eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy oraz sprzętu biurowego a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy, b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Wałcz: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy oraz sprzętu biurowego a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy, b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze.
Numer ogłoszenia: 185180 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4094 , ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 250 20 41, faks 0-67 250 21 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy oraz sprzętu biurowego a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy, b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy oraz sprzętu biurowego w asortymencie i ilościach przedstawionych w załączniku nr 1 do SIWZ i 1 a do SIWZ - Formularz Cenowy-Oferta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3, 30.19.21.24-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.50-7, 42.99.42.20-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.32-5, 22.81.70.00-0, 22.99.00.00-6, 24.91.00.00-6, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 30.19.76.30-1, 22.60.00.00-6, 30.19.97.92-8, 30.19.14.00-8, 30.19.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I -IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy Wykonawcy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z dokumentu (-ów) wynikać musi, kto komu przekazuje zasoby, jakie zasoby konkretnie zostaną przekazane oraz, że zostaną one udostępnione Wykonawcy, co najmniej na okres realizacji zamówienia - wzór zobowiązania do załącznika nr 2. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia dokumentu w języku polskim (np. szczegółowa specyfikacja techniczna, folder, katalog) oferowanego przedmiotu zamówienia z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien w załączonym do oferty katalogu zakreślić (przykleić zakładkę samoprzylepną na stronę oferowanego produktu równoważnego oraz podać w załączniku nr 6 SIWZ, numer strony z katalogu zaoferowanego produktu równoważnego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy Wykonawcy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z dokumentu (-ów) wynikać musi, kto komu przekazuje zasoby, jakie zasoby konkretnie zostaną przekazane oraz, że zostaną one udostępnione Wykonawcy, co najmniej na okres realizacji zamówienia - wzór zobowiązania do załącznika nr 2. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia dokumentu w języku polskim (np. szczegółowa specyfikacja techniczna, folder, katalog) oferowanego przedmiotu zamówienia z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien w załączonym do oferty katalogu zakreślić (przykleić zakładkę samoprzylepną na stronę oferowanego produktu równoważnego oraz podać w załączniku nr 6 SIWZ, numer strony z katalogu zaoferowanego produktu równoważnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany adresu, nazwy, statusu firmy; 2) w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy; 3) zmiany miejsca dostarczania towaru; 4) zmniejszenie ilości i wartości dostaw w stosunku do ilości, wartości przyjętych w umowie; 5) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; 6) zmianą świadczenia Wykonawcy (typu, rodzaju, nazwy przedmiotu zamówienia) w sytuacji gdy zmówiony przedmiot zamówienia nie może być dostarczony np.z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, , z zastrzeżeniem, iż nowy sprzęt biurowy będzie charakteryzował się lepszymi parametrami w całości bądź w części (w każdym przypadku nie będą one gorsze niż przedmiot zamówienia); 7) terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia - z zastrzeżeniem, że nie może on przekroczyć dnia 28 października 2011 r., 8) zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki szkolenia przejmie inna jednostka organizacyjna sił zbrojnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.104bzab.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4094, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz , cena formularza - odebrany osobiście w JW 4094 - 20 zł, a przesłany pocztą - 25 zł.; b) można pobrać ze stronyZamawiającego: www.104bzab.wp.mil.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego - budynek nr 5, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych, kalendarzy, terminarzy a) do dnia 30 sierpnia 2011 r. - artykuły i materiały administracyjno biurowe oraz sprzęt biurowy, b) do dnia 28 października 2011 r. - kalendarze, terminarze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - artykuły i materiały administracyjno - biurowe oraz terminarze i kalendarze, wyszczególnione w Formularzu Cenowym-Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3, 30.19.21.24-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.50-7, 42.99.42.20-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.32-5, 22.81.70.00-0, 22.99.00.00-6, 24.91.00.00-6, 22.81.63.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 22.60.00.00-6, 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego, wyszczególnionego w Formularzu Cenowym OFERTA - załącznik nr 1 a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.