eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Nowa energia dla Kraśnika - Termomodernizacja placówek oświatowych w Mieście Kraśnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Kraśnik: Nowa energia dla Kraśnika - Termomodernizacja placówek oświatowych w Mieście Kraśnik
Numer ogłoszenia: 185536 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 8251540, faks 81 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nowa energia dla Kraśnika - Termomodernizacja placówek oświatowych w Mieście Kraśnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację czterech budynków oświatowych na terenie miasta Kraśnik: 1) Zadanie I - PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 W KRAŚNIKU UL. MONIUSZKI 3 Realizowane zamówienie uwzględnia wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie: docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą w systemie BSO (bezspoinowy system dociepleń) styropianem gr. 14 cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K ; opaska odwadniająca z kostki brukowej wokół budynku; wymiana instalacji odgromowej;kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich otworów okiennych, dachu z blachy powlekanej; docieplenie stropodachu (od zewnątrz) styropianem gr 20 cm, pokryty papą, wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej; wymiana instalacji odgromowej, obróbki i przemurowanie kominów ponad dachem,; wymiana drzwi zewnętrznych - profile AL., (ok.8,45m 2) i stolarki okiennej PCV oraz okno oddymiające (AL.), wstawienie nawiewników higrosterowanych (nawiewnik do 35m3/h) w istniejących oknach szt.35; wymiana grzejników c.o. (szt. 4) i montaż zaworów termostatycznych, płukanie sieci, próby ciśnieniowe z regulacją; 2) Zadanie II - PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 W KRAŚNIKU UL. MATEJKI 1 Realizowane zamówienie obejmuje roboty budowlano - montażowe w zakresie : docieplenie ścian zewnętrznych - metoda lekko- mokrą, styropianem o gr.14cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K ; opaska odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku, izolacja fundamentow w zakresie wynikającym z technologii robót;; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej; docieplenie stropodachu styropianem gr. 20 cm; wymiana instalacji odgromowej w systemie naciągowym z wykonaniem pomiarów, przemurowanie kominów ; 4) wymiana drzwi zewnętrznych - profile Al. Umax= 2 W/m 2 K , drzwi napowietrzające (8,45m2) i stolarki okiennej PCV Umax = 1,8 W/m ( 11,38m 2 ) oraz okna oddymiającego Al. (m 2 2,70) montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach; 5) modernizacja c.o.: wymiana grzejników na konwektorowe (szt. 5 ), montaż zaworów termostatycznych, płukanie sieci z regulacją c.o. 3) Zadanie III - PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 3 W KRAŚNIKU UL. BALLADYNY 8 Realizowane zadanie uwzględnia wykonanie robot budowlano-montażowych w zakresie : docieplenie ścian zewnętrznych metoda lekko - mokrą w systemie BSO, styropianem lub wełna mineralną gr. 16 cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K; przełożenie opaski odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku; izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna docieplenie stropodachu metodą nadmuchu, wełną mineralną gr.16 cm ; wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek z blachy powlekanej i przemurowanie kominów, naprawa pokrycia dachu papa termozgrzewalną gr. 5,2; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich otworów okiennych, dachu z blachy powlekanej; wymiana drzwi zewnętrznych (ok. 10,41 m 2) oraz stolarki okiennej (ok. 3,29m 2, montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach PCV-szt.53; modernizacja instalacji c.o.: płukanie instalacji, wymiana grzejników na grzejniki konwektorowe z zaworami termostatycznymi - 56 kpl , pomiary; wymiana pokrycia daszka nad wejściem (płytami z PCV) 4) Zadanie IV - PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 4 W KRAŚNIKU UL. SŁOWACKIEGO 5 Realizowane zadanie uwzględnia wykonanie robot budowlano-montażowych w zakresie : docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko- mokrą w systemie BSO - bezspoinowy system dociepleń,, styropianem samogasnącym gr. 16 cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K, warstwa zaprawy klejowej z zatopioną w niej siatką z włókna szklanego jako podłoże pod szlachetną wyprawę tynkarską; opaska odwadniająca z kostki brukowej wokół budynku, izolacja fundamentow w zakresie wynikającym z technologii robót; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich otworów okiennych, dachu z blachy powlekanej; docieplenie stropodachu - wykonane metodą nadmuchu w przestrzeń stropodachu gr. 16 cm materiału izolacyjnego; wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek i przemurowanie kominów; wymiana drzwi zewnętrznych - profil AL ,profil ciepły, oszklone do polowy szkłem P2, samozamykacz ok. m 2 13,32 oraz wymiana stolarki okiennej (1,66m2),montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach (szt.53,) wymiana grzejników z zaworami termostatycznymi - 52 kpl. oraz montaż zaworów z głowicami termostatycznymi, płukanie sieci, próby ciśnieniowe; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają: projekty budowlane - oprac. maj 2012 przez . Łasocha, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia . Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3.Wymagania ogólne: Cechy wyrobów budowlanych muszą być udokumentowane: właściwe aprobaty techniczne, atesty higieniczne, certyfikaty itp. Wszystkie elementy powinny być wykonane z materiałów i wyrobów budowlanych odpowiadających Polskim Normom lub posiadających aktualne na dzień oddania do użytkowania obiektu aprobaty techniczne, ocenę higieniczną PZH posiadać atesty ITB, a w przypadku braku niezbędne jest uzyskanie przez Wykonawcę certyfikatu dopuszczającego dany wyrób do jednostkowego stosowania. Obiekty należy realizować zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez F. Łasocha - maj 2012r. zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. nr 75 z 2002 r. poz. 690 z poz .z późniejszymi zmianami ), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania ( Dz.U. z 2004 r. nr 249, poz. 2497 z pożn. Zmianami) Przedmiar robót stanowi określenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i jest integralna częścią. 4.Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają: 1)projekt budowlano-wykonawczy opracowany; 2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ 5.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 6.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 7.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 8.Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 9.Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 44.62.11.12-7, 44.62.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1-5000,00(słownie: pięć tysięcy złotych), Zadanie 2-5000,00(słownie: pięć tysięcy złotych), Zadanie 3-8000,00(słownie: osiem tysięcy złotych), Zadanie 4-8000,00(słownie: osiem tysięcy złotych), pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo--kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na Nowa energia dla Kraśnika Termomodernizacja placówek oświatowych w Mieście Kraśnik - Zadanie 4.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 24.05.2013 r. do godz. 13:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu robót (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający określa, że warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na dociepleniu budynków o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 każdy (powierzchnia dotyczy wykonanych robót na jednym budynku). Wykonawca składający ofertę częściową powinien wykazać określone wyżej doświadczenie osobno dla każdego z zadań na które składa ofertę. Należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Osoba wskazana przez Wykonawcę powinna posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą z opisanymi wyżej uprawnieniami i doświadczeniem bez względu na to na ile zadań będzie składał ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 2 roboty budowlane polegające na dociepleniu budynków o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 każdy (powierzchnia dotyczy wykonanych robót na jednym budynku);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z formularzem oferty podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli (formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę. W przypadku załączenia do oferty wydruku odpisu z KRS uzyskanego drogą elektroniczną należy przedłożyć oświadczenie o jego zgodności z otrzymanym dokumentem elektronicznym (zgodnie z ust. 3 § 9 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych dotyczących formy wniosków i dokumentów oraz ich składania drogą elektroniczną do sądów rejestrowych i Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz sposobu posługiwania się dokumentami wydanymi w postaci elektronicznej (Dz. U. z 2011 r., Nr 299, poz. 1773)).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2.W uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie wykroczą poza przedmiot zamówienia, nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji i nie spowodują zwiększenia ilości materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 3.Termin wykonania zamówienia może ulegać przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. poleceń wydawanych przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy, wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez wykonawcę dokumentacji projektowej, 4.Osoba wskazana przez Wykonawcę w załączniku nr 4 do SIWZ może zostać zmieniona w trakcie realizacji umowy pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadać co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie jak poprzednik. Zmiana taka może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego wyrażoną aneksem do umowy. 5.Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto. 6.Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wprowadzonych zmian w umowach o dofinansowanie przedsięwzięcia pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik p.321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 W KRAŚNIKU UL. MONIUSZKI 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowane zamówienie uwzględnia wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie: docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą w systemie BSO ( bezspoinowy system dociepleń) styropianem gr. 14 cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K ; opaska odwadniająca z kostki brukowej wokół budynku; wymiana instalacji odgromowej; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich otworów okiennych, dachu z blachy powlekanej; docieplenie stropodachu (od zewnątrz) styropianem gr 20 cm, pokryty papą, wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej; wymiana instalacji odgromowej, obróbki i przemurowanie kominów ponad dachem,; wymiana drzwi zewnętrznych - profile AL., (ok.8,45m 2) i stolarki okiennej PCV oraz okno oddymiające (AL.), wstawienie nawiewników higrosterowanych (nawiewnik do 35m3/h) w istniejących oknach szt.35;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 44.62.11.12-7, 44.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 W KRAŚNIKU UL. MATEJKI 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowane zamówienie obejmuje roboty budowlano - montażowe w zakresie : docieplenie ścian zewnętrznych - metoda lekko- mokrą, styropianem o gr.14cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K ; opaska odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku, izolacja fundamentow w zakresie wynikającym z technologii robót;; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej; docieplenie stropodachu styropianem gr. 20 cm; wymiana instalacji odgromowej w systemie naciągowym z wykonaniem pomiarów, przemurowanie kominów ; 4) wymiana drzwi zewnętrznych - profile Al. Umax= 2 W/m 2 K , drzwi napowietrzające (8,45m2) i stolarki okiennej PCV Umax = 1,8 W/m ( 11,38m 2 ) oraz okna oddymiającego Al. (m 2 2,70) montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach; 5) modernizacja c.o.: wymiana grzejników na konwektorowe (szt. 5 ), montaż zaworów termostatycznych, płukanie sieci z regulacją c.o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 44.62.11.12-7, 44.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 3 W KRAŚNIKU UL. BALLADYNY 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowane zadanie uwzględnia wykonanie robot budowlano-montażowych w zakresie : docieplenie ścian zewnętrznych metoda lekko - mokrą w systemie BSO, styropianem lub wełna mineralną gr. 16 cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K; przełożenie opaski odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku; izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna docieplenie stropodachu metodą nadmuchu, wełną mineralną gr.16 cm ; wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek z blachy powlekanej i przemurowanie kominów, naprawa pokrycia dachu papa termozgrzewalną gr. 5,2; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich otworów okiennych, dachu z blachy powlekanej; wymiana drzwi zewnętrznych (ok. 10,41 m 2) oraz stolarki okiennej (ok. 3,29m 2, montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach PCV-szt.53; modernizacja instalacji c.o.: płukanie instalacji, wymiana grzejników na grzejniki konwektorowe z zaworami termostatycznymi - 56 kpl , pomiary; wymiana pokrycia daszka nad wejściem (płytami z PCV).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 44.62.11.12-7, 44.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 4 W KRAŚNIKU UL. SŁOWACKIEGO 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowane zadanie uwzględnia wykonanie robot budowlano-montażowych w zakresie : docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko- mokrą w systemie BSO - bezspoinowy system dociepleń,, styropianem samogasnącym gr. 16 cm o wsp. przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/m2K, warstwa zaprawy klejowej z zatopioną w niej siatką z włókna szklanego jako podłoże pod szlachetną wyprawę tynkarską; opaska odwadniająca z kostki brukowej wokół budynku, izolacja fundamentow w zakresie wynikającym z technologii robót; kolorystyka elewacji - na podstawie projektu, dolny pas elewacji będzie wyk. w tynku mozaikowym, systemowym, zharmonizowanym z elewacją ; wymiana obróbek blacharskich otworów okiennych, dachu z blachy powlekanej; docieplenie stropodachu - wykonane metodą nadmuchu w przestrzeń stropodachu gr. 16 cm materiału izolacyjnego; wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek i przemurowanie kominów; wymiana drzwi zewnętrznych - profil AL ,profil ciepły, oszklone do polowy szkłem P2, samozamykacz ok. m 2 13,32 oraz wymiana stolarki okiennej (1,66m2),montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach (szt.53,) wymiana grzejników z zaworami termostatycznymi - 52 kpl. oraz montaż zaworów z głowicami termostatycznymi, płukanie sieci, próby ciśnieniowe;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 44.62.11.12-7, 44.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.