eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawonia › Bankowa obsługa budżetu gminy Zawonia oraz jednostek organizacyjnych gminy Zawonia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Zawonia: Bankowa obsługa budżetu gminy Zawonia oraz jednostek organizacyjnych gminy Zawonia.
Numer ogłoszenia: 185221 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147551 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 312-81-82, faks 0-71 312-81-82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu gminy Zawonia oraz jednostek organizacyjnych gminy Zawonia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Zawonia oraz jej jednostek organizacyjnych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Zawonia i jednostek organizacyjnych Gminy Zawonia oraz ewentualne ich zamykanie, 2) otwieranie, prowadzenie i likwidację dodatkowych rachunków, w tym pomocniczych, w trakcie obowiązywania umowy, 3) prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym, na następujących zasadach: a) przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, b) przelewy złożone w formie papierowej do godziny 13:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, c) możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych. 4) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Zawonia rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki organizacyjnej; Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał opłat ani prowizji, 5) (zerowanie) rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami gminy jako jednostki samorządu terytorialnego (j.s.t.) oraz zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy gminy (j.s.t.); Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał opłat ani prowizji, 6) udostępnienie i wdrożenie na koszt Wykonawcy systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych przynajmniej na 3 stanowiskach komputerowych w Urzędzie Gminy i przynajmniej na jednym stanowisku komputerowym w każdej jednostce organizacyjnej Gminy, w tym: i. zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, ii. serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, iii. w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, iv. przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, a) system bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: i. dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu, ii. dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, iii. możliwość dokonywania przelewów bankowych, iv. pełna informacja o dacie i godzinie operacji, v. uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Gminy Zawonia oraz na rachunkach jednostek organizacyjnych Gminy wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, vi. wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, vii. sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej, viii. udostępnienie historii rachunku bankowego, ix. przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu; b) usługa bankowości elektronicznej winna być zainstalowana w Urzędzie Gminy w ciągu 30 dni, a w jednostkach organizacyjnych najpóźniej w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy. c) system musi posiadać standard zapewniający pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej Gminy; d) w ramach systemu Bank wprowadzi usługę rozliczania masowych płatności - współpracującą z programem księgowym systemu windykacji WIP+ firmy RADIX, stosowanym przez Urząd Gminy - umożliwiającą ich automatyczną identyfikację poprzez identyfikację płatności w numerze rachunku bankowego zgodnym ze standardem NRB oraz sprawne ich zaksięgowanie i uzgodnienie. Przekazywanie danych powinno odbywać się w niezmienionym formacie, niezależnie od kanału jakim Bank otrzymał wpłatę oraz formy jej dokonania przez płatnika. Płatności masowe dotyczyć będą podatków (rolnego, od nieruchomości i leśnego oraz ww. podatków pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego), naliczanych w okresach kwartalnych (liczba podatników - ok. 2400) oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanych w okresach miesięcznych, (liczba gospodarstw domowych zobowiązanych do ponoszenia opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi kształtuje się na poziomie ok. 1613). 7) zakładanie lokat terminowych; 8) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego. Bank nie będzie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Gminy Zawonia i jej jednostek organizacyjnych. 9) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego; 10) wydawanie opinii bankowych oraz zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących współpracy na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek; 11) wydawanie blankietów czekowych; 12) świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów; 13) lokowanie wolnych środków z rachunków na lokaty jednodniowe typu overnight, tworzone na koniec każdego dnia z salda rachunku budżetu Gminy oraz jednostek, z zastrzeżeniem, że w przypadku dni wolnych od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokacie typu overnight obliczane będzie według zmiennej stawki WIBID O N ustalonej każdego dnia według przedostatnich notowań stawki WIBID O N z danego dnia, pomniejszonej o stałą marżę określoną w ofercie Banku; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID O N z dnia 31.05.2016 r. tj. 1,33 %. 14) oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach, obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M pomniejszoną o stałą marżę określoną w ofercie Banku; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID 1 M z dnia 31.05.2016 r. tj. 1,39 %. Stawka WIBID 1M na każdy okres odsetkowy ustalona będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBID 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania środków następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym; 15) możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Zawonia do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej. Zamawiający informuje, że przejściowy deficyt budżetu Gminy Zawonia w roku 2016 został określony w uchwale budżetowej na 2016 r. w wysokości 500.000,00 zł. W każdym kolejnym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, Zamawiający ma prawo do korzystania z kredytu pod warunkiem podjęcia przez Radę Gminy Zawonia uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na dany rok, upoważniającej do zaciągnięcia tego zobowiązania. W przypadku podjęcia ww. uchwały po rozpoczęciu roku budżetowego podstawą do korzystania z kredytu będzie projekt tej uchwały. Kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jedynie jego oprocentowanie od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, w szczególności nie dopuszcza się: pobierania prowizji za uruchomienie kredytu, gotowość finansową, wcześniejszą spłatę kredytu i od salda niewykorzystanej części kredytu oraz prowizji i opłat od odstąpienia lub zmiany zawartej umowy kredytowej. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie co miesiąc jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek i marży określonej w ofercie Banku; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBOR 1 M z dnia 31.05.2016 r. tj. 1,59 %. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Niezależnie od comiesięcznej spłaty kredytu w rachunku bieżącym, Zamawiający dokona ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu do dnia 31 grudnia każdego roku lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia. Kredyt w rachunku bieżącym powinien zostać postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po dniu podpisania umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 7 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 1.1. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów. 1.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Zawoni, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów lub otwarcia na własny koszt i prowadzenia w okresie realizacji umowy oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta), z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów w terminie 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia prowadzenia obsługi bankowej Zamawiającego. Do momentu otworzenia oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) Wykonawca zobowiązuje się, bez dodatkowej opłaty, codziennie odbierać gotówkę i przelewy w siedzibie Urzędu Gminy Zawonia oraz jednostek organizacyjnych Gminy. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej umowy. 1.3. Koszty obsługi 1) Wykonawca z tytułu prowadzonej obsługi bankowej Zamawiającego będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową. 2) Miesięczna opłata ryczałtowa ponoszona przez Zamawiającego pokrywa koszty wszelkiego typu świadczeń i wymagań Zamawiającego wymienionych w SIWZ. Opłata nie obejmuje kosztów odsetek od kredytu w rachunku bieżącym (naliczana odrębnie w przypadku uruchomienia kredytu). 3) Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione poniżej: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Zawonia i jednostek organizacyjnych Gminy Zawonia oraz ewentualne ich zamykanie, b) otwieranie, prowadzenie i likwidacja dodatkowych rachunków, w tym pomocniczych, w trakcie obowiązywania umowy, c) prowadzenie rozliczeń gotówkowych oraz bezgotówkowych (w systemie tradycyjnym i elektronicznym), d) usługę bankowości elektronicznej, e) uruchomienie i obsługę usługi rozliczania masowych płatności, f) zakładanie lokat terminowych, g) oprocentowanie środków na rachunkach, h) wydawanie opinii bankowych oraz zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących współpracy na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek, i) wydawanie blankietów czekowych; j) świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów; 4) Wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej płaconej Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodna ze złożoną ofertą i nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy. 5) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy. 6) Zwiększenie lub zmniejszenie ilości operacji (w tym liczby przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych), liczby rachunków oraz liczby osób korzystających z instrumentów bankowości elektronicznej czy liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego nie wpływa na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej przez cały okres realizacji umowy. 7) Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego innych czynności poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia Bank może pobierać opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji. 1.4. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu z jednostkami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 (za wyjątkiem Urzędu Gminy Zawonia, który będzie objęty umową zawartą z Gminą Zawonia), zachowując postanowienia zawarte w ofercie przetargowej, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki, tj. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym. 1.5. Bank zapewni dokonywanie operacji bankowych na rachunkach posiadacza także w ostatnim dniu roku kalendarzowego. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach w zależności od oferowanego oprocentowania, zgodnie z art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.40.30.00 - 66.40.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Trzebnicy,, ul. Prusicka 1, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210926,40

  • Oferta z najniższą ceną: 210926,40 / Oferta z najwyższą ceną: 210926,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.