eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Zaprojektowanie, rozbudowa i sfinansowanie inwestycji dotyczącej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Okólnej w Markach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Marki: Zaprojektowanie, rozbudowa i sfinansowanie inwestycji dotyczącej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Okólnej w Markach
Numer ogłoszenia: 185209 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342074 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 22 7811003 wew. 660, faks 7811378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, rozbudowa i sfinansowanie inwestycji dotyczącej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Okólnej w Markach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie, rozbudowa i sfinansowanie inwestycji dotyczącej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Okólnej w Markach. 1. OGÓLNE ZAŁOŻENIA: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego z określeniem szczegółowego harmonogramu robót, z uwzględnieniem podziału inwestycji na dwa etapy, tzn. ETAP I (rozbudowa budynku szkoły o część dydaktyczną) oraz ETAP II(rozbudowa budynku szkoły o część sportową- sala gimnastyczna wraz z zapleczem). Zakresem prac projektowo-wykonawczych jest także objęta część istniejącego budynku szkoły. Do remontu oraz przebudowy przewidziano klatki schodowe wraz z korytarzami, sanitariaty, część stołówki, pokój dyrektora oraz sekretariat. Dodatkowo przewiduje się wymianę instalacji elektrycznej zgodnie istniejącą dokumentacją budowlaną i powykonawczą, a także malowanie wszystkich pomieszczeń, wymianę drzwi i podłóg. Dokumentacja projektowa oraz prace budowlane powinny także obejmować połączenie istniejącego budynku szkoły z nowo projektowanymi etapami, zmiany w obrębie budynku istniejącego oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu (wykonanie dojść, dojazdów, ewentualnych miejsc postojowych dla samochodów, małej architektury, projektu zieleni etc.). 2)Uzyskanie pozwolenia na budowę dla całego zadania inwestycyjnego. 3)Wykonanie niezbędnej dokumentacji w zakresie projektu wykonawczego dla przedmiotowego założenia. 4)Realizacja na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1 robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych dla projektowanych oraz rozbudowywanych obiektów. 5)Zagospodarowanie terenu w zakresie niezbędnym dla obsługi całości zadania inwestycyjnego. 6)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zadania inwestycyjnego. Spodziewany efekt końcowy- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zadania inwestycyjnego. 2. FINANSOWANIE INWESTYCJI PRZEZ OKRES 8 LAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 74.23.20.00 - 74.23.20.00 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.22.31.20 - 45.22.31.20 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 42.23.31.20 - 42.23.31.20 45.23.27.00 - 45.23.27.00 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERBUD S.A., ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14587800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14587800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15350000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.