eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Przygotowanie i przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006. Projekt Lepsze jutro działanie 1.2 perspektywy d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Łaziska Górne: Przygotowanie i przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006. Projekt Lepsze jutro działanie 1.2 perspektywy dla młodzieży oraz projekt Nowa nadzieja działanie 1.3 przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia
Numer ogłoszenia: 185430 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, tel. 0-32 2241092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006. Projekt Lepsze jutro działanie 1.2 perspektywy dla młodzieży oraz projekt Nowa nadzieja działanie 1.3 przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz przeprowadzenie audytu zewnętrznego w/wym. projektów obejmującego w szczególności: dokumentację dotyczącą projektu, czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, czy wydatki wykazane w dokumentacji zostały rzeczywiście poniesione, kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont zamawiającego, zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane, wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez zamawiającego poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu, sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu, raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu, zasadny dotyczące promocji i reklamy projektu, poprawność stosowanych procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzenie opinii i raportu z audytu dla każdego z projektów oddzielnie (zgodnie z załącznikiem numer 4 do Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia). 2. Wartość projektu: działanie 1.2 - 845.809,24 zł działanie 1.3 - 854.400,03 zł 3. Po przeprowadzeniu audytu, wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opinii i raportu z audytu dwóch egzemplarzach, z czego 1 egzemplarz przygotowany będzie dla Instytucji Wdrażającej. Zamawiający ma prawo do odniesienia się do raportu oraz opinii. Zamawiający ma prawdo odniesienia się do opinii i raportu (dla każdego z projektów oddzielnie). 4. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalających wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić raporty w tym zakresie. 5. Raport powinien wykazać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami audytu Zamawiający wymaga 95% poziomu ufności dla badania audytowego. 6. Raport z audytu powinien w szczególności zawierać elementy zamieszczone we wzorze raportu - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do ubezpieczenia od ewentualnych strat wynikających z nieprawidłowości rozliczenia, które to nieprawidłowości nie zostały ujawnione i wykryte w raportach z audytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.12.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej czynności, b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz posługują się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2006 roku: Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) 9. Przeprowadzenie audytu zaleca się wykonawcom zatrudniającym osoby o odpowiednich umiejętnościach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu oraz wiedzy z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych: a) wykonawcom uprawnionym do badania sprawozdań finansowych kreślonych w art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 roku o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001 roku Nr 31 poz. 359 z póż.zm.), b) wykonawcom zatrudniającym osoby posiadające uprawnienia biegłego rewidenta, c) wykonawcom zatrudniającym, co najmniej jedną osobę mającą wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, której kwalifikacje zawodowe wynikają z załączonego o oferty minimum jednego dokumentu potwierdzającego: posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych potwierdzonych przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants, posiadanie międzynarodowych uprawnień audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor), spełnienie wymagań o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 roku Nr 249 poz. 2104 z późn. zm.) 10. W skład zespołu przeprowadzającego audyt musi wchodzić, co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 11. Przez osoby o odpowiednim doświadczeniu i wiedzy należy rozumieć podmioty posiadające: doświadczenie w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze np. szkolenia finansowane ze środków zagranicznych doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, doświadczenie w przeprowadzaniu audytu, wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych 12. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego zamawiającego. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca przeprowadzający audyt: posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę zamawiającego lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzającym lub pracownikiem jednostki a nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu, osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50% przychodu rocznego z tytuły świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych. Nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt, jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej lub drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby, z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2006 roku: Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2006 roku: Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.)., złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy o bezstronności i niezależności - stanowi załącznik nr 5 do SIWZ d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) pełnomocnictwo dla wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. g) pełnomocnictwo(a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, h) aktualne uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art.10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 roku o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. Nr 121 poz. 592 z późn.zm) - decyzja o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych (dotyczy podmiotu i zatrudnionych w niniejszym podmiocie pracowników). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot. i) Wykaz osób posiadających wiedzę i doświadczenie z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówieni, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; UWAGA - należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób. j) Dokument potwierdzający uprawnienia biegłego rewidenta (do ofert należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób) oraz dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub dokument potwierdzający posiadające międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor) lub dokument potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w art. 35 k ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 roku, Nr 15 poz. 147 z późn.zm.), k) Doświadczenie w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze np szkolenia finansowane ze środków zagranicznych lub doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa lub doświadczenie w przeprowadzaniu audytu ( do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające powyższe doświadczenie), l) Wykazanie przez Wykonawcę obrotów w roku obrotowym poprzedzającym rok, w którym realizowany jest audyt zewnętrzny - sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinii o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowanego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2006. m) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.12.2003r. - polisa aktualna na dzień składania ofert. n) Zaakceptowany projekt umowu stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ul. Chopina 8, 42-170 Łaziska Górne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne Kancelaria Urzędu II piętro pokój 46..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektów współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój zasobów Ludzkich 2004 - 2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.