eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont zabytkowej elewacji budynku administracyjnego Aresztu Śledczego w Białymstoku wraz z robotami konserwatorskimi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Białystok: Remont zabytkowej elewacji budynku administracyjnego Aresztu Śledczego w Białymstoku wraz z robotami konserwatorskimi
Numer ogłoszenia: 185394 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150822 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Białymstoku, ul. Kopernika 21, 15-377 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7427021 - 23, faks 085 7427024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowej elewacji budynku administracyjnego Aresztu Śledczego w Białymstoku wraz z robotami konserwatorskimi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowej elewacji budynku administracyjnego Aresztu Śledczego w Białymstoku wraz z robotami konserwatorskimi polegającymi m.in. konserwacji elewacji budynku zabytkowego z cegły żółtej łącznie z kominami wentylacyjnymi - oczyszczanie za pomocą piaskowania niskociśnieniowego, uzupełnienie i wymiana uszkodzonych fragmentów elewacji - między innymi wymiana pojedynczych cegieł oraz uzupełnienie uszkodzeń po wystrzałach, zaspoinowanie ubytków zaprawy - w miejscach wymienionych fragmentów muru oraz w części istniejących ubytków i rozwarstwień elewacji,całkowita wymiana całego systemu odprowadzania wody deszczowej - wymiana rynien i rur spustowych, całkowita wymiana obróbek blacharskich - w tym czapek na kominach wentylacyjnych, pasów podrynnowych, nadrynnowych, parapetów zewnętrznych, obróbek zabezpieczających elementy elewacji i wszystkich pozostałych jakie znajdują się na elewacji budynku,demontaż siatek zabezpieczających okna na parterze budynku z ich dokładnym oczyszczeniem i odmalowaniem na nowo farbami ftalowymi antykorozyjnymi oraz ponowne ich zamontowanie po zakończeniu prac oczyszczających elewacji, oczyszczenie metodą piaskowania krat okiennych wraz z ich odtłuszczeniem i ponownym przemalowaniem farbą ftalową antykorozyjną, naprawa drzwi wejściowych od strony wschodniej budynku polegająca na oczyszczeniu, zaszpachlowanie powstałych wyżłobień i ubytków w drewnie, dosztukowaniu brakujących elementów sztukaterii oraz wymiana szyldu głównego wraz z zagruntowaniem i przemalowaniem bejcą ochronną w kolorze naturalnego drewna,oczyszczenie i odmalowanie na nowo daszku zabezpieczającego nad wejściem głównym budynku od strony wschodniej,demontaż okratowania wejścia na elewacji północnej, konserwacja oczyszczonej elewacji w celu zabezpieczenia jej przed ponownym zabrudzeniem i innymi uszkodzeniami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Osiński Cleaner, Biała Woda 12a, 16-402 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170437,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213074,98

  • Oferta z najniższą ceną: 213074,98 / Oferta z najwyższą ceną: 422129,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.