eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Aranżacja pomieszczeń biurowych z ociepleniem budynku i wymianą pokrycia dachu, położonego przy ul. Brzegowej 63 w Strzelinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Strzelin: Aranżacja pomieszczeń biurowych z ociepleniem budynku i wymianą pokrycia dachu, położonego przy ul. Brzegowej 63 w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 184867 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelinie, ul. Brzegowa 63, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 392 03 05, fax 071 392 03 05.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aranżacja pomieszczeń biurowych z ociepleniem budynku i wymianą pokrycia dachu, położonego przy ul. Brzegowej 63 w Strzelinie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - aranżacja pomieszczeń biurowych z ociepleniem budynku i wymianą pokrycia dachu położonego przy ul. Brzegowej 63 2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z przedmiarami robót (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumentacją projektowo- opisową (zał. nr 3 do SIWZ), obejmuje: 2.1. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej 2.2. remont i adaptację części pomieszczeń (w/g projektu); 2.3. wykonanie wszystkich robót zewnętrznych dekarskich i blacharskich ina dachu budynku; 2.4. wykonanie ocieplenia i elewacji budynku; 2.5. roboty instalacyjne (kanalizacja, woda); 2.6. położenie posadzki

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu; O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1. określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy w/w warunek spełnią łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2.4. dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy w/w warunek spełnią łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2.5. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaniem robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (minimalne wymagania - co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto); Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2.6. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty lub oświadczenia. 3.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. oświadczenie Wykonawcy (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) - zgodne w treści z zał. 5 do SIWZ. 3.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy określone w pkt. 2.3., 2.4., 2.5. (uprawnienia budowlane, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby); 3.1.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (minimalne wymagania - co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3.1.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605); 3.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. wypełniony formularz ofertowy (oferta), zgodny w treści ze wzorem zał. nr 1 do SIWZ. 3.2.2. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z Przedmiarami robót (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z dokumentami realizującymi treść art. 30 ust. 5 ustawy PZP; 3.2.3. oświadczenie wykonawcy dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy - zgodne w treści ze wzorem oświadczenia w zał. 6 do SIWZ. 3.3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. 3.3.1. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3.2. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione punktach od 3.1.1. do 3.1.4. wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania właściwych podmiotów. 3.3.3. Dokumenty wymienione w punktach od 3.2.1 do 3.2.3 Wykonawcy składają wspólnie. 3.4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspekcja Weterynaryjna, Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelinie ul. Brzegowa 63, 57-100 Strzelin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego, adres: ul. Brzegowa 63, 57-100 Strzelin.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.