eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa monitorów i telewizora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Bydgoszcz: Dostawa monitorów i telewizora
Numer ogłoszenia: 185303 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitorów i telewizora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Radiologiczne monitory diagnostyczne - 2 szt.; Monitory 10szt; Telewizor LED 42 cale 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7, 32.32.46.00-6, 32.32.31.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie wykazu zrealizowanych zamówien: dla zadania 1 - conajmniej 1 zamówienie na dostawy sprzętu odpowiadajacemu zamówieniu o wartości 20 000PLN, dla zadań 2 i 3 conajmniej 2 zamówień na dostawy sprzętu odpowiadajacemu zamówieniu o wartościach: dla zadania 2 - 4000PLN/każde, dla zadania 3 - 2000PLN/każde.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna. Kancelaria czynna w dni powszednie w godz. 7.00 -15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Radiologiczne monitory diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiologiczne monitory diagnostyczne 2 MP - 2 szt. Monitor musi spełniać wszystkie wymagania Ministerstwa Zdrowia dotyczące urządzeń dedykowanych do opisu obrazów radiologii ogólnej rejestrowanych w postaci cyfrowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011, a w szczególności : 2 monitory monochromatyczne LCD pracujące w układzie pionowym, w standardzie DICOM, stanowiące parę i posiadające świadectwo parowania wydane przez producenta; Rozdzielczość monitora co najmniej 1200 x 1600pikseli (2 megapiksele); Przekątna 54cm - 21,3cale Cyfrowe złącza przesyłania obrazów : DVI - D ; Dedykowana przez producenta monitorów karta graficzna do obsługi obydwu monitorów; Każdy z elementów przekazywania i prezentacji obrazu (w tym karta graficzna) musi zapewnić możliwość przekazania co najmniej 1024 poziomów szarości ( 10bitow); Zabarwienie ekranu -szare; Matryca : IPS; Kąty widzenia (pion/ poziom) 170 stopni /170 stopni Jasność 500cd/m2 Kontrast 850: 1 Oprogramowanie producenta do kalibracji monitorów komplet dedykowanego okablowania niezbędnego do działania monitora; gwarancja producenta: 5 lat; Radiologiczne monitory diagnostyczne - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przekątna ekranu 21,5 cali Proporcje wymiarów matrycy 16: 9 Rozdzielczość 1920:1080 Zastosowane technologie : Full HD, podświetlenie LED, Czas reakcji - 5ms Jasność 250cd/m2 Kontrast 5 000 000 : 1 Kat widzenia poziom- 176stopni; pion 170 stopni; Pobór mocy 26W; Technologie złączy D-Sub, DVI-D, Normy i standardy: certyfikat bezpieczeństwa UL, cUL, certyfikat ergonomii TUV-GS Normy promieniowania CE , FCC-B Gwarancja podstawowa 36 m-cy. Monitory 10szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Telewizor LED 42 cale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran - 42 cale, panoramiczny 16 :9 Rozdzielczość FULL HD 1920:1080 Odświeżania 100Hz Kontrast dynamiczny 5 000 000 :1 Czas reakcji matrycy 2,4ms; Dźwięk : Dolby Digital, Clear Voice II, Technologie DLNA, Wireless DLNA ready, Wi-Fi ready, NetCast, USB - zdjęcia, muzyka, film, Digital EPG, Wireless AV Link; Technologia podświetlania matrycy: LED Moc głośników - 2 x 10W; Menu w języku polskim- tak Tuner telewizji cyfrowej DVB-T (MPEG4) ; analogowy ; Możliwość powieszenia na ścianie - tak standard VESA ; Liczba cyfrowych wejść HDMI - 4 ; Liczba złączy USB - 2 Liczba złączy EURO - 1 Złącze Ethernet ( LAN) - tak Wyjście komponentowe - tak Wejście PC VGA - tak Cyfrowe wyjście optyczne - tak Wyjście słuchawkowe - Tak Kolor obudowy - czarny Max waga 16,8 kg Grubość monitora 3 cm, Pobór mocy - max. 152W Wyposażenie: podstawa obrotowa, pilot, baterie do pilota, instrukcja w języku polskim, karta gwarancyjna Gwarancja producenta - min. 24 miesiące. Telewizor LED 42 cale 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.