eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania podstawowego pn. Mechaniczne zamiatanie i zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach miasta Głogowa w latach 2010 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Głogów: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania podstawowego pn. Mechaniczne zamiatanie i zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach miasta Głogowa w latach 2010 - 2013
Numer ogłoszenia: 184966 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163256 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania podstawowego pn. Mechaniczne zamiatanie i zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach miasta Głogowa w latach 2010 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miesiąc marzec 2013r. wykazał liczne opady śniegu oraz pojawiające się gołoledzie, co skutkowało koniecznością zwiększenia wykonywania usług zimowego utrzymania dróg. Miało to na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkowników dróg jak i pieszych w celu zminimalizowania potencjalnych szkód osobowych. Ponadto w wyniku zwiększonej częstotliwości posypywania jezdni zachodzi konieczność pozimowego posprzątania miasta z zalegającego materiału uszorstniającego. Podyktowane to jest względami estetycznymi , a także technicznymi aby uniknąć niedrożności kanalizacji deszczowej oraz poprawić bezpieczeństwo użytkowników dróg..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul.Lecha 10, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 232000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług tj. Liderowi Konsorcjum Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o w Zabrzu, ul. Lecha 10,41-800 Zabrze. Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 30.07.2010r. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego zgodnego z zamówieniem podstawowym i nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. 4.068.254,21 zł netto x 50% = 2.034.127,11 zł netto. Do dnia dzisiejszego udzielono następujących zamówień uzupełniających: - na kwotę netto/brutto 318.562,96/344.048,00 umowa Nr 137/WIiD/292/2013 z dnia 04.03.2013r. - na kwotę netto/brutto 1.500.000,00/1.620.000,00 umowa Nr 215/WIiD/497/2013 z dnia 09.04.2013r. Miesiąc marzec 2013r. wykazał liczne opady śniegu oraz pojawiające się gołoledzie, co skutkowało koniecznością zwiększenia wykonywania usług zimowego utrzymania dróg. Miało to na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkowników dróg jak i pieszych w celu zminimalizowania potencjalnych szkód osobowych. Ponadto w wyniku zwiększonej częstotliwości posypywania jezdni zachodzi konieczność pozimowego posprzątania miasta z zalegającego materiału uszorstniającego. Podyktowane to jest względami estetycznymi , a także technicznymi aby uniknąć niedrożności kanalizacji deszczowej oraz poprawić bezpieczeństwo użytkowników dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.