eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychowo › Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo w latach 2014-2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Tychowo: Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo w latach 2014-2015.
Numer ogłoszenia: 185324 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tychowo , ul. Leona Mroczkiewicza 3b, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3115201 w. 30, faks 094 3115569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tychowo.szczecinek.lasy.gov.pl/web/tychowo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE POSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ - PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo w latach 2014-2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie napraw i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo w okresie do 30.06.2015 r, poprzez miejscową naprawę w miarę potrzeb, nieprzejezdnych oraz trudno przejezdnych odcinków dróg leśnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania częściowe, opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Część zamówienia nr 1 (lokalizacja: obręb leśny Poniki) Część zamówienia nr 2 ( lokalizacja: obręb leśny Tychowo) W związku z powyższym dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Może również złożyć ofertę na całość zamówienia. Wymaga się jednak, żeby Wykonawca w każdym zadaniu wycenił całość przedmiotu zamówienia pod rygorem jej odrzucenia. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233142 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg Wspólny Słownik Zamówień (CPV 2008) znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych: http://www.uzp.gov.pl/na-skroty/wspolny-sl42ownik-zamowien-cpv 1. Naprawa dróg leśnych na terenie obrębu Poniki : - naprawa dróg na krótkich ok. (100m) odcinkach wskazanych w drodze kolejnych zleceń wystawianych wg bieżących potrzeb wywozowych. Zakres prac obejmuje: profilowanie drogi, wycięcie rowków odwadniających drogę, wykonanie korytowania na gł. 10cm, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego gr. 14cm po zagęszczeniu. Długość dróg 500mb. - naprawa dróg na krótkich ok. (20m) odcinkach wskazanych w drodze kolejnych zleceń wystawianych wg bieżących potrzeb wywozowych. Zakres prac obejmuje: profilowanie drogi, wycięcie rowków odwadniających drogę, wykonanie korytowania na gł. 10cm, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy z gruzu betonowego kruszonego warstwą 21cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 6cm po zagęszczeniu. Długość dróg 100mb. - miejscowe uzupełnienie warstwy jezdnej (wypełnienie pojedynczych dołów) na nawierzchniach z kruszywa naturalnego o frakcji od 0 do 31,5mm. Ilość ton 200. - miejscowe uzupełnienie warstwy jezdnej (wypełnienie pojedynczych dołów) na nawierzchniach z tłucznia budowlanego o frakcji od 0 do 63mm. Ilość ton 200. Naprawa dróg na krótkich ok.( 20m odcinków) według następującego zakresu prac: - mechaniczne, profilowanie dróg gruntowych na powierzchni ok. 500m2, oraz wykonanie równiarką rowków odwadniających o przekroju trójkątnym na całej długości profilowanych dróg. - wykonanie korytowania pod warstwy odsączające na głębokość 10cm i na powierzchni ok. 350m2, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie drogi z piasku o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu z wyrównaniem powierzchni do wymaganego profilu drogi na powierzchni ok. 350m2, - wykonanie warstwy nawierzchni z gruzu betonowego o frakcji do 65mm o grubości po zagęszczeniu 21cm na powierzchni ok. 350m2, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 6cm po zagęszczeniu na powierzchni ok. 350m2, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego do wymaganego profilu na powierzchni ok. 150m2, Naprawa dróg na krótkich ok. (100m odcinków) według następującego zakresu prac: - mechaniczne, profilowanie dróg gruntowych na powierzchni ok. 2500m2, oraz wykonanie równiarką rowków odwadniających o przekroju trójkątnym na całej długości profilowanych dróg. - wykonanie korytowania pod warstwy odsączające na głębokość 10cm i na powierzchni ok. 1750m2, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie drogi z piasku o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu z wyrównaniem powierzchni do wymaganego profilu drogi na powierzchni ok. 1750m2, - wykonanie warstwy nawierzchni z gruzu betonowego o frakcji do 65mm o grubości po zagęszczeniu 14cm na powierzchni ok. 1750m2, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego do wymaganego profilu na powierzchni ok. 750m2, Miejscowe uzupełnienie warstwy jezdnej (wypełnienie pojedynczych dołów) na nawierzchniach z kruszywa naturalnego o frakcji od 0 do 31,5mm. Dowiezienie i wbudowanie mieszanki kruszywa naturalnego w miejsca wskazane w zleceniu wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem naprawianego miejsca. Miejscowe uzupełnienie warstwy jezdnej (wypełnienie pojedynczych dołów) na nawierzchniach z tłucznia budowlanego o frakcji od 0 do 63mm. Dowiezienie i wbudowanie tłucznia budowlanego w miejsca wskazane w zleceniu wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem naprawianego miejsca. 2. Naprawa dróg leśnych na terenie obrębu Tychowo: - naprawa dróg na krótkich ok.(100m) odcinkach wskazanych w drodze kolejnych zleceń wystawianych wg bieżących potrzeb wywozowych. Zakres prac obejmuje: profilowanie drogi, wycięcie rowków odwadniających drogę, wykonanie korytowania na gł. 10cm, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego gr. 14cm po zagęszczeniu. Długość dróg 500mb, według następującego zakresu prac: - mechaniczne, profilowanie dróg gruntowych na powierzchni ok. 2500m2, oraz wykonanie równiarką rowków odwadniających o przekroju trójkątnym na całej długości profilowanych dróg. - wykonanie korytowania pod warstwy odsączające na głębokość 10cm i na powierzchni ok. 1750m2, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie drogi z piasku o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu z wyrównaniem powierzchni do wymaganego profilu drogi na powierzchni ok. 1750m2, - wykonanie warstwy nawierzchni z gruzu betonowego o frakcji do 65mm o grubości po zagęszczeniu 14cm na powierzchni ok. 1750m2, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego do wymaganego profilu na powierzchni ok. 750m2, - naprawa dróg na krótkich ok. (20m) odcinkach wskazanych w drodze kolejnych zleceń wystawianych wg bieżących potrzeb wywozowych. Zakres prac obejmuje: profilowanie drogi, wycięcie rowków odwadniających drogę, wykonanie korytowania na gł. 10cm, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy z gruzu betonowego kruszonego warstwą 21cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 6cm po zagęszczeniu. Długość dróg 100mb, według następującego zakresu prac: - mechaniczne, profilowanie dróg gruntowych na powierzchni ok. 500m2, oraz wykonanie równiarką rowków odwadniających o przekroju trójkątnym na całej długości profilowanych dróg. - wykonanie korytowania pod warstwy odsączające na głębokość 10cm i na powierzchni ok. 350m2, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie drogi z piasku o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu z wyrównaniem powierzchni do wymaganego profilu drogi na powierzchni ok. 350m2, - wykonanie warstwy nawierzchni z gruzu betonowego o frakcji do 65mm o grubości po zagęszczeniu 21cm na powierzchni ok. 350m2, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 6cm po zagęszczeniu na powierzchni ok. 350m2, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego do wymaganego profilu na powierzchni ok. 150m2, - miejscowe uzupełnienie warstwy jezdnej (wypełnienie pojedynczych dołów) na nawierzchniach z kruszywa naturalnego o frakcji od 0 do 31,5mm. Ilość ton 200, Dowiezienie i wbudowanie mieszanki kruszywa naturalnego w miejsca wskazane w zleceniu wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem naprawianego miejsca. - miejscowe uzupełnienie warstwy jezdnej (wypełnienie pojedynczych dołów) na nawierzchniach z tłucznia budowlanego o frakcji od 0 do 63mm. Ilość ton 200, Dowiezienie i wbudowanie tłucznia budowlanego w miejsca wskazane w zleceniu wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem naprawianego miejsca. Materiały potrzebne do zrealizowania zamówienia zapewnia i dostarcza Wykonawca. Szczegółowy opis został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Wykonania, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na: powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: - część zamówienia nr 1 (lokalizacja: obręb Poniki) - wadium o wartości: 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) - część zamówienia nr 2 (lokalizacja: obręb Tychowo) - wadium o wartości: 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych.) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika zamawiającego nr: IdeaBank SA: 31 1950 0001 2006 0651 7751 0002 Dane do przelewu: Kancelaria Radcy Prawnego Janusz Adamiak ul. Ordona 8/1 78-400 Szczecinek 5) z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym pełnomocnika zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia].

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową, przebudową, remontem, naprawą i konserwacją dróg, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, o wartości prac nie mniejszej niż 150 tys. zł., a także załączą dokumenty potwierdzające (poświadczenia), że roboty powyższe zostały wykonane należycie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie, że posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia].

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia].

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia].

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Roboty związane z budową, przebudową, remontem, naprawą i konserwacją dróg, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, o wartości prac nie mniejszej niż 150 tys. zł., a także załączą dokumenty potwierdzające (poświadczenia), że roboty powyższe zostały wykonane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_tychowo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Radcy Prawnego Janusz Adamiak ul. Ordona 8/1 78-400 Szczecinek. Odpłatność za SIWZ pokrywa koszty wydruku dokumentacji i wynosi 10 zł/komplet dokumentów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Radcy Prawnego Janusz Adamiak Ul. Ordona 8/1 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.