eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie pszczyńskim w ramach III edycji projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Pszczyna: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie pszczyńskim w ramach III edycji projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 185273 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie pszczyńskim w ramach III edycji projektu Mam zawód - mam pracę w regionie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie pszczyńskim w ramach III edycji projektu Mam zawód - mam pracę w regionie obejmujących następujące kursy:1. Operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień;2.Przygotowawczy do egzaminu kwalifikacyjnego uprawniającego do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie przekraczającym 1 kV wraz z egzaminem kwalifikacyjnym SEP;3. Spawania MAG 135 (moduł pierwszy) - kurs spawania blach i rur; 4.Fotografii cyfrowej I stopnia;5.Komputerowe tj. kurs obsługi programu komputerowego AutoCAD podstawy i kurs obsługi programu komputerowego Księgowość w działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:CZĘŚĆ 1: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU OPERATORA KOPARKO-ŁADOWARKI W ZAKRESIE III KLASY UPRAWNIEŃ;CZĘŚĆ 2: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU PRZYGOTOWAWCZEGO DO EGZAMINU KWALIFIKACYJNEGO UPRAWNIAJĄCEGO DO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM 1 KV WRAZ Z EGZAMINEM KWALIFIKACYJNYM SEP; CZĘŚĆ 3: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU SPAWANIA MAG 135; CZĘŚĆ 4: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU FOTOGRAFII CYFROWEJ I STOPNIA; CZĘŚĆ5: USŁUGA PRZEPROWADZENIE KURSÓW KOMPUTEROWYCH: OBSŁUGI PROGRAMU AUTOCAD PODSTAWY I PROGRAMU KSIĘGOWOŚĆ W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. 3.Przedmiotowe kursy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu. 4. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia.5.Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 i Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku. 6. Pozostałe wymagania, jakie musi spełnić Wykonawca dla zrealizowania przedmiotu umowy:a.Wykonawca winien zapewnić wyposażenie dydaktyczne dla każdego uczestnika danego kursu oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz z odrębnych przepisów. b.Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia kursu w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin przewidzianych na dany kurs. c.Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć każdorazowo z uczestnikiem kursu w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi, uwzględniając fakt, iż uczestnicy projektu niejednokrotnie biorą udział w więcej niż jednym kursie.d. Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający.e.Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a.600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) dla części 1 USŁUGA PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATORA KOPARKO-ŁADOWARKI W ZAKRESIE III KLASY UPRAWNIEŃ; b.900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla części 3 USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU SPAWANIA MAG 135;w terminie do dnia: 08.09.2014r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo - w przypadku jego ustanowienia w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej jego kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,b.ustawowej zmiany przepisów podatkowych, , np. zmiany stawki podatku VAT c.działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy d.poprawy oczywistej omyłki.e.zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;f.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;g.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;h.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,k.konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn.Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1: Usługa przeprowadzenia kursu operatora koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień. 2.Przedmiotowy kurs obejmuje 202 godziny zajęć, w tym 86 godzin zajęć praktycznych.3.Godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut, godzina zajęć praktycznych wynosić będzie 60 minut.4.Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia kursu.5.Kurs może przeprowadzić podmiot, który spełnia następujące warunki: a.Posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń operator koparko-ładowarki kl.III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz.1263), wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego;b.Posiada park maszynowy wraz z placem manewrowym, kadrę dydaktyczną oraz warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne.6.Realizacja usługi odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 13 lutego 2015r.Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 14 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2: Usługa przeprowadzenia kursu przygotowawczego do egzaminu kwalifikacyjnego uprawniającego do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie przekraczającym 1kV wraz z egzaminem kwalifikacyjnym SEP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka kursu powinna być opracowana w zakresie niezbędnym do przygotowania się do egzaminu kwalifikacyjnego w celu uzyskania uprawnień SEP w zakresie eksploatacji w grupie 1. Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:a. Urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego; b.Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; c. Urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV; d.Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW; e.Urządzenia elektrotermiczne, f.Urządzenia do elektrolizy,g.Sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, h.Elektryczna sieć trakcyjna, i.Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,j. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a-j. przy których eksploatacji wymagane jest posiadanie kwalifikacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów , montażu (bez prac kontrolno-pomiarowych). Kurs skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik mechatronik; elektryk; monter - mechatronik. Kurs powinien obejmować 24 godziny zajęć. Godzina zajęć trwać będzie 45 minut. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 19 grudnia 2014r. Miejsce zajęć: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 12. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 18 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3: Usługa przeprowadzenie kursu spawania MAG 135 (moduł pierwszy) - Kurs spawania blach i rur - spoinami pachwinowymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kurs polega na teoretycznym i praktycznym przygotowaniu uczestników do egzaminu końcowego wg PN-EN 287-1:2007 wytycznych Instytutu Spawalnictwa. W wyniku otrzymania pozytywnej oceny z egzaminu końcowego ukończonego kursu spawania uczestnicy kursu uzyskują uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135) zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzenia egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.2.Kurs skierowany jest do uczniów kształcących się w zawodach: technik budownictwa, mechanik pojazdów samochodowych, blacharz samochodowy, technik mechatronik, technik pojazdów samochodowych.3. Kurs obejmuje 146 godzin zajęć w tym 120 godzin zajęć praktycznych.4. Godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut, godzina zajęć praktycznych wynosić będzie 60 minut.5.Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia kursu.6.Kurs może przeprowadzić podmiot, który posiada wymagane przepisami kwalifikacje do prowadzenia tego rodzaju kursu.7. Realizacja usługi odbywać się będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 13 lutego 2015r.Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 18 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4: Usługa przeprowadzenie kursu fotografii cyfrowej I stopnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do świadomego fotografowania oraz obróbki zdjęć.2. Szkolenie obejmuje 32 godziny zajęć w tym: zajęcia teoretyczne - 7 godzin, praktyczne - 25 godzin.3. Godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut, godzina zajęć praktycznych wynosić będzie 60 minut.4.Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia kursu (dla każdego uczestnika kursu).5.Osoby szkolące muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia tego kursu. 6.Realizacja przedmiotowego kursu odbywać się będzie w terminie : od dnia podpisania umowy do 19 grudnia 2014 roku.Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 8 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5: USŁUGA przeprowadzenia kursów komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy usługi przeprowadzenia niżej wymienionych kursów komputerowych: I. Obsługa programu komputerowego AutoCAD podstawy.II. Obsługa programu komputerowego Księgowość w działalności gospodarczej.a.Realizacja usługi odbywać się będzie w terminie : od dnia podpisania umowy do dnia19 grudnia 2014r.b.Miejsce kursów: szkoły, dla których organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński.c. Osoby szkolące muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia tego rodzaju kursu. d.Wykonawca zapewnia odrębne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika kursu.e.Uczestnik kursu, po zdaniu egzaminu wewnętrznego, otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2012.186) - wg załącznika nr 5. I.Kurs obsługi programu komputerowego AutoCad podstawy1.Celem kursu jest poznanie zasad prawidłowego wykonywania rysunku z wykorzystaniem narzędzi rysunkowych.2. Kurs obejmuje 40 godzin zajęć 45 minutowych. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 17 osób.II. Kurs obsługi programu Księgowość w działalności gospodarczej.1.Celem kursu jest zaznajomienie z podstawowym zakresem zagadnień księgowych w prowadzeniu własnej firmy.2. Szkolenie obejmuje 20 godzin zajęć 45 minutowych.3. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 13 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.