eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej i deszczowej osiedla mieszkaniowego Wiejska w Czaplinku - III etap, w ulicy Wiejskiej, Kasztanowej i Szczecineckiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Czaplinek: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej i deszczowej osiedla mieszkaniowego Wiejska w Czaplinku - III etap, w ulicy Wiejskiej, Kasztanowej i Szczecineckiej.
Numer ogłoszenia: 185305 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku, Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, fax 0-94 3754361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej i deszczowej osiedla mieszkaniowego Wiejska w Czaplinku - III etap, w ulicy Wiejskiej, Kasztanowej i Szczecineckiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę: 1)Sieci deszczowej w ul. Szczecineckiej fi 315 PVC o l = 144,5mb, 4 studnie z PE 425/315, piaskownik z kręgów żelbetowych fi 2000 - szt. 1, separator lamelowy fi 1500 jako monolityczny zbiornik betonowy - szt. 1 oraz typowy wylot żelbetowy fi 300 na granicy z ciekiem wodnym otwartym. 2)Sieci wodociągowej PE 110 o l = 600,82mb, PE 160 o l = 728,72 mb, przyłączy wodociągowych PE 40 o l = 580mb, PE 50 o l = 23mb z robotami towarzyszącymi oraz 10 hydrantów naziemnych, w tym 9 o średnicy 100mm, 1 o średnicy 80mm. 3)Kanalizacji sanitarnej PCV 200 o l = 1.256,96 mb, przyłączy sanitarnych PCV 200 o l = 48 mb i PCV 160 o l = 506 mb. Budowa studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200 o h = 3m - 3 szt. Budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych PCV 315 - 425 - 45 szt. 4)Kanalizacji deszczowej PCV 200 o l = 666,29mb, PCV 250 o l = 112,99mb, PCV 315 o l = 364,1mb oraz przyłączy sieci deszczowej PCV 160 o l = 404,5 mb. Budowa studzienek kanalizacji deszczowej fi 1200 - 3 szt. Budowa studzienek kanalizacyjnych PCV 315 - 425 - 27 szt. 5)Sieci kanalizacji tłocznej PE 50 o l = 121 mb. 6)Przepompowni ścieków - obudowa żelbetowa fi 1200 o h = 3,0m z wyposażeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki okreslone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - wykazać zrealizowanie min. 2 zadań o charakterze przedmiotowego zamówienia, obejmującego w pasie technicznym budowę sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej wraz z przepompownią ścieków o całkowitej wartości min. 1.000.000 zł. każde z nich, - wykazać średnioroczne obroty w ostatnich 3-ch latach obrotowych, a jeżeli okres oprowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, nie mniejsze niż 2,0 mln zl. w każdym roku oraz wykazać, że posiada wskaznik szybkiej płynności na poziomie min. 1,1 określony wzorem: majątek obrotowy pomniejszony o wartość zapasów/zobowiązania krótkoterminowe. - posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej, potwierdzonych przez bank, w wyskości min. 800 tys. zł. - posiadanie polisy ogólnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Dokonywanie oceny spełniania tych warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Kosztorys ofertowy przygotowany przez wykonawcę na podstawie którego skalkulowana została cena ofertowa składanej oferty 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeniae o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż o 10% ceny ofertowej brutto oferenta dla robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie co najmniej 2 zadań o charakterze przedmiotowego zamówienia, obejmującego w pasie technicznym budowę sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej wraz z przepompownią ścieków o całkowitej wartości min. 1.000.000 zł., każde z nich. Jako dokument potwierdzający należyte wykonanie należy załączyć protokół końcowego odbioru robót wykonanego zadania. 10)Bilans oraz rachunek zysków i strat , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Średnioroczne obroty w ostatnich 3-ch latach obrotowych nie mogą być mniejsze niż 2,0 mln zł. w każdym roku, lub okresie działalności, jeżeli jest on krótszy. Wykonawca musi wykazać, że posiada wskaźnik szybkiej płynności na poziomie min. 1,1 określony wzorem: majątek obrotowy pomniejszony o wartość zapasów/ zobowiązania krótkoterminowe. Wskaźnik ten obliczyć należy za ostatni rok obrotowy. Wyliczenie wskaźnika wykonawca dokumentuje przy tymże dokumencie na oddzielnej stronie, z wykazaniem danych wyjętych z bilansu bądź innego dokumentu, które w sposób czytelny obrazują sposób jego wyliczenia. 11)Informację banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Spełnieniem tego warunku będzie posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej , potwierdzonych przez bank, w wysokości nie mniejszej niż 800,-tys. zł. 12)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie wraz z ofertą polisy ogólnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 13)Harmonogram rzeczowo-finansowy obejmujący czas realizacji zadania z uwzględnieniem planowanych przerobów w okresach miesięcznych, określający kolejność i zakres wszystkich czynności związanych z robotami i uwarunkowaniami ujętymi w pkt. XXI niniejszej specyfikacji. 14)Kserokopię dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 12 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.