eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Emigracji w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1855 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Gdynia: Ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Emigracji w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344597 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348356-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Emigracji w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 22163520400000, ul. ul. Polska  1, 81339   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 623 31 79, faks 58 623 31 79, e-mail a.chudzikiewicz@muzeumemigracji.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Emigracji w Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZP.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Muzeum Emigracji w Gdyni, w okresie od 31.12.2016 godz. 12.00 do 31.12.2017 godz. 12.00 obejmującej: a) Całodobową ochronę fizyczną osób i mienia, b) Świadczenie usług interwencyjnych, c) ochrony fizycznej podczas wydarzeń organizowanych przez Muzeum oraz przy planowanej dużej liczbie odwiedzających gości, w ilości 200h/na rok., wyłącznie na podstawie zleceń jednostkowych. zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym poniżej. Do zadań pracowników ochrony będzie należało w szczególności: 1) dozorowanie obiektu poprzez patrolowanie, Pracownicy ochrony rozpoczynający sprawowanie ochrony, dokonują lustracji obiektu pod kątem sprawdzenia, czy nie nastąpiły wydarzenia znamionujące popełnienie przestępstwa (kradzież z włamaniem, dewastacja, itp.). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, bezzwłocznie zawiadamiają upoważnionego pracownika Zleceniodawcy. 2) ochrona obiektu przed rabunkiem, kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, dewastacją, napadem, zniszczeniem mienia, 3) podejmowanie wszelkich działań zapobiegawczo-informacyjnych w przypadku powstania innych szkód, typu zalanie, pożar, inne zdarzenia losowe, 4) obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na zamiar dokonania lub dokonanie przestępstwa, 5) W przypadku ujawnienia osób będących pod wpływem alkoholu lub innego podobnie działającego środka oraz zachowujących się nietaktownie, które w sposób oczywisty wzbudzają podejrzenia, że mogą przebywać w celu popełnienia przestępstwa, pracownik ochrony sprawdza poprzez rozpytanie, czy osoba jest uprawniona do przebywania na terenie oraz w razie potrzeby legitymuje w celu ustalenia jej tożsamości, a w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, wzywa osobę do opuszczenia chronionego terenu. 6) Jeżeli w/w osoba jest uprawniona do przebywania na terenie obiektu, pracownik ochrony powiadamia Kierownika Zmiany. 7) niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb i osób o wystąpieniu szczególnego zagrożenia, 8) Pracownicy ochrony mają również prawo do ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania Policji. 9) dozorowanie obiektu przy pomocy obrazu z kamer telewizji przemysłowej CCTV. 10) witanie oraz informowanie gości Muzeum o lokalizacji poszczególnych miejsc w obiekcie. 11) zabezpieczanie przestrzeni w Muzeum po jego zamknięciu, stosując procedury opracowane przez Zamawiającego 12) zabezpieczanie systemu BMS, sterującego instalacjami w budynku Muzeum, sterowanie oświetleniem wewnątrz i na zewnątrz budynku, 13) sprawowanie nadzoru nad depozytorem kluczy oraz obiegu kluczy zapasowych, prowadzenie rejestru poboru kluczy, 14) prowadzenie "Książki Służby", w której na bieżąco dokonuje się wpisów z przyjęcia, przebiegu i zakończenia dyżurów oraz każdorazowe przekazanie dyżuru następnej zmianie i informacje o ostatecznej lustracji terenu. W "Książce Służby" wpisywane są uwagi co do stanu oświetlenia, działania monitoringu oraz dyspozycje Zleceniodawcy przez upoważnionego przez niego pracownika dotyczące pełnienia służby. Dyspozycje te nie mogą wpływać ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionego Obiektu. 15) zapewnienie bezpieczeństwa w czasie przyjmowania i wydawania dóbr kultury stanowiących znaczną wartość materialną, historyczną i naukową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79714000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy przy realizacji umowy (przedmiotu zamówienia) stosownie do art. 29 ust 3a uPzp zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 3.1. ppkt a. siwz, w trakcie realizacji zamówienia, gdyż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT379068
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Memling Security Sp. z o.o.,  marketing_security1@wp.pl,  Al. Grunwaldzka 309,  80-309,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 516011.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 516011.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600924.87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.