eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej oraz budowa ujęcia wody w miejscowości Stary Folwark

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Suwałki: Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej oraz budowa ujęcia wody w miejscowości Stary Folwark
Numer ogłoszenia: 18531 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej oraz budowa ujęcia wody w miejscowości Stary Folwark.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Starym Folwarku oraz budowa ujęcia wody w miejscowości Stary Folwark obejmująca: 1.budowę nowego ujęcia wody - studnia wiercona głębinowa wraz z obudową, 2.przebudowę sieci międzyobiegowych - zasilania energetycznego wodociągowego i kanalizacyjnego, 3.budowę dodatkowego zbiornika wyrównawczego naziemnego o pojemności 50 m3, 4.budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przydomową przepompownią ścieków, 5.dobudowę pomieszczenia na agregat prądotwórczy wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego eliminującego przerwy w dostawie energii elektrycznej oraz przeszkoleniem konserwatora stacji w zakresie obsługi, 6.wydzielenie w istniejącym budynku pomieszczenia chlorowni i pomieszczenia sanitariatu z wyposażeniem, 7.wykonanie nowej technologii uzdatniania wody, 8.wymianie obudowy i pompy głębinowej w istniejącej studni SW1, oraz uzbrojenie terenu ( polbruk, ogrodzenie z bramą i furtką). 9.wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 9.1. zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektów oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji powykonawczej oraz obsługę nadzoru geologicznego, 9.2. poniesienie kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci i przyłączy oraz kosztów zużytej wody i energii, 9.3. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego działania i przekazania go do użytku, 9.4. odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 9.5. zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 9.6. prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 9.7. utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 9.8. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu, 9.9. poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego ( w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie), jak również koszt wypłaty odszkodowania na rzecz osób trzecich, 9.10. przygotowanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonania niezbędnych odkrywek do dokonania prób, 9.11. naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 9.12. ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania, 9.13. opracowanie powykonawczej dokumentacji hydrologicznej ujęcia wody SW2. 9.14. zapewnienie ciągłości dostawy wody odbiorcom o odpowiedniej jakości w trakcie prowadzenia robót. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie wodociągowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej, przedmiarach robót, projekcie budowlanym, projekcie prac geologicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.74.00 - Instalowanie urządzeń filtrujących 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 31.12.00.00 - Generatory 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien, w terminie składania ofert tj. do 5 lutego 2009 roku do godziny 11oo, wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Oodz. Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; c)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia: d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia e)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem. Zamawiający będzie uważał za zamówiemnia o charakterze i złożoności porównywalnej z ninieszym zamówieniem, które wartościowo są wyższe od kwoty 800 000,00zł - brutto, a których charakter i złożoność polega na tym, że w jednym zamówieniu wykonano lub zmodernizowano co najmniej jedną stację uzdatniania wody i wybudowano lub zmodernizowano jedno ujęcie wody (dokumenty potwierdzające wykonanie, wartość, charakter i złożoność zamówienia.) f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Złożą oświadczenia przewidziane w SIWZ 3.Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na warunkach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.), następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz zawierający zamówienie o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej do zamówienia stanowiącego przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów zawierających informacje o należytym wykonaniu robót, wartości zamówienia oraz charakterze i złożoności zamówienia. 3)Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10)W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót. W przypadku gdy ważność polisy upływa w terminie związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu ważności polisy, dostarczyć dokument potwierdzający ważność polisy do końca związania z ofertą. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, Ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki pokój nr 8,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, Ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.