eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.Modernizacja hali sportowej przy Gimnazjum nr 4 - Żyjmy sportowo, aktywnie i zdrowo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Tarnów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Modernizacja hali sportowej przy Gimnazjum nr 4 - Żyjmy sportowo, aktywnie i zdrowo.
Numer ogłoszenia: 185164 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142826 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Modernizacja hali sportowej przy Gimnazjum nr 4 - Żyjmy sportowo, aktywnie i zdrowo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (inspektor koordynujący), b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. 2. Roboty będą realizowane w oparciu o materiały opracowane przez firmę: Przygotowanie i Realizacja Inwestycji INWEST-COM inż. Janusz Kiecka, ul. Bitwy pod Studziankami 10/26, 33-100 Tarnów. 3. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zakres robót budowlanych (który zostanie zlecony Wykonawcy robót budowlanych), w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne, obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu w szczególności: a) Hala sportowa: - renowacja istniejącego parkietu z wykonaniem wentylacji podpodłogowej(podłoga sportowa); - demontaż istniejących drzwi przesuwnych stalowo-drewnianych; - zamurowanie części otworu drzwiowego; - remont osłon kaloryferów (częściowa wymiana elementów drewnianych, czyszczenie i malowanie elementów drewnianych i stalowej konstrukcji osłon); - wymiana parapetów nad kaloryferami (nowe parapety z płyty meblowej gr. 28 mm z otworami wentylacyjnymi w płaszczyźnie parapetów); - wykonanie osłon ścianek przy suficie z płyt gips-kart z ociepleniem - naprawa odparzonych i łuszczących się tynków; - czyszczenie i mycie sufitów; - malowanie olejne belek i słupów stalowych ; - malowanie ścian; - malowanie podłogi hali sportowej (oznakowanie boisk, logo szkoły); - montaż urządzeń sportowych (bramki do piłki ręcznej , tablice do koszykówki, słupki do siatkówki; - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; b) Korytarz parter: - naprawa tynków; - malowanie ścian, sufitów; - malowanie stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wymiana drzwi stalowych pożarowych na aluminiowe EI-30; c) Korytarz piętro wraz z klatką schodową: - naprawa tynków; - malowanie ścian, sufitów i stolarki drzwiowej wewnętrznej; - demontaż starych i wykonanie nowych szaf wnękowych z płyty meblowej laminowanej; - wymiana poręczy z dwuteownika na poręcz z rury z blachy nierdzewnej O 50; - wymiana listew przypodłogowych; - malowanie osłon z siatki stalowej; - malowanie osłon ze sklejki; - wymiana drzwi stalowych pożarowych na aluminiowe EI-30; d) Roboty sanitarne: - wymiana kaloryferów; - wymiana rur zasilających i odprowadzających; - ocieplenie rur; - demontaż istniejących wentylatorów wywiewnych i montaż nowych; - montaż wentylatora nawiewnego wraz z wykonaniem otworu montażowego - próby szczelności wykonanej instalacji; e) Roboty elektryczne: - uzupełnienie oświetlenia hali; - wymiana tablicy wyników; - doprowadzenie zasilania do nowo montowanych wentylatorów; - protokoły badań powykonawcze wykonanych instalacji. 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy, w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zgłoszeniem robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, 3) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych 4) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 5) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 7) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 8) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 9) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad, o których mowa w ust. 5 lit. i) i k). 7. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (inspektor koordynujący)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEST-COM Przygotowanie i Realizacja Inwestycji Janusz Kiecka, ul. Bitwy pod Studziankami 10/26, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2168,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6888,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUEIPK Roman Sowiński, ul. Klikowska 195A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 615,00

  • Oferta z najniższą ceną: 615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.