eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Kasjer handlowy, fakturowanie, obsługa kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z bloki



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Kraków: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Kasjer handlowy, fakturowanie, obsługa kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z blokiem językowym (język angielski), znak sprawy: ZP- 271/15/2008
Numer ogłoszenia: 184876 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, fax 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Kasjer handlowy, fakturowanie, obsługa kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z blokiem językowym (język angielski), znak sprawy: ZP- 271/15/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kasjer handlowy, fakturowanie, obsługa kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z blokiem językowym (język angielski) dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach dwóch edycji po 20 osób każda. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku kasjer handlowy. 3. Łączna ilość godzin szkolenia wynosi 206 w tym: - zajęcia praktyczne na stanowisku kasjera handlowego wraz z fakturowaniem stanowią 40 godzin 60 - minutowych - zajęcia teoretyczne stanowią 128 godzin 45 - minutowych - zajęcia z zakresu języka angielskiego w wymiarze 30 godzin 45 - minutowych stanowić winny kurs podstawowego słownictwa i zwrotów mających zastosowanie podczas pracy na stanowisku kasjera handlowego - trening interpersonalny stanowiący 8 godzin 45 - minutowych Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników. Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się na terenie Powiatu Krakowskiego, najlepiej w mieście Krakowie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu, w wersji papierowej i elektronicznej - na CD do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). 5. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego i wydaniem zaświadczenia MEN oraz certyfikatu. Zaświadczenie MEN musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z p. zm.) a także Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Certyfikat, pod względem odpowiedniego oznakowania, musi spełniać wymogi Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006), projektem Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 a także wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.efs.gov.pl zakładka PROMOCJA). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo. Wzór zaświadczenia MEN oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 6. Podstawowy zakres programu szkolenia określający szczegółową tematykę musi być opracowany zgodnie ze standardami kwalifikacji i szkolenia zawartymi w modułowych Programach Szkolenia Zawodowego dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej - www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl, dotyczącym zawodu kasjer handlowy. 7. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie szkolenia dokumentacji oznakowanej odpowiednimi symbolami i logo projektu, zgodnie z wymogami określonymi w punkcie I 5 niniejszej SIWZ, tj: a) List obecności uczestników szkolenia b) Dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych c) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych d) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków e) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór zestawu materiałów dydaktycznych f) Imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie g) Rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji h) Protokołu z egzaminu wewnętrznego. 9. Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie art. 41 ust.7 i ust.8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r, Nr 69 , poz. 415), do ubezpieczenia grupy szkoleniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków według listy sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia. Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia. 10. Wykonawca zapewnieni wszystkim uczestnikom kursu niezbędne materiały dydaktyczne, których wydanie potwierdzone zostanie podpisanym przez uczestnika oświadczeniem. 11. Wykonawca zapewni codzienny dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego imiennym wykazem o nieobecnościach osób skierowanych na szkolenie a także przekazywania dokumentów dotyczących absencji. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które nie zgłosiły się na rozpoczęcie szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które zrezygnowały z uczestnictwa w szkoleniu. 15. Ponadto, do pięciu dni od dnia zakończenia szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu niżej wyszczególnione dokumenty: a) Oryginał imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenia b) Oryginał imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu końcowego lub do niego nie przystąpiły c) Oryginał rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji d) Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia opatrzone logo projektu 7 życzeń e) Zaświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia f) Oryginał imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie g) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dziennika zajęć h) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem list obecności i) Oryginał oświadczenia uczestnika z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych j) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem kart przeprowadzonych zajęć praktycznych k) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej l) Oryginalnych oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków m) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem protokołu z egzaminu, jeżeli został on przeprowadzony n) Oryginał kosztorysu powykonawczego o) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia. 16. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb 20-osobowej grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, niezbędne do nauki praktycznej urządzenia: kasy fiskalne, terminale płatnicze, stanowiska komputerowe. Zamawiający wymaga aby każdy uczestnik szkolenia miał niezależny dostęp do stanowiska komputerowego posiadającego odpowiednie oprogramowanie do nauki fakturowania. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a w przypadku zajęć praktycznych wymienić należy sprzęt i urządzenia oraz ich ilość, które wykorzystywane będą podczas zajęć. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 18. Wykonawca zawrze w ofercie pisemną informację dotyczącą sposobu sprawowania przez niego nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości realizowanego szkolenia oraz wskaże osobę/y za to odpowiedzialną/e. 19. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. Ponadto, każdy uczestnik zajęć otrzyma podstawowe materiały piśmienne niezbędne do sporządzania notatek (zeszyt, długopis). 20. Wykonawca zobowiązany będzie do wypłaty uczestnikom szkolenia zwrotu kosztów przejazdu na zajęcia na podstawie listy obecności. Jednostkowy koszt osobodnia wynosi 10,00 PLN. 21. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów dotyczących realizacji szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku w warunkach zapewniających ich bezpieczeństwo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w szczególności: - przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 szkolenia odpowiadające szkoleniu objętemu przedmiotowym zamówieniem . Przeprowadzone szkolenia mają obejmować łącznie wszystkie elementy wskazane w nazwie przedmiotowego zamówienia - przeszkolili z zakresu odpowiadającego szkoleniu objętemu przedmiotowym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 26 osób c) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą zapewnić uczestnikom szkolenia w celu odbycia zajęć praktycznych dostęp do co najmniej 5 (pięciu) kas fiskalnych oraz 2 ( dwóch) terminali płatniczych; d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 6. Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie I podpunkt 7 SIWZ; 7. Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne dni trwania szkolenia z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, załącznik nr 3 do SIWZ; 9. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania oraz odbiorców, załącznik nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te szkolenia, których rzetelność realizacji poświadczona zostanie powyższymi dokumentami; 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 12. Propozycje zlecenia wykonania części usługi podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac; 13. Pisemne zobowiązania Wykonawcy do: a) ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków b) każdorazowego oznakowania własnych dokumentów (np. oferty, zaświadczeń, certyfikatów itp.) logo EFS, symbolem Unii Europejskiej oraz logo opracowanym na potrzeby projektu 7 życzeń c) przechowywania dokumentów do 31.12.2020 r. 14. Pisemną akceptację warunków umowy będącej załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ; 15. Preliminarz kosztów - załącznik nr 5 do SIWZ. 16. Posiadany przez Wykonawcę certyfikat jakości ISO.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu odpowiadającego szkoleniu objętemu przedmiotowym zamówieniem - 10
  • 3. Liczba osób przeszkolonych z zakresu odpowiadającego szkoleniu objętemu przedmiotowym zamówieniem - 10
  • 4. Liczba kas fiskalnych dostępnych uczestnikom szkolenia w czasie realizowania zajęć praktycznych - 10
  • 5. Liczba terminali płatniczych dostępnych uczestnikom szkolenia w czasie realizowania zajęć praktycznych - 10
  • 6. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości ISO - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego - pokój 910.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego - pokój 910.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.