eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja sieci elektroenergetycznej z budową budynku PZO (Punkt Zdawczo Odbiorczy)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Warszawa: Modernizacja sieci elektroenergetycznej z budową budynku PZO (Punkt Zdawczo Odbiorczy)
Numer ogłoszenia: 185663 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, fax 022 6852689, 6852715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci elektroenergetycznej z budową budynku PZO (Punkt Zdawczo Odbiorczy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci elektroenergetycznej z budową budynku PZO (Punkt Zdawczo Odbiorczy) na terenie Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej w Warszawie przy ul. Krasińskiego 54/56. W ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentację projektową należy wykonać: a) stację transformatorową 15/0,4 kV z agregatownią i rozdzielnią SN (PZO), łącznie z urządzeniami budowlanymi; b) budowę sieci elektroenergetycznej NN-0,4 kV oraz SN-15 kV; c) przebudowę sieci elektroenergetycznej NN i SN oraz oświetlenia terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 65 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za które uznaje się łączne spełnianie następujących warunków: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie: zrealizowany od podstaw jako samodzielny lub zmodernizowany obiekt elektroenergetyczny ze zdalnym sterowaniem urządzeniami energetycznymi o wartości minimum 2 000 000,00 PLN. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006.156.1118). Mianowicie: Wykonawca wskaże w ofercie jednego z Kierowników robót na stanowisko Kierownika Budowy. Osoba ta winna posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Kierownika robót budowlanych. Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych. Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Kierownika robót elektrycznych. Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (tj. sieci instalacji i urządzenie elektrycznych i elektroenergetycznych) , aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektroenergetycznych. Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Geodety. Osoba ta winna posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi geodezyjnej. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN. b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 000 000,00 PLN. c) Wykonawca musi wykazać że przychód firmy ze sprzedaży netto, łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe jest nie mniejszy niż 10 000 000,00 PLN. 4. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg sposobu (spełnia / nie spełnia). 5. W przypadku niespełnienia wymagań zawartych w punkcie VIII SIWZ Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. g. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie: zrealizowany od podstaw jako samodzielny, lub zmodernizowany obiekt elektroenergetyczny ze zdalnym sterowaniem urządzeniami energetycznymi o wartości minimum 2 000 000,00 PLN. b. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006.156.1118) - załącznik nr 4 do SIWZ. c. Wykaz osób spełniających wymagania określone w SIWZ pkt. VIII ppkt. 2 lit. b) - załącznik nr 5 do SIWZ. d. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Kierownik Budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. e. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Kierownik robót elektrycznych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie minimum 3 - letniego doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. f. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Geodeta, posiada minimum 2 -letnie doświadczenie w zakresie obsługi geodezyjnej. g. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) W celu potwierdzenia opisanego w niniejszej SIWZ warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży- za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - z tych dokumentów musi wynikać, że łącznie obroty w ostatnich 3 latach obrotowych były nie mniejsze niż 10 000 000,00 PLN - załącznik nr 7 do SIWZ. b. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z tego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN. c. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia stanowiącą co najmniej 2 000 000,00 PLN. 5) Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: a. Druk zawierający informację o banku i nr konta, na które Zamawiający zwróci wadium - załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy). b. Zestawienie kosztów inwestycji załącznik nr 9 do SIWZ. W zestawieniu kosztów inwestycji należy wymienić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją inwestycji ze wszystkimi elementami wchodzącymi w skład przedmiotu zamówienia wynikającymi z projektu budowlanego, kosztorysów, SIWZ i umowy. W przypadku pominięcia w kosztorysach i kosztorysie ofertowym robót dodatkowych Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach tej ceny. c. Kopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) - należy dołączyć (w osobnej kopercie, odpowiednio oznaczonej) oryginał ww. dokumentu. d. Kosztorys ofertowy - szczegółowe kosztorysy ofertowe należy wykonać zgodnie z zasadami przyjętymi w załączonych przedmiarach robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Kosztorys ofertowy ma zawierać wszystkie roboty do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych - budynek nr 5, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Kancelaria WIML, budynek nr 2, pokój nr37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.