eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawy świeżych warzyw w 2009 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Sieradz: Dostawy świeżych warzyw w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 185374 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138270 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, faks 043 6567466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy świeżych warzyw w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy świeżych warzyw w 2009 roku, określonych według wspólnego słownika zamówień (CPV) : 1)Pomidory 03221240-0 (CPV) 500 kg 2)Ogórki spod osłon krótkie 03221270-9 (CPV) 2000 kg 3)Kalafior 03221420-6 (CPV) 1000 kg 4)Sałata masłowa 03221310-2 (CPV) 800 kg 5)Papryka czerwona i żółta 03221230-7 (CPV) 500 kg 6)Rzodkiewka 03221200-8 (CPV) 100 kg 7)Kapusta włoska 03221410-3 (CPV) 200 kg 8)Kapusta czerwona 03221410-3 (CPV) 700 kg 9)Kapusta pekińska 03221410-3 (CPV) 1500 kg 10) Pieczarki 03221200-8 (CPV) 500 kg 2.Szczegółowy asortyment oraz ilości świeżych warzyw przedstawia załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny stanowiący integralną część SIWZ. 3.Każdorazowa wielkość poszczególnych dostaw i terminy ich realizacji będą określane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 2 dniowym, w godzinach od 8:00-11:00. 4.Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : - Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm) - Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68 ze zm.) - rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności; - rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych; - rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG I 89/109/EWG; - rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U.2007 Nr 137, poz. 966 ze zm.). - rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. 2007.20.122 ze zm.);.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.20.0 - Warzywa owocowe 32.21.24.0 - Pomidory 32.21.27.0 - Ogórki 32.21.42.0 - Kalafior 32.21.31.0 - Sałata 32.21.23.0 - Papryka 32.21.41.0 - Kapusta .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18943.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRACIA LEDZION Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion, ul. Podchorążych 25/27, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18943.82
  • Oferta z najniższą ceną: 18943.82 oferta z najwyższą ceną: 18943.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.