To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-29
Rzeszów: Zindywidualizowane i długofalowe usługi konsultingowe i doradztwo dla NGO na potrzeby projektu: NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w województwie podkarpackim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla części nr 2: Doradztwo indywidualne i grupowe w CIW Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 185375 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175211 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zindywidualizowane i długofalowe usługi konsultingowe i doradztwo dla NGO na potrzeby projektu: NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w województwie podkarpackim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla części nr 2: Doradztwo indywidualne i grupowe w CIW Przemyśl..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doradztwo indywidualne i grupowe dla 1 Centrum Informacji i Wspomagania w Przemyślu w zakresie marketingu, księgowości lub prawa w zależności od zgłoszonego zapotrzebowania. Łączna liczba godzin doradztwa: 20 godzin w 1 Centrum Informacji i Wspomagania w Przemyślu z zakresu marketingu (opracowanie planów rozwoju organizacji, pomoc w zaplanowaniu działań marketingowych, itp.), księgowości lub prawa. Lokalizacja CIW na terenie województwa podkarpackiego: Przemyśl. Miejsce świadczenia doradztwa w siedzibie CIW Przemyśl. Doradcy mają znajdować się w siedzibie CIW Przemyśl według wcześniej podanego harmonogramu. Dojazd i koszty dojazdu doradców do siedziby CIW Przemyśl zapewnia Wykonawca. Doradztwo grupowe z zakresu marketingu, księgowości lub prawa przewidziane jest dla minimum 20 NGO. Zainteresowane NGO będą mogły skorzystać z konsultacji osobiście, telefonicznie lub emailowo. Każda zainteresowana NGO otrzyma wsparcie finansowe na zakup zdiagnozowanych przez doradców usług (np. www, plakaty, ulotki, wizytówki, loga). Uwagi ogólne: Godzina doradztwa to 60 minut. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Organizację, obsługę techniczną, zapewnienie trenerów, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo merytoryczne z zakresu marketingu, księgowości lub prawa. Zamówienie składa się z jednej części: Doradztwo indywidualne i grupowe w CIW Przemyśl.Wykonanie usługi w zakresie: doradztwo indywidualne i grupowe dla 1 Centrum Informacji i Wspomagania w Przemyślu w zakresie marketingu, księgowości lub prawa w wymiarze 20 godzin do 30 kwietnia 2015r. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w całości do 30 kwietnia 2015 r. W miesiącu liczba godzin doradztwa będzie wynikać z zapotrzebowania i według tematów zgłaszanych przez organizacje. Doradztwo indywidualne i grupowe będzie się odbywać w siedzibie CIW Przemyśl, dni i godziny doradztwa zostaną ustalone przez Zamawiającego wg potrzeb zainteresowanych osób. Zamawiający będzie informował Wykonawcę, poda szczegółowy harmonogram oraz adres doradztwa w CIW Przemyśl, planowany termin podania adresów i harmonogramu na tydzień przed rozpoczęciem doradztwa. Lokalizacja CIW na terenie województwa podkarpackiego: Przemyśl. Doradcy mają znajdować się w siedzibie CIW Przemyśl według wcześniej podanego harmonogramu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w woj. podkarpackim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytetu: Priorytet V - Dobre rządzenie. Numer i nazwa Działania:. Działanie 5.4 - Rozwój potencjału trzeciego sektora. Numer i nazwa Poddziałania: Poddziałanie 5.4.2 - Rozwój dialogu obywatelskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ireneusz Kozera prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: The Quality of Life Ireneusz Kozera, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie uzupełniające nr 2 do umowy nr RARR/CES/43/2013 zawartej dnia 07.02.2013r. z Ireneuszem Kozerą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: The Quality of Life Ireneusz Kozera, pod adresem: Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 2/2013/CES. Działając na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprosiła Pana Ireneusza Kozerę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: The Quality of Life Ireneusz Kozera do przeprowadzenia negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wykonanie zamówienia uzupełniającego nr 2 do umowy nr RARR/CES/43/2013 zawartej w dniu 07.02.2013r. w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 2/2013/CES. Przedmiotowe zamówienie RARR S.A. zamierza zlecić w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Możliwość zlecenia zamówień uzupełniających była przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 2/2013/CES. Niniejsze postępowanie jako zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wnioskiem z dnia 14.07.2014r. komórka organizacyjna RARR S.A. Centrum Ekonomii Społecznej zwróciła się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające do przeprowadzonego wcześniej przetargu nieograniczonego nr ZP 2/2013/CES. Potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego powstała ze względu na zwiększenie liczby wskaźników dotyczących godzin doradztwa marketingowego, księgowego i prawnego w projekcie NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w województwie podkarpackim, w ramach działalności CIW Przemyśl, zaistniała potrzeba na przeprowadzenie większej liczby godzin doradczych. Liczba godzin doradztwa marketingowego, księgowego i prawnego zostaje zwiększona o 20 godzin łącznie w zależności od zapotrzebowania.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 986 Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Ociecka w km 2+254; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Ocieka w km 7+950
- Opracowanie raportu z monitoringu Strategii Innowacji Województwa Podkarpackiego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych oraz pipety automatycznej 1-kanałowej
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Usługa doradztwa specj. dla jst w zakresie wsparcia metodycznego i merytorycznego w budowie potencjału instytucjonalnego do organizacji usług społecznych i rozwoju deinstytucjonalizacji, tworzenia CUS
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.