eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla potrzeb Instytutu Żywienia Zwierząt Akademii Rolniczej w Lublinie do laboratorium w przyszłości podlegającego akredytacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Lublin: Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla potrzeb Instytutu Żywienia Zwierząt Akademii Rolniczej w Lublinie do laboratorium w przyszłości podlegającego akredytacji.
Numer ogłoszenia: 185059 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla potrzeb Instytutu Żywienia Zwierząt Akademii Rolniczej w Lublinie do laboratorium w przyszłości podlegającego akredytacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla potrzeb Instytutu Żywienia Zwierząt Akademii Rolniczej w Lublinie do laboratorium w przyszłości podlegającego akredytacji, zgodnie z wykazem mebli laboratoryjnych (załącznik nr 1A do siwz) oraz opisem technicznym (załącznik nr 1B do siwz).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.40.00 - 36.12.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym zamówieniu stawia Wykonawcom ubiegającym się o to zamówienie następujące warunki podmiotowe: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Na poparcie warunków Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że wykonał na rzecz zewnętrznego podmiotu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę mebli laboratoryjnych odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł), 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3- znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca jeśli spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji, 5. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia-nie spełnia. Niespełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1-2 wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli podmioty występują wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo o charakterze szczególnym do reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w zamówieniu publicznym będącym przedmiotem zamówienia. 2. wykaz najistotniejszych (największych wartościowo) wykonanych dostaw asortymentów na rzecz zewnętrznego podmiotu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca ma wykazać, że wykonał co najmniej jedną dostawę mebli laboratoryjnych odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 100.000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy zł). Wykaz dostaw należy sporządzić na załączniku nr 6 do siwz. 3. list referencyjny na potwierdzenie, że co najmniej jedna dostawa mebli laboratoryjnych odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł) została wykonana przez Wykonawcę z należytą starannością, W liście referencyjnym mają znajdować się informacje na temat przedmiotu dostaw, wartości dostawy, dat wykonania, nazw i adresów odbiorców tych dostaw oraz potwierdzenia przez odbiorcę dostaw należytego ich wykonania, 4. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza w Lublinie, kod 20-950 Lublin ul. Akademicka 13 pokój 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Akademia Rolnicza w Lublinie, kod 20-950 Lublin ul. Akademicka 13 pokój 54.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.