eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie, budynek A i C, w zakresieZadanie nr 1dostosowanie budynku A do obowiązujących przepisów p.poż. Zadanie nr 2wykonanie w budynku A i C instalacji wentylacji mechanicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie, budynek A i C, w zakresie: Zadanie nr 1: dostosowanie budynku A do obowiązujących przepisów p.poż. Zadanie nr 2: wykonanie w budynku A i C instalacji wentylacji mechanicznej
Numer ogłoszenia: 185140 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie, budynek A i C, w zakresie: Zadanie nr 1: dostosowanie budynku A do obowiązujących przepisów p.poż. Zadanie nr 2: wykonanie w budynku A i C instalacji wentylacji mechanicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo - modernizacyjnych w obiekcie 02 budynek A i C Szkoły Głównej Służby Pożarniczej, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54. W zakres robót wchodzą: ZADANIE 1 - BUDYNEK A: Przebudowa związana z dostosowaniem parametrów technicznych budynku A do przepisów p. poż. na podstawie PROJEKTU BUDOWLANEGO tytuł: Doprowadzenie obiektu 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie do zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami w związku z przebudową sal dydaktycznych na pokoje mieszkalne dla studentów i węzeł sanitarny na 1 piętrze w skrzydle A Budynku. W zakres przebudowy wchodzą: a) wymiana wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wyłazu na poddasze, na nową o odpowiedniej klasie odporności pożarowej i w związku zaprojektowaniem systemu oddymiania klatki schodowej, b) zabezpieczenie odpowiednim preparatem więźby dachowej - do stopnia NRO, c) wykonanie dodatkowych przegród pionowych wraz z drzwiami dymoszczelnymi ( po jednej ) w korytarzach na parterze i piętrze budynku w celu podziału kondygnacji na strefy pożarowe, d) zamurowanie otworu okiennego - klatka schodowa na 1 piętrze, e) instalacja wodociągowa hydrantowa z montażem nowych hydrantów ( po 2 na korytarzach parteru i piętra), f) wykonanie systemu oddymiania i instalacji sygnalizatorów akustycznych. Warunki wykonania określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót budowlanych tytuł: Doprowadzenie obiektu 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie do zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami w związku z przebudową sal dydaktycznych na pokoje mieszkalne dla studentów i węzeł sanitarny na 1 piętrze w skrzydle A Budynku. ZADANIE 2 - BUDYNEK A i C: Remont uzupełniający w dwóch budynkach A i C - z zakresu mechanicznych instalacji wentylacyjnych na podstawie PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO - WENTYLACJA MECHANICZNA - tytuł; Doposażenie w wentylację wyciągową budynków A i C obiektu O2 przy ul. Siemiradzkiego 2 na terenie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie, z VI/2013 r. wraz ze szczegółowym zakresem robót określonym załączonymi przedmiarami, Uzupełnienie instalacji wentylacji mechanicznej polega na wykonaniu kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej w pomieszczeniach bez wentylacji i podłączenie ich do istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej obecnie pracującej i użytkowanej. Istniejąca instalacja wentylacji mechanicznej pod względem technicznym i parametrów jest przystosowana do przedmiotowego uzupełnienia. Szczegóły zakresu prac są następujące: Dla budynku A: 1) Montaż 29 nawiewników okiennych, 2) Wykonanie i montaż około 61 m2 kanałów wentylacyjnych, 3) Montaż 29 anemostatów wywiewnych, 4) Wpięcie w 29 miejscach nowych kanałów wentylacyjnych do istniejącej instalacji, 5) Wykonanie 29 przebić przez stropy i po montażu kanałów wentylacyjnych zamurowanie szczelin i wykonanie malowania, 6) Wykonanie niezbędnych robót poinstalacyjnych (naprawa podłoża w okolicy prac montażowych instalacji i malowanie), 7) Wywiezienie około 3,5 m3 gruzu i uporządkowanie pomieszczeń. Dla budynku C: Montaż 9 nawiewników okiennych Wykonanie i montaż około 19 m2 kanałów wentylacyjnych Montaż 9 anemostatów wywiewnych Wpięcie w 9 miejscach nowych kanałów wentylacyjnych do istniejącej instalacji Wykonanie 9 przebić przez stropy i po montażu kanałów wentylacyjnych zamurowanie szczelin i wykonanie malowania Demontaż 9 umywalek na czas montażu instalacji wentylacji i ponowny montaż Obudowa 9 nowych pionów instalacji wentylacji mechanicznej płytą G-K, malowanie i odtworzenie glazury Wykonanie niezbędnych robót poinstalacyjnych (naprawa podłoża w okolicy prac montażowych instalacji i malowanie) Wywiezienie około 2,5 m3 gruzu i uporządkowanie pomieszczeń Warunki wykonania określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót budowlanych ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 500,00 zł., słownie: cztery tysiące pięćset złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy SGSP nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084 w BH Wadium wnoszone w formie dokumentu należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert to jest przed godz. 10.30 w dniu 17.06.2014 r. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy dla zachowania terminu należy uwzględnić czasokres przepływu środków pomiędzy bankami. W w/.w terminie wpłata powinna być odnotowana na rachunku bankowym zamawiającego. Warunki zwrotu lub zatrzymania wadium określa art.46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień. W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w oświadczeniu składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawcy zobowiązani są złożyć dokument: a) wykaz robót budowlanych realizowanych - wykonanych oraz niewykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca realizacji. Wzór wykazu podany jest w Rozdziale II -wzory dokumentów- WZÓR nr 3 SIWZ. Spośród różnych robót budowlanych, które mogą zostać podane w tych wykazach, zamawiający uznaje za najważniejsze dla potrzeb niniejszego postępowania roboty budowlane remontowe w istniejących budynkach prowadzone ze znacznym udziałem wymian stolarek budowlanych (okien i drzwi), oraz montażu instalacji wentylacyjnych - wg określonych projektów. Dla robót tych zamawiający wymaga załączenia dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli ze sporządzonego wykazu wykonanych robót budowlanych będzie wynikało, że - wykonawca prowadził działalność budowlaną, realizując różne roboty budowlane o wartości minimum 200 000,00 zł., nieprzerwanie przez okres minimum dwóch lat. - w ramach zrealizowanych robót wykonał należycie roboty obejmujące specjalistyczny zakres prac związany z wymianą stolarek budowlanych i instalacji wentylacyjnych. na wartość nie mniejszą od 100 000,00 zł w każdej z branż.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień. W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w oświadczeniu składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wymaga się od Wykonawców wskazania osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia podany jest w Rozdziale II -wzory dokumentów- WZÓR nr 4 SIWZ. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaga się od wykonawców aby wskazane osoby posiadały odpowiednie uprawnienia budowlane oraz co najmniej jednoroczny staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi bez ograniczeń m.in. w specjalnościach: - robót remontowych i wykończeniowych - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy wykazane osoby posiadają wymagane wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie. Na okoliczność, że osoby wskazane do kierowania robotami budowlanymi, posiadają stosowne uprawnienia budowlane, wykonawcy złożą oświadczenia w treści Wykazu osób. Przedłożenie dokumentu uprawniającego będzie wymagane na etapie podpisywania umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wymaga się od wykonawców dostarczenia opłaconej polisy (w tym dowodu opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej w ostatnim okresie działalności budowlanej, związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument potwierdza ubezpieczenie się wykonawcy na warunkach j.w.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Spośród różnych robót budowlanych, które mogą zostać podane w tych wykazach, zamawiający uznaje za najważniejsze dla potrzeb niniejszego postępowania roboty budowlane remontowe w istniejących budynkach prowadzone ze znacznym udziałem wymian stolarek budowlanych (okien i drzwi), oraz montażu instalacji wentylacyjnych - wg określonych projektów. Dla robót tych zamawiający wymaga załączenia dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli ze sporządzonego wykazu wykonanych robót budowlanych będzie wynikało, że - wykonawca prowadził działalność budowlaną, realizując różne roboty budowlane o wartości minimum 200 000,00 zł., nieprzerwanie przez okres minimum dwóch lat. - w ramach zrealizowanych robót wykonał należycie roboty obejmujące specjalistyczny zakres prac związany z wymianą stolarek budowlanych i instalacji wentylacyjnych. na wartość nie mniejszą od 100 000,00 zł w każdej z branż.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z Istotnymi Warunkami Umowy zawartymi w treści SIWZ - paragraf 16 zmiany umowy: 1. Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, określonego w dokumentach określonych w § 1 ust. 2, spowodowanego: 1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentach określonych w § 1 ust. 2, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, 3) koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych niż wskazane w dokumentach określonych w § 1 ust. 2, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, 4) koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany przepisów. W przypadku wystąpienia którychkolwiek z ww. okoliczności Wykonawca sporządzi protokół konieczności w zakresie robót zamiennych lub protokół konieczności w zakresie robót zaniechanych, który po jego uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru Zamawiającego stanowić będzie podstawę do sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu na roboty zamienne zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 6 lub kosztorysu na roboty zaniechane zgodnie z § 9 ust. 4. Tak sporządzone kosztorysy po uprzednim sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będą stanowiły podstawę zmiany Wynagrodzenia w formie aneksu do umowy 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach: 1) jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, o której mowa w ust. 1, 2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy, 3) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki uniemożliwiające terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy, 4) w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 może ulec wydłużeniu, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. W tym przypadku może również ulec zmianie sposób rozliczenia Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10. 4. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 - 2 będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych. 5. Zmiany terminu, o których mowa w niniejszym paragrafie oraz zmiana sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3, nie będą skutkowały zmianą Wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy z tytułu przedłużenia terminu albo z tytułu zmiany sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 Dział Zamówień Publicznych pok. 323- wejście od ul. Siemiradzkiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.