eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej od km 0+000,00 do km 2+200,00 w Leśnictwie Ujście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Biłgoraj: Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej od km 0+000,00 do km 2+200,00 w Leśnictwie Ujście
Numer ogłoszenia: 185311 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej od km 0+000,00 do km 2+200,00 w Leśnictwie Ujście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana droga leśna w parametrach drogi klasy D długości 2200,00 m posiada koronę zmiennej szerokości od 4,50 m do 6,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 6 %. Szerokość jezdni wynosi średnio 3,15 m. Zaprojektowane pobocza gruntowe obustronne posiadają stałą szerokość wynoszącą 2 x 0,75 m. Na trasie drogi zaprojektowano 8 szt. mijanek o wymiarach 23,00x 3,00 ze skosami 1:7. Oś jezdni projektowanej drogi leśnej przebiega w osi istniejącej jezdni bitumicznej. Wzdłuż trasy drogi zlokalizowano dziewięć zjazdów na drogi boczne oraz oddziałowe w tym trzy o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 3,00 m i poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Na długości styku zjazdów i jezdni projektuje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni szerokości 2,00 m i głębokości do 3 cm celem zlikwidowania progu powstałego z wykonania nowej nawierzchni bitumicznej na drodze. Początek trasy km 0+000,00 zlokalizowano w osi szlabanu usytuowanego w oddziale Nr 22. Natomiast koniec trasy zlokalizowano w osi drogi w odległości 2200 m w kierunku wsi Maziarnia w oddziale 46. Zaprojektowana ulica posiada następujące parametry: długość drogi - 2 200,00 m szerokość jezdni - 3,15 m powierzchnia jezdni (warstwa ścieralna grubości 4 cm) - 6 930,00 m2 liczba mijanek o wymiarach 3,0 x 23,0 ze skosami 1:7- 8 szt. - 1056,00 m3 frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,00 m i głębokości do 3 cm na początku i na końcu odcinka robót (wykonanie wcinki) - 12,60 m2 frezowanie nawierzchni bitumicznej w pasie szerokości 2,00 m do głębokości 3 cm (likwidacja progu na styku jezdnia drogi i zjazdy) - 88,00 m2 wykonanie nawierzchni szerokości 2,00 m styku jezdni drogi i zjazdów (warstwa ścieralna grubości 4 cm) - 88,00 m2 wyrównanie deformacji i nierówności istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 136,75 t wypełnienie istniejących wyboi, ubytków i wyruszeń nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 12,00 t oczyszczanie rowu z namułu grubości 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp - 4 400,00 m regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt pozyskany z renowacji rowów przydrożnych w ilości 50 % zapotrzebowania) - 86,90 m3 regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt Wykonawcy dowieziony środkami transportu kołowego w ilości 50 % zapotrzebowania) - 88,90 m3 liczba zjazdów na drogi oddziałowe i boczne o szerokości jezdni 3,00 m i poboczy 2 x 0,75 m - 9 szt. wykonanie przepustów O 40 pod zjazdami z rur z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN 8 z rdzeniem litym (9 szt. x 9,00 m) - 81,00 m powierzchnia zjazdów do utwardzenia (grubość warstwy kruszywa 20 cm) - 366,00 m2 odmulenie rowu dopływowego i odpływowego po obu stronach przepustu, grubość warstwy namułu 30 cm, ciek o szerokości dna 0,40 m - 120,00 m karczowanie krzaków i podszycia średniej gęstości - 0,93 ha karczowanie pni o średnicy O 10÷15 - 61 szt. karczowanie pni o średnicy O 16÷25 - 39 szt. karczowanie pni o średnicy O 26÷35 - 26 szt. karczowanie pni o średnicy O 36÷45 - 11 szt. plantowanie skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III - 4 500,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częściach, w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000.00 PLN (słownie: osiem tysiące i 00/100 PLN) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r, Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732,Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96 poz.620 z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 74 1020 5385 0000 9202 0028 0842 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium - Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej od km 0+000,00 do km 2+200,00 w Leśnictwie Ujście 4. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy w oryginale złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w pokoju nr 03 (kasa) w siedzibie Zamawiającego, lub załączyć do oferty, w sposób który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy, zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunek Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 . 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, do uzupełnienia dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkami dotyczącymi osób zdolnych do wykonania czynności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto , odpowiednio potwierdzonej, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia , Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej: - ciągnik kołowy mocy min. 50 KM, - frezarka drogowa do nawierzchni bitumicznych z podajnikiem, - koparka podsiębierna o pojemności łyżki min. 0,40 m3, - rozkładarka mas bitumicznych min. 4,50 m, - równiarka samojezdna mocy min. 100 KM, - samochód dostawczy do 0,9 t, - samochód samowyładowczy do 5 t, - skrapiarka do bitumu przewoźna 250÷500 dm3, - spycharka gąsienicowa mocy min. 100 KM, - szczotka mechaniczna bez ciągnika, - ubijak spalinowy min. 200 kg, - walec statyczny samojezdny min. 10 t, - walec statyczny samojezdny min. 15 t, - walec wibracyjny samojezdny min. 7,5 t. Lub sprzętem zamiennym o zbliżonych wielkościach, i parametrach jako zespołami sprzętowymi w różnych konfiguracjach uzupełniającymi się wzajemnie, zapewniającym realizację zadania zgodnie z założoną technologią wykonania. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw). Samochody samowyładowcze oraz sprzęt samobieżny muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualny wpis do dowodu rejestracyjnego o odbytych badaniach technicznych. Emisja szkodliwych substancji do atmosfery musi spełniać określone obowiązujące wymagania i być niższa od dopuszczalnych stężeń. Przed rozpoczęciem robót należy dokonać wymaganych oględzin oraz sprawdzeń wynikających z przebiegu oraz książki pojazdu dla każdego samochodu, celem dopuszczenia do ruchu,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej . Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm. ) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r. nr 63, poz.394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami własnymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.(Niniejsze dokumenty będą służyły do ustalenia osoby/osób uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy (podpisywania oferty lub pełnomocnictwa) i powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i kopię aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu kopię polisy/umowy ubezpieczenia niniejszej roboty budowlanej od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej lub kopii polisy/umowy ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej swoim zakresem co najmniej całość robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia .Ubezpieczenie musi zawierać co najmniej następujące składniki: - z tytułu szkód w robotach, urządzeniach i materiałach na kwotę nie mniejszą niż wartość robót, urządzeń i materiałów objętych ofertą - z tytułu szkód osób trzecich do 0,5 % wartości umowy. Do przedłożonej polisy/umowy ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie, że kwota ubezpieczenia zapisana w polisie / umowie jest aktualna na dzień składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: -nie uzyskania zgody na wykonanie przebudowy do dnia podpisania umowy, -opóźnienia w przekazaniu placu budowy, -wstrzymania robót przez Zamawiającego, -wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, -przerw w realizacji robót spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności zalanie terenu wodą, -zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót, -zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, -przerw w realizacji robót w przypadku w przypadku niewypałów, niewybuchów, -nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót , -działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres trwania w/w przeszkód. W tym przypadku nie stosuje się kar umownych. 2.Zmiana wynagrodzenia w przypadku: a)zmiany stawki VAT, b)zmiany zakresu rzeczowego lub ilościowego wykonanych robót, c)zamiany materiałów lub urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego, będą to przykładowo okoliczności:a)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b)powodujące poprawienie parametrów technicznych, c)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ustalone wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku wstrzymania realizacji zadania przez Zamawiającego, wówczas Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. 3.Zmiana umowy nastąpi w przypadku zmiany osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Nadleśnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul.Zamojska 96 - za odpłatnością 15,00zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, Nadleśnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96, pok. nr 15-sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.