eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbie › Dowóz dzieci i młodzieży do Szkół i Przedszkoli z terenu Gminy Dąbie, powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Dąbie: Dowóz dzieci i młodzieży do Szkół i Przedszkoli z terenu Gminy Dąbie, powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie.
Numer ogłoszenia: 185061 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbie , ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do Szkół i Przedszkoli z terenu Gminy Dąbie, powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.0 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Szkół i Przedszkoli z terenu gminy Dąbie, powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie, od 01.09.2010r. do 30.06.2012r., w formie zakupu biletów miesięcznych. Zakup biletów miesięcznych, upoważniających do przejazdu do Szkół Podstawowych, Gimnazjum i Przedszkoli (w Gronowie i Połupinie) na n/w trasach, będzie realizowany zgodnie z podanym Rozkładem Jazdy Przewozów (Zał. Nr 5 do SIWZ). Przewóz uczniów odbywać się będzie autobusami Wykonawcy (Przewoźnika). Szczegółowa imienna lista uczniów dojeżdżających na ww. trasach do poszczególnych szkół wraz z godzinami odjazdu i przyjazdu zostanie przedłożona w sierpniu 2010r. oraz każdorazowo w okresach następnego roku po opracowaniu rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach na dany rok szkolny i będzie aktualizowana w miarę potrzeb. Zakres zamówienia obejmuje obecnie przewóz 351 uczniów (z klasą zerową) i 2 opiekunów na podanych trasach przewozów zgodnie z Rozkładem Jazdy przewozów i umową (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2.1 Trasy autobusowe - w regularnej komunikacji autobusowej: - Uczniowie dowożeni są do szkół podstawowych: w Gronowie (trasa dowożenia - Brzeźnica, Gola, Dąbie, Pław, Trzebule, Łagów), w Szczawnie (trasa dowożenia: Ciemnice - Szczawno), w Kosierzu (trasa dowożenia: Lubiatów - Kosierz)w Połupinie(trasa dowożenia: Nowy Zagór, Dąbki) oraz do Gimnazjum Publicznego w Dąbiu (trasy dowożenia: Połupin, Gola, Budynia, Brzeżnica, Nowy Zagór, Kosierz, Lubiatów, Trzebule, Łagów, Gronów, Pław, Szczawno, Ciemnice). - dowozy uczniów na trasie: Dąbki, Zagór Nowy, Połupin, Gola, Budynia, Brzeźnica, Dąbie, Kosierz, Lubiatów, Trzebule, Łagów, Gronów, Szczawno, Ciemnice, Dąbie. 2.2 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, świadczył usługi przewozu uczniów do szkół dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących powyżej 50 oraz posiadał dwa autobusy rezerwowe. 2.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: - utrzymać w należytym porządku i czystości autobusy, - przestrzegać przepisy BHP i p poż, - ubezpieczyć autobusy i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, - ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, - oznaczyć autobusy na czas przewozów że wykorzystywane są do transportu dzieci szkolnych. 3.Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób - przewozy nieregularne, licencję lub promesę licencji łącznie z wykazem sprawnych technicznie autobusów niezbędnych do realizacji zamówienia. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Wykonawca zapewnia własny środek transportu i na własny koszt, co należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.3 Przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz zalecane jest dokonanie wizji lokalnej terenu, gdyż ewentualne niedoszacowanie zakresu usług stanowi ryzyko Wykonawcy. 2.4 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot niniejszej usługi zgodnie z SIWZ z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością, dobrą jakością i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Dodatkowe informacje na temat podwykonawców: Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 7.6.1) Cena oferty powinna obejmować koszty wykonania całości zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich robót przygotowawczych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji itp.) mimo nie podania ich w opisie przedmiotu zamówienia. 7.6.2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany łączącej strony umowy w zakresie podanym w umowie - załącznik nr 4 do SIWZ. 7.6.3) Wykonawca jest zobowiązany do inspekcji i dokonania wizji lokalnej w celu rozpoznania tras przejazdu i otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty. (Telefony Szkół: w Gronowie - 68 383 21 68, Gimnazjum Dąbie - 68 383 21 26, w Kosierzu - 68 383 12 25, w Połupinie - 68 383 76 93, w Szczawnie - 68 383 21 77). 8. Wymagania organizacyjne ----- 9. Wymagania dot. Gwarancji: Nie dotyczy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2 do SIWZ. - kserokopie lub odpisy uprawnień w zakresie kierowania pojazdami (autobusami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji usług o charakterze zbliżonym do niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i Zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, tj. środków transportu zawierający dane pojazdów dotyczące marki, ilości miejsc w tym co najmniej 2 autobusy z ponad 50 miejscami siedzącymi i dwa autobusy rezerwowe. - Kserokopie lub odpisy uprawnień w zakresie kierowania pojazdami do przewozu ludzi (dzieci, młodzieży i dorosłych). - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Kserokopie lub odpisy uprawnień w zakresie kierowania pojazdami do przewozu ludzi (dzieci, młodzieży i dorosłych) - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarte są w SIWZ - projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dąbie Ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie, pokój nr 4 w gdzinach urzędowania u Tadeusza Szejbakowskiego lub Moniki Filip - Turczyniak..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie, pokój nr 2 (Sekretariat) w budynku Urzędu Gminy Dąbie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.