eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › DOSTAWA ZINTEGROWANEGO (ZBLOKOWANEGO) URZĄDZENIA DO MECHANICZNEGO OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JORDANOWIE, UWZGLĘDNIAJĄCA POTRZEBY ZADANIA REALIZOWANEGO W RAMACH SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO DORZECZA GÓRNEJ SKAWY ŚWINNA PORĘBA



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Jordanów: DOSTAWA ZINTEGROWANEGO (ZBLOKOWANEGO) URZĄDZENIA DO MECHANICZNEGO OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JORDANOWIE, UWZGLĘDNIAJĄCA POTRZEBY ZADANIA REALIZOWANEGO W RAMACH SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO DORZECZA GÓRNEJ SKAWY ŚWINNA PORĘBA
Numer ogłoszenia: 184911 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2675554; 2675516, fax 018 2675516 w. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZINTEGROWANEGO (ZBLOKOWANEGO) URZĄDZENIA DO MECHANICZNEGO OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JORDANOWIE, UWZGLĘDNIAJĄCA POTRZEBY ZADANIA REALIZOWANEGO W RAMACH SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO DORZECZA GÓRNEJ SKAWY ŚWINNA PORĘBA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ZINTEGROWANEGO (ZBLOKOWANEGO) URZĄDZENIA DO MECHANICZNEGO OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JORDANOWIE, UWZGLĘDNIAJĄCA POTRZEBY ZADANIA REALIZOWANEGO W RAMACH SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO DORZECZA GÓRNEJ SKAWY ŚWINNA PORĘBA Dostawa wraz z montażem (instalacją), uruchomieniem i przeszkoleniem personelu obsługi urządzenia, spełniająca wymagane warunki: - przepustowość zabezpieczająca wydajność istniejącej oraz planowanej do rozbudowy oczyszczalni - 1200 m sześciennych/dobę, - funkcje w zakresie oczyszczania ścieków: * oddzielenie części stałych ścieków z transportem, odwodnieniem i prasowaniem skratek * separacja piasku z odwodnieniem i transportem na zewnątrz zbiornika - wyposażenie urządzenia w bocznik (bajpas) wraz z kratą, - dostępność elementów wymiennych przez ok. 10 lat i możliwość ich samodzielnej wymiany przez zamawiającego, - układ ocieplenia i ogrzewania gwarantujący pracę na otwartej przestrzeni, - dostoswanie i montaż (instalacja) w istniejącej oczyszczalni ścieków typu biologiczno-mechanicznego, znajdującej się w Jordanowie przy ul. Kopernika 2, - posadowienie na fundamencie wykonanym przez zamawiającego wg wytycznych wykonawcy zamówienia, po dokonanym jego odbiorze przez wykonawcę zamówienia, - przyłącza mediów wykonane przez zamawiającego wg wytycznych wykonawcy zamówienia, po dokonanym jego odbiorze przez wykonawcę zamówienia, Urządzenie ma posiadać niezbędne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu zamówienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złozone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa on następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 6) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości porównywalnej do wartość przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz pozytywnymi opiniami użytkowników w zakresie eksploatacji urządzenia. Zamawiający żąda wykazania min. dwóch dostaw. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony, co najmniej na kwotę 150 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.