eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Szczecin: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 184911 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax 091 4329501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych: Pakiet nr I: Tonery i tusze Pakiet nr II: Taśmy i rolki Pakiet nr III: Papiery do ksera i drukarek Pakiet nr IV: Artykuły biurowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura Oryginalny kod CPV: 25.21.30.00 - Płyty, arkusze, taśma, folia i paski z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3250,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; - zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - wniosą wadium, - dostarczą próbki. Sposób dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: - Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, - Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, - Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, - Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, - Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobne zamówienia do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających na dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ, - Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. - Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem. - Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. - Wykaz materiałów przeznaczonych do testowania tj. próbek oferowanych produktów - załączony do oferty- wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. - Materiały do testowania tj. próbki oferowanych produktów - Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki oferowanych produktów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Szczecinie ul. Jagiellońska 44 70-382 Szczecin..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA, w terminie do dnia 11.08.2008 r. do godz.11.00. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I: Tonery i tusze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I: Tonery i tusze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.10-7, 21.12.13.00-0, 25.21.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II: Taśmy i rolki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr II: Taśmy i rolki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.10-7, 21.12.13.00-0, 25.21.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III: Papiery do ksera i drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr III: Papiery do ksera i drukarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.10-7, 21.12.13.00-0, 25.21.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr IV: Artykuły biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.10-7, 21.12.13.00-0, 25.21.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość oferowanych produktów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.