eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Sprawa nr ZZP/37/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Warszawa: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Sprawa nr ZZP/37/2009
Numer ogłoszenia: 185327 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Sprawa nr ZZP/37/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ (odpowiednio dla 1 Części - w Części III-1 SIWZ, dla 2 Części - w Części III-2 SIWZ, dla 3 Części - w Części III-3 SIWZ, dla 4 Części - w Części III-4 SIWZ, dla 5 Części - w Części III-5 SIWZ). Opcje: Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu polegające na możliwości zakupu, w terminie 18 miesięcy od daty podpisania umowy, dodatkowo: w Części 2 - 1 monochromatycznego wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego, w Części 3 - 1 wydajnej drukarki, w Części 4 - 3 średnich urządzeń wielofunkcyjnych, w Części 5 - 5 małych urządzeń wielofunkcyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy każdej Części zamówienia tj.: Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 i Części 5. 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Części I SIWZ, tj. Instrukcji dla Wykonawców, zwanej dalej IDW), spełniać niżej określone warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców.2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.2)1.2) i w pkt. III.2)1.3) powyżej muszą oni spełniać łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczy każdej Części zamówienia tj.: Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 i Części 5. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. III.1)1.1) powyżej, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców.Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę/ów warunków określonych w pkt. III.2)1.2) i w pkt. III.2)1.3) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.2)1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej mogą oni złożyć łącznie, w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.3. Stosownie do treści §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa: 1) w pkt III.2) 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokument/ty, o których mowa powyżej w ppkt 1) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej Części zamówienia (dokumenty należy załączyć do oferty składanej na daną Część zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przesyłając ją na adres: |ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa lub osobiście w Kancelarii NFOŚiGW lub w pokoju nr 214 przy ul. Konstruktorskiej 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:- łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego podanej w sekcji I. 3. Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (+48 22 459 02 01). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku konieczności uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt.12.2.10) IDW w zakresie dotyczącym formy Pełnomocnictwa. Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest Elżbieta Adamaszek-Watts - tel. +48 22 45 90 615. 5.Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 6. Postępowanie oznaczone jest numerem - ZZP/37/2009. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć, odpowiednio dla urządzenia na które składana jest oferta, próbki (wydruki, kopie oraz płyta CD/DVD ze sterownikiem do oferowanego urządzenia i skanami). Przedłożone próbki będą służyły do dokonania oceny oferowanych urządzeń odpowiednio w kryteriach: funkcjonalność i ergonomia, jakość wydruków, skanów oraz kopii, przedstawionych w pkt 21 IDW. 8. Przy ocenie ofert według przyjętych kryteriów zastosowane będą następujące podkryteria: dla Części 1 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą: 1) ergonomia obsługi i jakość sterownika do Urządzenia dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD (0-8 pkt) charakteryzującego się: czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt), brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt), 2)możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt); 3)skanowanie, przy użyciu panelu urządzenia, do email w formacie przeszukiwalnego PDF (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt), 4)zszywacz min. 20 kartek o gramaturze 80 g/m2 (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), 5)serwer wydruku z interfejsem sieciowym Ethernet 1000 Mb/s (RJ-45) (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii: 1)Ocena jakości wydruków (JW: 0-7 pkt), oceniana jako średnia ocen 5 próbek wydruków. 2)Ocena jakości skanów (JS: 0-4 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu. 3)Ocena jakości kopii (JK: 0-4 pkt), oceniana na podstawie próbki kopii. dla Części 2 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą: 1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się: czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt), brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt), 2)możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt); 3)skanowanie, przy użyciu panelu urządzenia, do email w formacie przeszukiwalnego PDF (Tak - 3 pkt, Nie-0 pkt), 4) serwer wydruku z interfejsem sieciowym Ethernet 1000 Mb/s (RJ-45) (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), 5) możliwość wysyłania faksów z komputera z potwierdzeniem wysłania (Tak-1 pkt, Nie-0 pkt). w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii: 1)Ocena jakości wydruków (JW: 0-4 pkt) oceniana jako średnia ocen 5 próbek wydruków. 2)Ocena jakości skanów (JS: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu. 3)Ocena jakości kopii (JK: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki kopii. dla Części 3 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą: 1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się: czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt), brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt), 2)serwer wydruku z interfejsem sieciowym Ethernet 1000 (RJ-45) (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt). dla Części 4 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą: 1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się: czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt), brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt), 2) możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt); 3) skanowanie wielu stron, zarówno z automatycznego podajnika jak i z lustra skanera, do jednego, wielostronicowego pliku PDF z panelu sterowania urządzenia (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt), 4) skanowanie do formatu przeszukiwalnego PDF (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), 5) możliwość wysyłania faksów z komputera z potwierdzeniem wysłania (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii: 1)Ocena jakości wydruków (JW: 0-4 pkt) oceniana jako średnia ocen 5 próbek wydruków. 2)Ocena jakości skanów (JS: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu. 3)Ocena jakości kopii (JK: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki kopii. dla Części 5 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą: 1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się: czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt), brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt), 2) skanowanie wielu stron, zarówno z automatycznego podajnika jak i z lustra skanera, do jednego, wielostronicowego pliku PDF z panelu sterowania urządzenia (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt), 3) możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt), 4) skanowanie do formatu przeszukiwalnego PDF (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), 5) możliwość wysyłania faksów z komputera z potwierdzeniem wysłania (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt), w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii: 1) Ocena jakości wydruków (JW: 0-4 pkt) oceniana jako średnia ocen 3 próbek wydruków. 2) Ocena jakości skanów (JS: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu. 3) Ocena jakości kopii (JK: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki kopii. 9. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane w terminach, tj. aby Wykonawca: a) w ramach zamówienia podstawowego dostarczył Urządzenia (w tym pierwszą partię materiałów i części eksploatacyjnych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do umowy), w terminie: - 21 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy Części 1, 2, 3 i 4), - 21 dni od daty złożenia zamówienia (dotyczy Części 5). Zamówienie zostanie złożone nie później niż 12 tygodni od daty zawarcia umowy. Materiały i części eksploatacyjne, będą dostarczane partiami (w ciągu 18 miesięcy od podpisania umowy). Pierwsza partia materiałów i części eksploatacyjnych zostanie dostarczona wraz z Urządzeniami, do których są przeznaczone, a kolejne partie materiałów i części eksploatacyjnych będą dostarczane, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Kupującego, w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. b) w ramach prawa opcji, przez okres 18 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, dostarczał na zamówienie Zamawiającego Urządzenia (w tym pierwszą partię materiałów i części eksploatacyjnych) w ciągu 21 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawa materiałów i części eksploatacyjnych, będzie realizowana partiami. Dostarczenie danej partii materiałów i części eksploatacyjnych nastąpi w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. 10.Zamawiający wymaga wniesienia, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 procent ceny całkowitej podanej w ofercie (odpowiednio w każdej Części zamówienia).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kolorowe wydajne urządzenie wielofunkcyjne (format A3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup kolorowego wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-1 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Funkcjonalność i ergonomia - 20
    • 3. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 15
    • 4. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monochromatyczne wydajne urządzenia wielofunkcyjne(format A3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 monochromatycznych wydajnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi w tym 1 urządzenie w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-2 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Funkcjonalność i ergonomia - 18
    • 3. Okres gwarancji - 12
    • 4. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydajne drukarki (format A3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 wydajnych drukarek wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi w tym 1 drukarkę w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-3 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Okres gwarancji - 15
    • 3. Funkcjonalność i ergonomia - 10
    • 4. Jakość wydruków - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Średnie urządzenia wielofunkcyjne (format A3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 średnich urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi, w tym 3 urządzenia w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-4 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Funkcjonalność i ergonomia - 20
    • 3. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 10
    • 4. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Małe urządzenia wielofunkcyjne (format A4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 25 małych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi, w tym 5 urządzeń w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-5 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Funkcjonalność i ergonomia - 20
    • 3. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 10
    • 4. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.