalszej części opisu technicznego. Dla umożliwienia wykonania budowy mostu należy wprowadzić tymczasową organizację ruchu (opracowaną przez Wykonawcę), która uwzględnia wyłączenie z ruchu odcinka robót w ciągu drogi powiatowej nr 4125Z. UWAGA: Przed rozpoczęciem rozbiórek Wykonawca ma obowiązek uzgodnić opracowania technologiczne z administratorem cieku wodnego tj. ZZMiUW Terenowy Oddział w Goleniowie. 2.2 Dojazdy do mostu Parametry techniczne - droga klasy Z, - prędkość projektowa Vp=40 km/h, - kategoria ruchu KR3, - szerokości jezdni: - przekrój na prostej - 7.0m, - przekrój w miejscu dowiązania - 4.79 - 5.18m (~5.0m). Elementy projektowane - 5.0 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 6.0 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 8.0 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, - 20.0 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, Plan sytuacyjny Przebudowywany odcinek drogi związany jest z budową mostu. Projekt obejmuje odcinek ~85m drogi łącznie z 12.10m odcinkiem mostu. W planie sytuacyjnym oś jezdni składa się z odcinka prostego. Odcinki dowiązania o długości 10m przewidują zmianę szerokości jezdni z ~5.0m do 7.0m. 2.3 Odwodnienie mostu W celu prawidłowego odwodnienia obiektu mostowego zaprojektowano 4 wpusty (2 na konstrukcji mostu i 2 na dojeździe od strony Stepnicy) podłączone do kolektora zbiorczego i dalej poprzez system studni i wylot dokowy ścieki opadowe odprowadzono do odbiornika jakim jest rzeka Gowienica. 3. Opis przyjętych rozwiązań 3.1 Kanalizacja deszczowa 3.2 Studnie betonowe 3.3 Wylot dokowy kolektora 3.4 Zewnętrzna inst. kanalizacji deszczowej ?- bilans wód opadowych: 3.5 Technologia wykonania obiektu wraz dojazdami Roboty innych branż związane z budową obiektu - nie występują, za wyjątkiem kanalizacji deszczowej związanej ściśle z odprowadzeniem wody z konstrukcji inżynierskiej, Roboty drogowo-mostowe - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu wg projektu tymczasowej organizacji ruchu wykonanego przez Wykonawcę, - roboty przygotowawcze tj. frezowania i rozbiórki nawierzchni, zdjęcie humusu, - wykonanie rusztowań, podpór tymczasowych i pomostów roboczych, - demontaż balustrad, - rozbiórka istniejącej konstrukcji mostu, - roboty ziemne - wykopy, - wykonanie podpór oraz ustroju nośnego, - zabezpieczenie elementów podpór preparatami bitumicznymi, - wykonanie drenaży za przyczółkiem z wyprowadzeniem na skarpę, - roboty ziemne - wykonanie nasypu (zasypki) i stożków w 2 fazach - 1 do poziomu posadowienia płyt przejściowych, 2 do wysokości ostatecznej po wykonaniu płyt przejściowych, - wykonanie płyt przejściowych - wykonanie i montaż: izolacji, krawężników i kap gzymsowych, - budowa konstrukcji jezdni na obiekcie i dojazdach, - wyprofilowanie i umocnienie skarp, - ułożenie nawierzchni epoksydowych na kapach chodnikowych, - ustawienie barier ochronnych, - wykonanie schodów skarpowych dla obsługi, - wykonanie zabezpieczenia powierzchni materiałami do antykorozyjnej ochrony betonu dla ustroju nośnego i podpór, - wykonanie umocnienia nasypów darniną w kratę oraz stożków obiektu kostką kamienną. ostateczny odbiór robót wraz z wykonaniem stałej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie obsługa laboratoryjna, obsługa geodezyjna zadania, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Transportowe ARBET Sp. z o.o., ul. Nasienna 4, 73-110 Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1514311,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1862602,67

  • Oferta z najniższą ceną: 1862602,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2395866,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.