eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › 1. Remont odcinka ul. Gen Ziętka w Orzeszu. 2.Remont odcinka ul. Drukarskiej w Orzeszu-Zawiści. 3. Remont odcinka ul. Rolniczej w Orzeszu-Jaśkowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Orzesze: 1. Remont odcinka ul. Gen Ziętka w Orzeszu. 2.Remont odcinka ul. Drukarskiej w Orzeszu-Zawiści. 3. Remont odcinka ul. Rolniczej w Orzeszu-Jaśkowicach.
Numer ogłoszenia: 185259 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161651 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont odcinka ul. Gen Ziętka w Orzeszu. 2.Remont odcinka ul. Drukarskiej w Orzeszu-Zawiści. 3. Remont odcinka ul. Rolniczej w Orzeszu-Jaśkowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont odcinka ul. Gen Ziętka w Orzeszu. 1.1. Remont odcinka nawierzchni na odcinku 100 mb 1.2. Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny o szer. 5 m - 500,00 m2 1.3. Warstwa odcinająca o gr. 6 cm zagęszcz. mechanicznie - 300,00 m2 1.4. Dolna warstwa podbudowy z z kruszywa łamanego - gr. 17 cm - 300,00 m2 1.5. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - gr. 8 cm - 300,00 m2 1.6. Nawierzchnia z kostki betonowej - gr. 8 cm - 300,00 m2 1.7. Krawężniki betonowe o wym. 15*30 cm na ławie beton. - 206,00 mb 2. Remont odcinka ul. Drukarskiej w Orzeszu-Zawiści. 2.1. Remont odcinka nawierzchni na odcinku 118 mb 2.2. Dolna warstwa podbudowy z z kruszywa łamanego - gr. 20 cm - 467,00 m2 2.3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - gr. 5 cm - 467,00 m2 2.4. Wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf. gr. 4+4 cm - 467,00 m2 2.5. Wykonanie poboczy z żużla wielkop. lub kory asfalt. - 180,50 m2 3. Remont odcinka ul. Rolniczej w Orzeszu-Jaśkowicach. 3.1. Remont odcinka nawierzchni na odcinku 132 mb 3.2. Dolna warstwa podbudowy z z kruszywa łamanego - gr. 15 cm - 28,00 m2 3.3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - gr. 8 cm - 427,00 m2 3.4. Wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf. gr. 4+3 cm - 427,00 m2 3.5. Wykonanie poboczy z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm - 91,00 m2 zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 7 a,b i c do SIWZ) 4. Zakres zamówienia: 4.1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 4.2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni remontowanych ulic poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 4.3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4.4. dodatkowo organizację prac remontowych w ul. Drukarskiej uzgodnić z zakładem produkcyjnym Mirola 4.5. usunąć wszelkie kolizje nie wymienione w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty 4.6. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych 4.7. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektami organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzjach zatwierdzających te projekty 4.8. powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 4.9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 4.10. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 6. Warunki gwarancji - 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót 7. Podwykonawcy: 7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje. 7.4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekcie umowy 7.5. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Spółka z o.o., ul. Gliwicka 179A, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166034,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169711,37

  • Oferta z najniższą ceną: 126337,30 / Oferta z najwyższą ceną: 169711,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.