eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO bezgotówkowego, w wysokości 3 513 830 zł na sfinansowanie inwestycji i zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XXVIII/159/2009 z dnia 25 marca 2009r. oraz Uchwale Rady Gm



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Mirzec: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO bezgotówkowego, w wysokości 3 513 830 zł na sfinansowanie inwestycji i zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XXVIII/159/2009 z dnia 25 marca 2009r. oraz Uchwale Rady Gminy Nr XXIX/174/2009 z dnia 22 kwietnia 2009 roku
Numer ogłoszenia: 185444 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec , Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO bezgotówkowego, w wysokości 3 513 830 zł na sfinansowanie inwestycji i zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XXVIII/159/2009 z dnia 25 marca 2009r. oraz Uchwale Rady Gminy Nr XXIX/174/2009 z dnia 22 kwietnia 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego, bezgotówkowego w wysokości 3 513 830 zł na sfinansowanie: 1. Zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów - 1 403 332 zł 2. Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym oddziałem dla osób niepełnosprawnych, niezbędną infrastrukturą,parkingami oraz placami zabaw, boiskami i górką saneczkową - 2 110 498 zł. Opis inwestycji: (Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym odziałem dla dzieci niepełnosprawnych, niezbędna infrastrukturą, parkingami oraz placami zabaw, boiskami i górka saneczkową). Realizacja inwestycji w latach 2008-2009 zgodnie umową Nr 21/2008 zawartą z wykonawcą Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowo - Handlowym AGROBUD. Inwestycja współfinansowana jest przez Regionalny Projekt Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego, której środki stanowią kwotę 999.961,42 zł.w wariancie: kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, dla którego stawką referencyjną jest WIBOR 3M. zgodny z art. 85 ust. 1. ustawy z dnia 23 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami/ Sporządzający ofertę Wykonawca musi uwzględnić wymagane warunki zamawiającego tj.: 1. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia 17 sierpnia 2009 roku. Zamawiający zakłada, że całość kredytu będzie postawiona do dyspozycji w dniu 17 sierpnia 2009 roku jednak poszczególne części kredytu będą przelewane na rachunek Zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczane od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek Zamawiającego. W związku z powyższym, w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2009 rok powinny być naliczone od dnia 17 sierpnia 2009 roku. 2. Okres kredytowy - do 2014 roku. 3. Spłata naliczonych odsetek: - za 2009 - rok nastąpi jednorazowo do 30 grudnia 2009 r. - za 2010 - 2014 nastąpi w okresach kwartalnych. 4. Spłata kapitału nastąpi w 20 ratach kwartalnych począwszy od 31.III.2009 r. do 31.XII.2014r. w okresach kwartalnych według harmonogramu: 2010 rok I-rata - 999 961,42 zł, II-rata - 173 868,58 zł,III-rata - 170.000 zł, IV-rata - 170.000 zł 2011 rok I-rata-125.000 zł, II-rata-125.000 zł, III-rata-125.000 zł, IV-rata-125.000 zł 2012 rok I-rata-125.000 zł, II-rata-125.000 zł, III-rata-125.000 zł, IV-rata-125.000 zł 2013 rok I-rata-125.000 zł, II-rata-125.000 zł, III-rata-125.000 zł, IV-rata-125.000 zł 2014 rok I-rata-125.000 zł, II-rata-125.000 zł, III-rata-125.000 zł, IV-rata-125.000 zł 5. Spłata rat kapitałowych oraz odsetkowych odbywać się będzie w ostatnim dniu każdego kwartału kalendarzowego. 6. Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 7. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 8. W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. 9. Ewentualne prowizje związane z udzieleniem kredytu. 10. Możliwość zmniejszenia wysokości kredytu. 11. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2009 roku z możliwością wydłużenia terminu pobrania kredytu. 12. Rozliczania między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej w zakresie czynności objętych zamówieniem, i spełniają warunki określone w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami), 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 roku nr.164 poz.1163 / 3. Spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4. Inne warunki określone w niniejszej specyfikacji. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione po dołączeniu dokumentów i oświadczeń, o których mowa wyżej oraz sporządzeniu oferty w formie pisemnej zgodnie z niniejszą specyfikacją, złożeniu jej we wskazanym terminie i miejscu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty. 1. Wypełniony druk Karta oferty - Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony druk Oferta cenowa - Załącznik Nr 2 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załączonymi do niej dokumentami i przyjmuje je bez zastrzeżeń wg Załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 5 5. Oświadczenie Wykonawcy złożone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Załącznika Nr 6. 6. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Wymóg ten dotyczy sytuacji, w której oferta jest podpisana przez osobę (osoby) inną, niż ujawniona w Krajowym Rejestrze Sądowym jako uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 10. Bilans finansowy z ostatniego roku. Uwaga: Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia bądź złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów. W razie, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Warunkiem rozpatrzenia oferty jest jej zgodność z niniejsza specyfikacją. Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentów w nieprawidłowej formie powoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mirzec, Mirzec Stary 9, 27 - 220 Mirzec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mirzec, Mirzec Stary 9, 27 - 220 Mirzec, sekretariat pokój 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.