eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kietrz › Budowa krytej pływalni w Kietrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Kietrz: Budowa krytej pływalni w Kietrzu
Numer ogłoszenia: 185132 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz , ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, faks 077 4854359.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa krytej pływalni w Kietrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obiekt projektowany jako wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, składający się z prostych wzajemnie przenikających się brył. Inwestycja planowana w Kietrzu, przy ul. Kościuszki , na działkach Nr 1683/1, 1683/2. 2. Budowa kompleksu sportowo-basenowego zaprojektowana w technologii tradycyjnej z elementami prefabrykacji stropów żelbetowych. Konstrukcja dachu hali basenowej to dźwigary i płatwie z drewna klejonego. Wymiary obiektu: długość 43,20m, szerokość 30,72m, wysokość 9,0m. Do budowy przewidziano następujące niecki: - basen sportowy o długości 25,0m , szerokości 12,5m, głębokości 1,20 do 1,80 m - basen rekreacyjny o długości 6,7 m, szerokości 8,0 m, głębokości 0,8 m, - wanna hydromasażowa . 3. Zaprojektowany obiekt spełnia wymogi zawarte w wytycznych i rozporządzeniach Ministra Edukacji Narodowej i Sportu (program stosowanych basenów w krytych pływalniach z dnia 24.01.2003r.), byłego Urzędu Kultury Fizycznej i Sportu oraz FINA. Obiekt umożliwia organizację zawodów sportowych, , krajowych i ewentualnie wyższej rangi w uzgodnieniu z PZP. 4. Projektowany obiekt dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych wyposażony będzie w następujące elementy eliminujące bariery architektoniczne: -specjalistyczny podnośnik zamontowany na schodach wejściowych do obiektu, - wydzielone węzły sanitarne, - automatyczna bramka wejściowa uruchamiana przez obsługę kasy, - wydzielony kompleks szatniowo-sanitarny przed wejściem na halę basenową, -specjalistyczny podnośnik przy basenie sportowym, -wydzielone miejsca na widowni. 5. Obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje i urządzenia: -instalacja i urządzenia wodno-kanalizacyjne, -instalacja i urządzenia centralnego ogrzewania, -instalacja i urządzenia wentylacji mechanicznej, -instalacja i urządzenia elektryczne, -technologia uzdatniania wody z instalacją i urządzeniami AKPiA, -instalacja gazowa, kotłownia gazowa. 6. Najważniejsze obiekty budowlane: Parter: -pomieszczenia pomocnicze dla personelu, -stacja uzdatniania wody (pomieszczenie filtrów, pomieszczenie urządzeń dozujących reagenty), -pomieszczenia techniczne (wentylatornia, kotłownia gazowa, rozdzielnia elektryczna). Piętro: -strefa wejściowa (hall główny ze stanowiskiem kasowym wyposażonym w elektroniczny system obsługi klienta, portiernia, ogólnodostępna szatnia okryć wierzchnich, wc ogólnodostępne, administracja obiektu), -zespół gastronomiczny z zapleczem (bar-kawiarnia) z salą konsumpcyjną dla ok. 20 osób z widokiem na halę basenową), -hala basenowa z zapleczem. Główna funkcja obiektu wyraźnie podkreślona w proponowanej bryle zawierająca: - basen sportowy i rekreacyjny - wanna hydromasażowa, - zaplecze szatniowo-natryskowe, - sauna, - widownia dla 84 osób. 7. Bilans terenu: 1) powierzchnia zabudowy - 1472,2m2 2) drogi dojazdowe - 892,0m2 3) chodniki, ciągi piesze - 360,0m2 4) tereny zielone - 210,0m2 5) powierzchnia terenu w granicach opracowania - 2 935,0m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust.6 uPzp): 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109,poz.1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy : BS Racibórz o/Kietrz 33 8475 1016 2002 0000 4011 0001. 4. Wadium wniesione w formie pieniądza , przelewem wykonawca potwierdza kserokopią wpłaty wadium, dołączając ją do oferty. Na poleceniu przelewu należy wpisać : Wadium -przetarg na budowę krytej pływalni w Kietrzu. Wadium wymienione w pozostałych formach w pkt 2 należy złożyć (oryginał) w kasie Urzędu Miejskiego w Kietrzu, pok. Nr 03, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz lub dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. Zasady i okoliczności zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 u Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy winni posiadać doświadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający precyzuje ten warunek następująco: wykonawcy wini wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną krytą pływalnię o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto. 3. Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1) kierownik budowy o minimum 3 letnim doświadczeniu w podobnych robotach, będący członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, 2) kierownicy robót , będący członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dopuszczalne jest posiadanie przez jedną osobę więcej niż jednego uprawnienia. 4. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien: 1) posiadać środki finansowe i/lub zdolność kredytową , na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł, 2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zarówno kontraktowej jak i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1u Pzp oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania.- - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 6. Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania innego podmiotu udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wzór zobowiązania stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, sekretariat (pok. Nr 21).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - inwestujemy w Twoją przyszłość-.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.