eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Modernizacja i przebudowa klatki schodowej K-1, budynku DPS Malbork.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Malbork: Modernizacja i przebudowa klatki schodowej K-1, budynku DPS Malbork.
Numer ogłoszenia: 185404 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 45, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722873, fax 055 2722873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmalbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa klatki schodowej K-1, budynku DPS Malbork..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja i przebudowa klatki schodowej K-1, budynku DPS Malbork.
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
    Wysokość i zasady wnoszenia wadium zostały określone w rozdziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
    OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW:
    1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:
    a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ,
    b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe.
    2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, niekaralność (na podstawie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego), nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS).
    3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty do których załączono: oświadczenie o zatrudnianiu w ciągu ostatnich 3 lat średniorocznie co najmniej 15 pracowników oraz oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane oferty do których załączono zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia kierownika budowy w branży budowlano - konstrukcyjnej.
    4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego: pod uwagę będą brane oferty, w których:
    a) wykazano nie mniej niż trzy zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze,
    b) wykonano w ciągu ostatnich 5-ciu lat - roboty związane z budową, remontem, modernizacją kubaturowych obiektów w tym nie mniej niż 2 zamówienia wykonane w czynnym (funkcjonującym) obiekcie o porównywalnym charakterze.
    5. W zakresie sytuacji ekonomicznej, finansowej i zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca udokumentuje, że :
    a) posiada średni przychód za ostanie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł,
    b) jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, tzn. pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano posiadanie obrotowych środków finansowych lub zdolność kredytową tzn. możliwość dostępu do środków na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. (słownie : pięćset tysięcy złoty),
    c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    6. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkty 1 b), 3, 4, 5 a), 5b), 5c) sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał oferentów składających ofertę wspólną). Punkty 1 a) i 2 - sprawdzane będą indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną ( każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA:
    1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
    2. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

    DOKUMENTY ( potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ):
    1. Kserokopia dowodu wpłacenia (wniesienia) wadium przetargowego.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć:
    a) umowę - regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która w sposób jednoznaczny określać będą między innymi:
    - cel gospodarczy,
    - przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia,
    - oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi,
    - zasady reprezentacji - wskazanie pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    - zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej ( art. 369 KC ) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
    - wykluczenie wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu rękojmi, gwarancji,
    - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego;
    b) umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
    4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (dotyczy sytuacji gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w Rozdziale IX ust. B pkt 2 SIWZ).
    5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 oraz w art. 24 ust. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
    8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
    9. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
    10. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określonych w Rozdziale VIII ust.2 pkt 2.3 SIWZ.
    11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych zamówieniem, według wzoru podanego w załączniku nr 9 do SIWZ. Przy sporządzaniu wykazu należy uwzględnić wymagania zawarte w Rozdziale VIII ust.2. pkt 2.4 i SIWZ.
    12. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt.11 zostały wykonane należycie-referencje.
    13. Sprawozdanie finansowe za lata 2004, 2005, 2006, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - informacja finansowa za lata 2004, 2005, 2006, określająca obroty, zysk netto oraz zobowiązania i należności ogółem, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
    14. Informacja banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż w 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    16. Propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowego robót określającego szczegółowo terminy realizacji robót oraz etapy fakturowania.
    17. Szczegółowy kosztorys ofertowy, określający cenę oferty. Sposób opracowania kosztorysu ofertowego i obliczenia tej ceny zawarto w Rozdziale XVI SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmalbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 45, 82-200 Malbork (pok. 101 - Sekretariat)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 45, 82-200 Malbork (pok. 101 - Sekretariat - I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.