eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipnica Mała - etap VI wykonawczy część II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Jabłonka: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipnica Mała - etap VI wykonawczy część II.
Numer ogłoszenia: 185343 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, fax 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipnica Mała - etap VI wykonawczy część II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres robót budowlanych Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicach fi.200 mm o łącznej długości 3 381,00 mb obejmującej: A. Wykonanie robót budowlanych kanalizacji sanitarnej zgodnie z: 1. decyzjami: a) pozwolenia na budowę z dnia 29.11.2000 r znak BA-73513117-J2000 wydane przez Starostę Nowotarskiego; b). o zmianie pozwolenia na budowę z dnia 26.03.2002 r znak BA-73513.17-J.99.00.02 wydana przez Starostę Nowotarskiego; 2. Projektem budowlanym kanalizacji sanitarnej opracowanym przez EKOLAND s.c. zs. 39-200 Dębica ul.Wł.Strumskiego 10.5 z marca 1998r.; B. Usługi związane z wykonaniem robót budowlanych: 2. obsługa inwestycyjna obejmująca: a) geodezyjne wytyczenie osi i trasy kanalizacji wraz z obiektami na kanalizacji; b) geodezyjną obsługa robót kanalizacji i obiektów na kanalizacji; c) geodezyjne pomiary powykonawcze wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, opracowanie mapy pomiaru geodezyjnego wraz ze szkicami polowymi; d) odbiory geologiczne posadowienia kanalizacji i obiektów na kanalizacji; e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie kanalizacji sanitarnej zrealizowanej w wyniku zamówienia; 3. dokumentacja projektowa: a) operat wodno-prawy przekroczeń potoków i cieków wodnych kanalizacją sanitarną objęta zamówieniem wraz z uzyskaniem -materiałów do sporządzenia tego operatu( mapy, przekroje itd.) -uzgodnień wymaganych odnośnymi przepisami; -decyzji pozwolenia wodno-prawnego na przekroczenia potoków i cieków wodnych kanalizacją sanitarną objęta zamówieniem. Zakres rzeczowy kanalizacji sanitarnej objętej zamówieniem: a) ETAP VI-część II: Osiedle- Bijokówka do Menteli Mapa syt.-wys. 26 Studzienka -S 172 do S187 i od S1228 do S1251 Długość sieci 2008,00 mb -kanał z rur PCV 0 200 mm Ilość studzienek 66 sztuk -Studzienka PCV 0 315 mm Ilość podłączonych budynków -36 Przekroczenie przez potok Syhlec S185-S1300 i S1298-S1299 dwa razy Przekroczenie przez drogę powiatową S1294-S1295 Osiedle- od Menteli w górę między drogą a rzeką /z przejściem za potok/ Mapa syt.-wys. 26, 28, 30 Studzienka-S187 do S206-1419-1422 Długość sieci 1 373,00 mb -kanał z rur PCV 0 200 mm Ilość studzienek 52 sztuk -Studzienka PCV 0 315 mm Ilość podłączonych budynków -20 Przekroczenie przez potok Syhlec/S206-S1419 Ogółem Cześć II etapu VI: -długość sieci -kanał z rur PCV 0 200 mm: 3 381,00 mb Ilość studzienek PCV 0 315 mm: 118 sztuk Ilość podłączonych budynków: 56 Ilość przejść przez drogę powiatową - 1 Ilość przejść przez potok Syhlec - 3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7.000,0zł należy wnieść do dnia 2 września 2008r. do godz.10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (Pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, nie zaleganie w opłacaniu podatków, składek i opłat na ubezpieczenie społeczne - Zaświadczenie z US, ZUS lub KRUS) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (Pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano nie mniej niż 1 zamówienie w zakresie robót budowlanych o wartości i charakterze podobnym do zamówienia określonego w niniejszej SIWZ - wykonane w ciągu ostatnich 5 lat -Zał. -Wykaz zrealizowanych tożsamych zamówień; -wykazano, że wykonawca posiada sprzęt i urządzenia potrzebne do wykonania zamówienia - Zał.-Wykaz sprzętu i narzędzi potrzebnych do realizacji zamówienia; W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. c/ Wykaz wykonanych tożsamych robót budowlanych prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie- zał.nr3 do SIWZ d/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał nr 6 do SIWZ e/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane ustawowo uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Samorządu Zawodowego. f/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. nr 5 do SIWZ. g/ Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h/ Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ Pozostałe dokumenty, które stanowią integralna część oferty. a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ Zaparafowany przez Oferenta projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ c/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - zał. nr 8 do SIWZ d/ Dowód wpłaty wadium e/ W przypadku korzystania przez wykonawcę przy wykonywaniu zadania określonego w niniejszej SIWZ z podwykonawców, wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie cześć zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: inż. Marcelina Machaj tel. 018 26 111 46, mgr inż. Józef Knaperek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 2 września 2008r. o godz. 10.05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.