eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Dzierżawa sztucznego lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, wraz z serwisem w okresie dzierżawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Oborniki Śląskie: Dzierżawa sztucznego lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, wraz z serwisem w okresie dzierżawy.
Numer ogłoszenia: 184897 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa sztucznego lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, wraz z serwisem w okresie dzierżawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa sezonowego, przenośnego lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego elektrycznie w okresie od 14 listopada 2009 roku do 17 kwietnia 2010 roku. I. Zakres zamówienia obejmuje: 1) kompleksową dostawę, montaż przed i demontaż po sezonie przenośnego lodowiska, chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego elektrycznie, wraz z bandami; 2) rozruch wszystkich urządzeń lodowiska, wytworzenie tafli lodowiska o grubości co najmniej 3,5 cm i przekazanie lodowiska do użytkowania w terminie 10 dni od dnia rozpoczęcia instalacji; 3) serwis lodowiska i urządzeń: usuwanie awarii i czynności serwisowe do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faksem. II. Warunki techniczne jakie musi spełniać lodowisko. 1) Wymiary lodowiska - 20m x 40 m. 2) Lodowisko ma być posadowione na istniejącym podłożu asfaltowym przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Obornikach Śląskich - Zamawiający żąda by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu w celu sprawdzenia i uwzględnienia w cenie oferty ewentualnego wypoziomowania miejsca lokalizacji lodowiska. 3) Ogólny opis systemu ziębniczego. Na istniejącym podłożu powinna być zamontowana izolacja zabezpieczająca przed przemarzaniem do gruntu, na której ułożone zostaną elementy wężownicy chłodzącej płytę lodowiska. W skład systemu powinny wchodzić preizolowane proste odcinki rur oraz preizolowane kształtki, kolana, trójniki, punkty stałe, kompensatory, zawory i mufy redukcyjne, oraz inne niezbędne elementy. Mata do układania lodowisk mobilnych stanowić ma kompletny zestaw orurowania dla całej długości lodowiska od kolektorów poprzez rurki płyty lodowiska po nawroty. 4) Bandy rekreacyjne przymrażalne lodowiska muszą mieć wysokość min. 120 cm, być wyposażone w min. 1 bramę wjazdową o szerokości ok. 300 cm, oraz min. 2 bramki wejściowe dla łyżwiarzy o szerokości ok. 80 cm. Dolna listwa okopowa musi być zamocowana w sposób zapewniający sztywność. Promień w narożnikach bandy nie mniejszy niż 3,8 m. 5) Agregat chłodniczy kompaktowy, wyposażony w automatykę sterującą pozwalającą na bezobsługową pracę lodowiska, z panelem elektrycznym odpornym na warunki atmosferyczne, wyposażony w moduł sterujący dający możliwość odczytu i kontroli elementów i czynników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu chłodniczego. Agregat musi być oznakowany znakiem CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 ze zm.), lub Wykonawca dostarczy deklarację zgodności producenta agregatu zgodnie z odpowiednimi normami. Głośność pracy agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia na swój koszt czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy. Wszystkie niezbędne materiały Wykonawca zapewnia na swój koszt. Zamawiający wskaże Wykonawcy punkt poboru wody koniecznej do wykonania płyty lodowiska i pokryje koszty związane ze zużyciem wody. Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie zasilanie agregatu w energię elektryczną wraz z podłączeniem. LODOWISKO I WSZYSTKIE ELEMENTY DODATKOWE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYMOGI BEZPIECZEŃSTWA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/?id=1161.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09 ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, Punkt obsługi interesantów ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.