To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-02
Ogłoszenie nr 18515 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Babimost: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych - Zadanie nr 1 sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuInwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT", działania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Osi priorytetowej "Infrastruktura społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361548 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babimost, krajowy numer identyfikacyjny
97077056300000, ul.
ul. Rynek
3,
66110
Babimost, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 512 034, faks
683 512 028, e-mail
a.latynski@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.babimost.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych - Zadanie nr 1 sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BUD.271.33.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych - Zadanie nr - 1 sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem". 2. Miejsce realizacji dostawy - Szkoła Podstawowa w Podmoklach Małych 3. W ramach zamówienia należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt i urządzenia: A. Do pracowni komputerowej: 1/ Serwer wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część serwera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania - 1 szt 2/ Dodatkowe oprogramowanie serwerowe - 1 kpl 3/ Dodatkowe oprogramowanie pracowni komputerowej - 1 kpl 4/ Szafa serwerowa - 1 szt, 5/ Zasilacz UPS serwera - 1 szt 6/ Komputery dla ucznia wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania - 16 szt 7/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia - 16 kpl 8/ Monitory dla uczniów - 16 szt 9/ Komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania - 1 kpl 10/ Oprogramowanie komputera dla nauczyciela - 1 kpl 11/ Monitor dla nauczyciela - 1 szt 12/ UPS stanowiska nauczyciela - 1 szt 13/ Oprogramowanie antywirusowe - 19 szt 14/ Słuchawki - 17 szt 15/ Zestaw nagłośnieniowy do klasy - 1 szt 16/ Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt 17/ Router z WiFi- 1 szt 18/ Switch sieciowy - 1 szt 19/ Wizualizer - 1 szt 20/ Drukarka 3D - 1 szt 21/ Dysk zewnętrzny - 1 szt 22/ Urządzenie Blu - ray - 1 szt 23/ Pendrive - 17 szt 24/ Stolik pod komputer - 16 szt 25/ Krzesło obrotowe dla uczniów - 16 szt Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pracowni komputerowej: 26/ wdrożenia i uruchomienia sieci przewodowej, z wykorzystaniem istniejących kanałów w podłodze i bezprzewodowej oraz zainstalowanie nowych urządzeń. 27/ budowy sieci elektrycznej z wykorzystaniem istniejących kanałów w podłodze 28/ instalacji oprogramowania serwerowego na dostarczonym serwerze wraz z konfiguracją: - domeny, - wskazanej przez zamawiającego liczby użytkowników oraz grup - liczba użytkowników 70, - uprawnień poszczególnych obiektów oraz przynależności do grup - usług serwer DHCP, serwera DNS i serwera plików, - usługi wirtualizacji oraz wirtualizacja dodatkowego systemu serwerowego, - okresowego backupu obrazu serwera na zewnętrzną pamięć masową. 29/ połączenie i skonfigurowanie stanowisk istniejącej pracowni komputerowej z serwerem i nową siecią, 30/ szkolenie pracowników szkoły z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania - 16 godz. B. Do pracowni przyrodniczej: 1/ Komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania - 1 szt 2/ Oprogramowanie do komputera dla nauczyciela - 1 kpl 3/ Monitor dla nauczyciela - 1 szt 4/ UPS stanowiska nauczyciela - 1 szt 5/ Oprogramowanie antywirusowe - 2 szt 6/ Dysk zewnętrzny - 1 szt 7/ Wizualizer - 1 szt 8/ Tablety - 17 szt 9/ Szafka na tablety - 1 szt 10/ Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt 11/ Zestaw nagłośnieniowy do klasy - 1 kpl 12/ Cyfrowy aparat fotograficzny- lustrzanka + obiektyw+ karta pamięci+torba - 1 kpl. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pracowni przyrodniczej: 13/ wdrożenia i uruchomienia sieci bezprzewodowej C. Do pracowni matematycznej: 1/ Laptop wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania) - 1 szt 2/ Oprogramowanie do laptopa - 1 kpl 3/ Tablica interaktywna - 1 szt 4/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem - 1 szt Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w pracowni matematycznej: 5/ zamontować i skonfigurować laptop, tablicę interaktywną i projektor krótkoogniskowy. D. Należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt i urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo: 1/ Stolik dla osób na wózkach inwalidzkich - 3 szt 2/ Klawiatura dla niepełnosprawnych - 2 szt 3/ Myszka dla niepełnosprawnych - 2 szt E. Dla dzieci niedosłyszących i z autyzmem należy dostarczyć i zamontować i uruchomić: 1/ Oprogramowanie umożliwiające wymianę symboli w gotowych tablicach ułatwiających komunikację dzieci niesłyszących i z autyzmem. Wyrób medyczny - 1 kompl. 2/ Urządzenie do instalacji oprogramowania - 1 szt 4. Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego "Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych"- Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem". 5. Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. 6. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załączniku nr 1 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. 7. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub wyposażenia. Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub wyposażenia może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30232000-4,
30213100-6,
48900000-7,
80533000-9,
39160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13848400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 154088,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.