eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Kraśnik: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 185019 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ w sezonie zimowym 2009-2010 oraz w sezonie 2010-2011. 2. Przewidywany zakres prac obejmuje: 1) odśnieżanie ulic - 8.000.000 m2, 2) posypywanie ulic piaskiem lub mieszanką solno-piaskową - 9.000.000 m2, 3) posypywanie ulic chlorkiem wapnia na telefoniczne zlecenie Zamawiającego - 500.000 m2 4) usuwanie lodu z ulic - 5.000 m2, 5) wywóz śniegu i lodu - 2.000 m3. 6) ustawienie zasłon przeciwśnieżnych - 1.200mb 3. Prace wykonywane będą w dniach, w których będzie zachodziła konieczność ich prowadzenia ze względu na warunki atmosferyczne, jak również w dni wolne od pracy, dni świąteczne, jak też w porze nocnej w niezbędnym zakresie. 4. Sezon zimowy obejmuje następujące miesiące: 1) 2009/2010, tj. XI, XII 2009r. oraz I, II, III, IV 2010r. 2) 2010/2011, tj. XI, XII 2010r. oraz I, II, III, IV 2011r. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane usługi będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-Przetarg na: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 29.10.2009 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich trzech latach - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał przynajmniej jedno zadanie w zakresie zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie ulic oraz posypywanie piaskiem lub mieszanką solno-piaskową) o wartości 200.000 zł, potwierdzone referencjami. Ocena potencjału technicznego zostanie przeprowadzona w oparciu o wykaz sprzętu i narzędzi, jakim dysponuje Wykonawca. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje przynajmniej następującym sprzętem: 3 piaskarki, 3 pługi lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć: - oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ad. 5 Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł (okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. do dnia 30.04.2011 r.). Dodatkowo w przypadku, gdy wykonawca posiada umowę ubezpieczeniową na okres krótszy, dołączy oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego (naczelnika Urzędu Skarbowego oraz wójta,burmistrza,prezydenta miasta) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały zrealizowane należycie (załącznik Nr 4 do SIWZ). 6. Wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik Nr 5 do SIWZ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł. Okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. do dnia 30.04.2011r. W przypadku, gdy wykonawca posiada umowę na krótszy okres dołączy oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu, nie poświadczone odpisy lub kopie za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik p. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.