eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA - KARSZYN (ETAP II)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Sulechów: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA - KARSZYN (ETAP II)
Numer ogłoszenia: 185012 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134986 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg, Górzykowo 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 68 3859500, 3859506, faks 68 3859507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA - KARSZYN (ETAP II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1189F na odcinku Kargowa - Karszyn (etap 1) zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 11 do SIWZ), będącą w posiadaniu Zamawiającego, specyfikacjami technicznymi (załącznikiem nr 12 do SIWZ) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). II etap przebudowy drogi powiatowej nr 1189F na odcinku Kargowa - Karszyn, rozpoczynający się w km 0+757,45 i kończący - w km 1+800,00 obejmuje: - remont mostu, - wykonanie poszerzenia drogi, - wzmocnienie poboczy, - odbudowę rowów przydrożnych, - wykonanie zjazdów, - wprowadzenia zmiany stałej organizacji ruchu, w szczególności w zakresie oznakowania poziomego. Etap ten obejmie przebudowę odcinka drogi na długości ponad 1 km oraz remont mostu o długości ok. 33 mb. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. II etap inwestycji obejmuje: wykonanie poszerzenia drogi, wzmocnienie poboczy, odbudowę rowów przydrożnych, wykonanie zjazdów, remont mostu, wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu, w szczególności w zakresie oznakowania poziomego. Etap ten obejmie przebudowę odcinka drogi na długości ponad 1 km oraz remont mostu o długości ok. 33 mb. Planowana inwestycja rozpoczynać się będzie od km 0+757,45 (tj. od miejsca zakończenia I etapu w 2014 roku) i zakończy w km 1+800,00. Parametry techniczne drogi: - droga powiatowa nr 1189F - klasa Z - przekrój drogowy - prędkość projektowa - VP=70 km na h poza terenem zabudowanym (wg stałej organizacji ruchu), - szerokość jezdni - 6,0m (plus poszerzenia na łukach) - szerokość pasa ruchu - 3,0m (plus poszerzenia na łukach) - szerokość poboczy - 1,0m - odwodnienie powierzchniowe do rowów - kategoria ruchu - KR2 - obciążenie - 115 kN na oś Istniejący stan pasa drogowego (II etap inwestycji): - masa bitumiczna - grubość warstwy 4 - 5 cm - podbudowa z kostki brukowej grubości 20-26cm, lokalnie dodatkowo z tłucznia, żużla z domieszką piasku - podłoże z piasków drobnych lub średnich - szerokość istniejącej nawierzchni 3 m do 4 m - nierówne pobocze o nawierzchni gruntowej Projektowana konstrukcja wzmocnienia jezdni: - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej - ułożenie warstwy profilującej ACP16 - ułożenie warstwy wiążącej z AC11W grubości 7cm - ułożenie warstwy ścieralnej SMA 8 grubości 4cm Projektowana konstrukcja poszerzenia jezdni - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm grubości 20cm, - warstwa wiążąca AC11W grubości 7cm - warstwa ścieralna SMA 8 grubości 4cm Remont mostu: - rozbiórka konstrukcji jezdni na moście - rozbiórka elementów wyposażenia - zerwanie izolacji płyty pomostowej - skucie istniejących kap chodnikowych i gzymsów na skrzydełkach - następnie wykonanie warstwy nadbetonu - wykonanie nowych kap chodnikowych i przedłużenia płyty - wykonanie nowych gzymsów na skrzydełkach - wykonanie płyt przejściowych na dojazdach - wykonanie nowej izolacji płyty pomostowej - montaż elementów krawężników i barieroporęczy - wykonanie warstw nawierzchni jezdni - wykonanie nacięcia dylatacyjnego i zabezpieczenia szczelin dylatacyjnych - wykonanie nawierzchni cienkowarstwowej na chodnikach - wykonanie dojazdów do obiektu - wykonanie napraw i zabezpieczeń powierzchni betonowych - wykonanie prac związanych z zabezpieczeniem i estetyką stożków i skarp - konserwacja palisady drewnianej i faszyny. Przebudowywana droga biegnie po śladzie istniejącej drogi. Przewidziany do wykonania etap inwestycji realizowany będzie w odcinku pozamiejskim, który obejmuje w szczególności: korekty łuków poziomych, krzywych przejściowych i odcinków prostych tak, by zapewnić jak najlepsze parametry techniczne drogi. Szerokość jezdni ujednolicono do 6,00 m z poszerzeniami na łukach w miejscach, w których z uwagi na mały promień łuku taki zabieg był konieczny. Dodatkowo, podczas realizacji kolejnego etapu inwestycji wykonany zostanie remont mostu. Dokumentacja techniczna na remont tego obiektu została wykonana w ramach projektu na całe zadanie, tj. przebudowy drogi powiatowej nr 1189F, tylko ze względu na specyfikę, ujęta w odrębnej branży. Podstawowym celem przeprowadzenia prac remontowych na moście jest wykonanie takiego zakresu robót, który pozwoli przywrócić pierwotny stan techniczny obiektu. Podstawowe parametry obiektu takie jak: długość, szerokość, jego usytuowanie w planie, rozstaw dźwigarów głównych, światło poziome i pionowe nie ulegną zmianie. Ustrój nośny jest w dostatecznym stanie technicznym, jednakże zaobserwowano wycieki wody, co świadczyć może o utracie szczelności przez hydroizolacje. Kapy chodnikowe są skorodowane, zauważono także rozległe zawilgocenia i omszenia. Przerwa dylatacyjna występująca nad filarem utraciła swoją szczelność. Nawierzchnia jezdni na obiekcie i dojazdach jest w znacznym stopniu skorodowana, spękana i z licznymi ubytkami. W wyniku zaniku spadków podłużnych i poprzecznych występują lokalne zastoiny wody. Nawierzchnia bitumiczna na obiekcie i na dojazdach jest w złym stanie technicznym. Zarówno efekt progowy jak i zapadanie chodnika na dojeździe do obiektu spowodowane jest brakiem płyt przejściowych. Brak płyt przejściowych powoduje wzrost obciążeń dynamicznych, co nie jest korzystne dla obiektu. Dodatkowo - stalowa balustrada jest za niska, a na dojazdach nie ma barier ochronnych. Warto wspomnieć, że przyczółki są w dobrym stanie technicznym, co świadczy o tym, że obiekt nie osiada, nie przechyla się i jest stabilny, jednakże stwierdzono ogólny brak zabezpieczeń antykorozyjnych betonu oraz drobne ubytki betonu. Dodatkowo stożki przyczółków oraz skarpy uległy znacznym podmyciom. Stan techniczny ścieków i schodów skarpowych jest zły. Most w chwili obecnej znajduje się w dostatecznym stanie technicznym, ale nie podjęcie żadnych działań dla poprawy tego stanu, może doprowadzić do obniżenia jego walorów użytkowych, a w konsekwencji do obniżenia jego nośności. Projekt remontu mostu obejmuje wykonanie nowej warstwy nadbetonu na istniejących belkach nośnych wraz z kapami chodnikowymi, nowej hydroizolacji płyty, nowej nawierzchni jezdni, montaż systemu barieroporęczy ochronnych na moście i dojazdach, wykonanie zabezpieczeń powierzchniowych elementów betonowych obiektu takich jak: gzymsy, dźwigary główne, podpory. Projektowane jest również wykonanie płyt przejściowych i nacięć dylatacyjnych w warstwie ścieralnej jezdni. Konstrukcja nośna mostu pozostanie oparta na istniejących przyczółkach. Realizowany etap przewiduje również aktualizację istniejącego oznakowania pionowego i poziomego w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Znaki pionowe użyte do organizacji ruchu zgodnie z przepisami będą wielkości średniej oraz wykonane będą z folii odblaskowej. Obecnie brak jest na wnioskowanym odcinku oznakowania poziomego, a oznakowanie pionowe jest niekompletne. W planowanym do realizacji II etapie - w projekcie stałej organizacji ruchu, przewidziano wprowadzenie: - oznakowania poziomego (m.in. linie: P-4, P-1e); - oznakowanie pionowe. Dodatkowo zaplanowano uzupełnienie słupków hektometrowych-1a rozstawiając w odstępach co 100m, zagęszczając je w obrębie łuków poziomych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRAKOM Sp. z o.o., ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2112702,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1426530,58

  • Oferta z najniższą ceną: 1426530,58 / Oferta z najwyższą ceną: 1715020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.