eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Poniatowa w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Poniatowa: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Poniatowa w 2009r.
Numer ogłoszenia: 185092 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniatowa , ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204162 w. 15, faks 081 8203573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Poniatowa w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie remontów i modernizacji dróg gminnych na terenie Gminy Poniatowa w następującym zakresie: 1) Remont dojazdu i parkingu do budynku przy ul. Szkolnej 7A - polegający na: - rozebraniu istniejących krawężników - ułożenie krawężników betonowych nowych, - wyrównaniu parkingu masą mineralno - asfaltową 75kg/m2 grubości 3 cm na powierzchni 231,5m2 - wykonaniu nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 3 cm na powierzchni 325,66 m2 - wykonanie regulacji włazów kanałowych - 3 szt. 2) Remont drogi w Poniatowej Kolonii II- polegający na: - Wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym, grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm - wyrównaniu podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 warstwą o grubości 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 4 cm. Długość drogi do remontu: 360,0 m, szerokość: 4,0 m, powierzchnia całkowita: 1 440,0 m2. 3) Remont drogi w sołectwie Henin - polegający na: - wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm - wyrównanie podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 o grubości 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 4 cm Długość drogi do remontu: 235,0 m, szerokość 3,0 m, powierzchnia całkowita 705,0 m2. 4) Remont drogi w sołectwie Plizin - polegający na: - wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - wyrównanie podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 o grubości 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 4 cm Długość drogi do remontu: 320,0 m, szerokość: 4,0 m, powierzchnia całkowita: 1280,0 m2. 5) Remont drogi ul. Leśniczówka - polegający na: - wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm - wyrównanie podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 o grubości 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 4 cm Długość drogi do remontu: 450,0 m, szerokość: 4,5 m, powierzchnia całkowita: 2 025,0 m2. 6) Remont drogi w sołectwie Kocianów - polegający na: - wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm - wyrównanie podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 o grubości 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 6 cm Długość drogi do remontu: 430,0 m, szerokość: 4,0 m, powierzchnia całkowita: 1 740,0 m2. 7) Remont drogi ul. Henin - polegający na: - wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm - wyrównanie podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 o grubości 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 4 cm - wykonanie regulacji studzienki kanalizacyjnej - szt. 1 Długość drogi do remontu: 100,0 m, szerokość: 5,0 m, powierzchnia całkowita: 500,0 m2. 8) Remont drogi Kraczewice - Spławy - polegający na: - wyrównaniu i wzmocnieniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm - wyrównanie podbudowy masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2 o grubości warstwy po uwałowaniu 2 cm, - położenie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej standard II o grubości 4 cm Długość drogi do remontu: 450,0 m, szerokość: 4,0 m, powierzchnia całkowita: 1 863,0 m2. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wymagania minimalne: wykonanie co najmniej jednego zadania polegającego na remoncie lub budowie dróg długości 2300 m, lub dwóch mniejszych zadań dających w sumie wymagany zakres długości dróg. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Wykaz robót budowlanych wg formularza Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Inne, wymienione w pkt VI niniejszej SIWZ dokumenty i zaświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ) C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wg wzoru: Załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagania minimalne: wykonanie co najmniej jednego zadania polegającego na remoncie lub budowie dróg długości 2300 m, lub dwóch mniejszych zadań dających w sumie wymagany zakres długości dróg. C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 5 do SIWZ) C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, do kierowania robotami w specjalności drogowej. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000 zł. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta wspólna powinna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1), B2), B3), B4) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.poniatowa.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 24-320 Poniatowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 24-320 Poniatowa sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.