Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Piła: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap II
Numer ogłoszenia: 185096 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowej z wywiezieniem gruzu, - wykonanie koryta z wywiezieniem gruzu, - nawierzchnia z kostki brukowej Semmelrock typu la linia, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i z chudego betonu, - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki, - regulacja studzienek telekomunikacyjnych, sanitarnych, wodociągowych, gazowych, - wykonanie małej architektury: ławki, kosze na śmieci, murki klinkierowe z siedziskami, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, wykonanie przyłącza, - wycinka drzew, - nasadzenia drzew, krzewów i traw, - inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie II - rozbiórka istniejącej nawierzchni ciągu pieszego i schodów oraz ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 lub chudego betonu, - wymiana elementów betonowych (krawężniki i obrzeża) - ustawienie ławek, koszy na śmieci, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, - regulacja pionowa włazu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, - inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie III - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zadanie IV - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja studni i zaworów infrastruktury technicznej, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zadanie V Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wycinka i karczowanie drzew i krzewów, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja pionowa studzienek, - plantowanie i obsianie trawą, - oznakowanie pionowe, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Branża elektryczna: -wykonanie przyłącza energetycznego (montaż podlicznika, włącznika/wyłącznika czasowego sterowania oświetleniem), -wykonanie oświetlenia: montaż i stawianie słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, - pomiar, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1.-1.5, 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem odpowiednio nr 5.1.-5.5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami wzroru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Skerteriat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Sikorskiego i Bohaterów gfStalingradu wraz z wjazdem z ul. Bohaterów Stalingradu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowej z wywiezieniem gruzu, - wykonanie koryta z wywiezieniem gruzu, - nawierzchnia z kostki brukowej Semmelrock typu la linia, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i z chudego betonu, - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki, - regulacja studzienek telekomunikacyjnych, sanitarnych, wodociągowych, gazowych, - wykonanie małej architektury: ławki, kosze na śmieci, murki klinkierowe z siedziskami, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, wykonanie przyłącza, - wycinka drzew, - nasadzenia drzew, krzewów i traw, - inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Kochanowskiego od ul. Złotej do ul. Mickiewicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - rozbiórka istniejącej nawierzchni ciągu pieszego i schodów oraz ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 lub chudego betonu, - wymiana elementów betonowych (krawężniki i obrzeża) - ustawienie ławek, koszy na śmieci, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, - regulacja pionowa włazu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, - inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Kasprzaka od ul. Lipowej do ul. Bydgoskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ciągu pieszego wraz z miejscami postojowymi wzdłuż ul. Roosevelta na odcinku ul. Bydgoska-ul. Kossaka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja studni i zaworów infrastruktury technicznej, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa ciągu pieszego przy ul. Roosevelta przy Przedszkolu nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wycinka i karczowanie drzew i krzewów, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja pionowa studzienek, - plantowanie i obsianie trawą, - oznakowanie pionowe, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Branża elektryczna: -wykonanie przyłącza energetycznego (montaż podlicznika, włącznika/wyłącznika czasowego sterowania oświetleniem), -wykonanie oświetlenia: montaż i stawianie słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, - pomiar, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.31.61.19-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap VII" w podziale na 9 części.
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.