eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa strefy wejściowej budynku KPP w Namysłowie przy ul. Piłsudskiego 4 wraz z wykonaniem wybranych elementów identyfikacji wizualnej budynku oraz małej architektury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Opole: Przebudowa strefy wejściowej budynku KPP w Namysłowie przy ul. Piłsudskiego 4 wraz z wykonaniem wybranych elementów identyfikacji wizualnej budynku oraz małej architektury
Numer ogłoszenia: 185531 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160253 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa strefy wejściowej budynku KPP w Namysłowie przy ul. Piłsudskiego 4 wraz z wykonaniem wybranych elementów identyfikacji wizualnej budynku oraz małej architektury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie strefy wejściowej budynku KPP w Namysłowie przy ul. Piłsudskiego 4 wraz z wykonaniem wybranych elementów identyfikacji wizualnej budynku oraz małej architektury Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie etapowo. Etapowanie robót przedstawiono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.Roboty rozbiórkowe. 2.Wymiana stolarki drzwiowej i krat. 3.Wymiana podłóg i podłoży. 4.Wymiana posadzek gresowych i wykładzin PCV. 5.Wykonanie podniesionej podłogi technicznej. 6.Roboty tynkarskie i malarskie. 7.Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. 8.Wykonanie sufitów z płyt k-g. 9.Wykonanie ścianek działowych. 10.Dostawa i montaż : tablicy informacyjnej, tablicy ogłoszeniowej, przestrzennego logo POLICJA, 11.Wymiana instalacji c.o. 12.Wymiana instalacji wod-kan. 13.Wykonanie wentylacji mechanicznej. 14.Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego ( w tym monitoring, kontrola dostępu, sieć logiczna). 15.Zagospodarowanie terenu i mała architektura: - dostawa i montaż zewnętrznego podświetlanego logo POLICJA, - dostawa i montaż masztów flagowych, ławki, kosza na śmieci, stojaków na rowery, - ułożenie kostki betonowej. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej w zakresie: a)Projektu wykonawczego branży budowlanej, b)Projektu wykonawczego branży sanitarnej, c)Projektu wykonawczego branży elektrycznej, 2)Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3)Przedmiarów robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 4)Księgi znaków i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Odpady budowlane powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wywieź na legalne wysypisko odpadów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Produkcyjny TAKAR Andrzej Karaś, ul. Dąbrowskiego 28, 49-340 Lewin Brzeski, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274527,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377536,76

  • Oferta z najniższą ceną: 377536,76 / Oferta z najwyższą ceną: 377536,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.