To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-22
Węgliniec: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 185409 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122063 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu - w systemie zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Etap I - dokumentacja projektowa w branżach: konstrukcyjno - budowlana i elektryczna, opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129 ze zm.) stanowiąca podstawę do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, ekspertyzami. Dokumentację należy opracować w oparciu o program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Etap I zamówienia należy wykonać w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. Etap II - roboty budowlanych zgodnie w zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 3. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania. 4. Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym zakresu robót przed przystąpieniem do wykonania zamówienia. 6. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania niezbędne do złożenia Zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 7. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Ustala się następujące warunki płatności: 14.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe; 14.2. rozliczenie robót dokonane będzie fakturami częściowymi za: 14.2.1. I etap po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami; 14.2.2. II etap - w ramach drugiego etapu Zamawiający przewiduje płatności częściowe po zakończeniu każdego z etapów robót budowlanych po zatwierdzeniu przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru robót. (IV etapy robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ program funkcjonalno - użytkowy). 14.3. rozliczenia Wykonawcy z Podwykonawcą/ami dokonywane będzie w następujący sposób i na zasadach określonych poniżej: 14.3.1.Wykonawca z wynagrodzenia otrzymanego od Zamawiającego reguluje wynagrodzenia Podwykonawców zgodnie z zawartymi umowami; 14.3.2. przed dokonaniem kolejnej płatności wynagrodzenia Zamawiający wymagać będzie, aby Wykonawca udokumentował rozliczenie wymagalnych zobowiązań z Podwykonawcą/ami (dokument przelewu lub oświadczenie podwykonawcy); 14.3.3. w przypadku braku udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z zobowiązań w stosunku do Podwykonawcy/Podwykonawców, Zamawiający z kolejnej należności potrąci środki finansowe na rzecz ewentualnych roszczeń Podwykonawcy/ów do wysokości świadczenia umownego(art. 6471 §5 KC). 14.4. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 44.11.22.20 - Podłogi z tworzyw sztucznych 44.22.12.00 - Drzwi 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.31.12.10 - 45.31.12.10 32.41.50.00 - Sieć ethernet 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO ISZTWAN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO ISZTWAN SP. Z O.O.
- Budownictwo ISZTWAN Sp. z o.o., ul. Kwiatowa 2, Sobin, 59-101 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 376761,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 305000,00
Oferta z najniższą ceną: 305000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 305000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI WĘGLINIEC
więcej: przetargi WĘGLINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.