eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Organizacja wycieczek dla pracowników Izby Skarbowej w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-19

Rzeszów: Organizacja wycieczek dla pracowników Izby Skarbowej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 184993 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121777 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Rzeszowie, ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8503600, faks 17 8521130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek dla pracowników Izby Skarbowej w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczek autokarowych objazdowych (WROCŁAW - ZIEMIA KŁODZKA) i (ZAKOPANE - BIAŁKA TATRZAŃSKA) dla grupy 224 osób w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ: 1) Wycieczki: Wrocław - Ziemia Kłodzka: a) tura I w dniach 16-18 września 2016 r. z zastrzeżeniem powrotu z wycieczki w późnych godzinach nocnych lub wczesnoporannych dnia następnego dla 160 osób, z podziałem na grupy (51 osób, 62 osoby, 47 osób), b) tura II w dniach 23-25 września 2016 r. z zastrzeżeniem powrotu z wycieczki w późnych godzinach nocnych lub wczesnoporannych dnia następnego dla grupy 34 osób, 2) Wycieczka: Zakopane - Białka Tatrzańska w dniach 9-11 września 2016 r. dla grupy 30 osób. 2. Liczba uczestników wycieczek może ulec zmniejszeniu łącznie do 23 osób, bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez wykonawcę. Ostateczna liczba uczestników wycieczek, zostanie podana wykonawcy najpóźniej na 4 dni przed planowanym terminem każdej z wycieczek. 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia jest zobowiązany m.in. do: 1) zorganizowania i przeprowadzenia autokarowych wycieczek do: Wrocław - Ziemia Kłodzka oraz Zakopane - Białka Tatrzańska, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z opracowanym przez wykonawcę szczegółowym programem wycieczek w oparciu o wytyczne tam zawarte, 2) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowych programów wycieczek najpóźniej w dniu podpisania umowy, zawierających w szczególności: a) opis bazy noclegowej - miejsca i warunki zakwaterowania (w tym nazwy hoteli/pensjonatów i ich kategorię), których standard nie może być niższy od zaoferowanego w złożonej ofercie, b) opis wyżywienia w oparciu o wytyczne zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), c) opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru/autokarów), d) program wycieczki, uwzględniający minimalny wymagany zakres zamówienia, określony w załączniku nr 1 do SIWZ, 3) rezerwacji i opłacenia biletów wstępu (bez biletów wstępu, o których mowa w rozdziale I pkt 4 ppkt 2) oraz w rozdziale II pkt 4 ppkt 3) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia), 4) zapewnienia transportu w trakcie wycieczek do zwiedzanych obiektów, 5) zapewnienia pilota w każdym z autokarów, realizującego program wycieczki oraz uprawnionego przewodnika lub uprawnionych przewodników lokalnych, 6) wykupienia pakietu ubezpieczenia turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej: a) 10.000 PLN - NNW oraz 10 000 EURO - KL w turze I i II dla uczestników wycieczek Wrocław - Ziemia Kłodzka, b) 10.000 PLN - NNW dla uczestników wycieczki Zakopane - Białka Tatrzańska. 4. Szczegółowy minimalny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Warunki i sposób realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.51.10.00 - 65.51.10.00 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Italia Travel Service Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 39, 35-113 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131054,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126822,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224406,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.