eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Budowa oświetlenia zespołu boisk sportowych przy ul. Klasztornej w Ornontowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Ornontowice: Budowa oświetlenia zespołu boisk sportowych przy ul. Klasztornej w Ornontowicach
Numer ogłoszenia: 185649 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110911 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 32 3306222, faks 32 3306215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia zespołu boisk sportowych przy ul. Klasztornej w Ornontowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zadania jest: - ustawienie rozdzielnicy elektrycznej w obudowie złącza kablowego obok istniejącego kontenera socjalnego, - ułożenie kabla zasilającego rozdzielnicę ze złącza kablowo-pomiarowego, które zostanie zabudowane przez Tauron, - ustawienie czterech masztów oświetleniowych typu AGENA P o wysokości 12m w kolorze RAL7021, z dwoma projektorami oświetleniowymi typu MVP506 z metalhalogenkowymi źródłami światła HPI-T Plus 400W, na fundamentach betonowych, - ułożenie kabla zasilającego maszty oświetleniowe, - montaż rozdzielnicy stacjonarnej w kontenerze technicznym. UWAGA: Przedstawione w opisie projektu projektory MVP506 o mocy 600W (ze względu na ich niedostępność) należy zastąpić projektorami MVP506 z metalhalogenkowymi źródłami światła HPI-T Plus 400W. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na dzień podpisania umowy. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarami załączonymi do niniejszej specyfikacji. - Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego. - Organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja oraz zlecenie nadzorów branżowych w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym leży w gestii Wykonawcy. - Po zakończeniu wszystkich prac należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, która ma zawierać: mapę zasadniczą z naniesionym przebiegiem sieci. - Dopuszcza się stosowanie materiałów o takich samych parametrach innych producentów od wskazanych w projekcie. - Cały urobek z wykopów należy wywieźć poza teren Gminy. - W przypadku uszkodzenia systemu drenarskiego należy go odtworzyć z materiałów własnych pod bezpośrednim nadzorem Inwestora lub przedstawicieli spółki wodnej lub właściciela posesji. - Wykonawca zadania będzie brał udział w cotygodniowych spotkaniach z Inwestorem na placu budowy, w tzw. RADACH BUDOWY, na których będzie przedstawiał przebieg postępu prac. - Kierownik Budowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego cotygodniowego raportu z przebiegu prac. Każdy z raportów powinien być zatwierdzony przez stronę Zamawiającą. Raport za miniony tydzień należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godz. 12.00 w każdy poniedziałek po przepracowanym tygodniu. UWAGA: Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. W przypadku gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, nazw, pochodzenia należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez projektanta, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia, materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość). Niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania podane w dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonawstwo, materiały i urządzenia na okres minimum 3 lat i rękojmi na okres minimum 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A-BILD Sp. z o.o., ul. Centralna 5/21, 42-625 Pyrzowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79140,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82461,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.