eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Tarnów: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 184839 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku. (Sprawa AE/ZP-27-76/08). Zamawiający podzielił zamówienie na 48 Pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 48.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:15, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 1.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Papiery rejestracyjne do aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej wymienionych w pozycjach 1-14 w Formularzu cenowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Żele do: USG, EEG i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żeli do: USG a 500g w ilości 400 opakowań, EEG a 250g w ilości 150 opakowań i EKG a 250g w ilości 7 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Elektrody jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy elektrod jednorazowego użytku w pozycajch 1-3 oraz ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Elektrody do defibrylatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy elektrod do defibrylatora Lifepak 12, nr kat. 11996-000091, typ QUICK-COMBO lub równoważnych w ilości 25 kompletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Elektrody do czasowej stymulacji serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dwubiegunowej elektrody endokawitarnej do czasowej stymulacji serca, do stymulatora zewnętrznego typ Biotronik EDP 20/A w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Cewniki z trokarem jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników z trokarem jednorazowego użytku w ilości 50 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Kanki doodbytnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kanek doodbytniczych dla niemowląt i dorosłych w ilości 1700 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Butelki do długotrwałego odsysania ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy butelek do długotrwałego odsysania ran w ilości 7000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Cewniki i zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników i zgłębników w pozycjach 1-9 i w ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Nebulizatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy nebulizatorów dla dzieci i dorosłych w pozycjach 1-3 i w ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Zaciski do pępowiny i opaski identyfikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zacisków do pępowiny i opasek identyfikacyjnych w pozycjach 1-3 i w ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Stazy i opaski uciskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy staz w ilości 100 sztuk i opasek uciskowych w ilości 40 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Zestawy do odsysania i drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do odsysania i drenażu w pozycjach 1-10 i w ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Terapia tlenowa - sprzęt wielorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu wielorazowego do terapii tlenowej w pozycjach 1-5 i w ilościach wymienionych w Formularzu cenowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Terapia tlenowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników do podawania tlenu dla dorosłych i noworodków w ilości 6020 sztuk, masek do podawania tlenu w ilości 2040 sztuk, drenów do tlenu w ilości 1000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Kraniki i stacje kranikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kraników trójdrożnych w ilości 7700 sztuk i stacji kranikowych w ilości 300 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 - Zestawy i skale do pomiaru ciśnienia oraz przetworniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów w ilości 50 sztuk, skal do pomiaru ciśnienia w ilości 15 sztuk oraz przetworników jednorazowych w ilości 30 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Dreny do pompy infuzyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drenów do pompy infuzyjnej w ilości 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19- Butle do pompy ACAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy butli do pompy ACAT w ilości 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Łączniki do kontrolowanego odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy łączników do kontrolowanego odsysania w ilości 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Sprzęt różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzetu różnego wymienionego w pozycjach 1-17 i w ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 - Cewniki urologiczne, zatyczki do cewników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników urologicznych w ilości 4 303 sztuk oraz zatyczek do cewników w ilości 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Staplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy staplerów wymienionych w pozycjach 1-4 oraz ilościach wymienionych w Formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Stapler typ ROTICULATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy staplera typ ROTICULATOR w ilości 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 - Klipsy do klipsownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy klipsów tytanowych o kształcie podkowy w ilości 300 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 - Maty-wkłady dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mat - wkładów dezynfekcyjnych w ilości 50 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 - Laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy laryngoskopów w ilości 8 kompletów, łyżek do laryngoskopów w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 - Słuchawki lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy słuchawek lekarskich w ilości 22 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 - Wapno sodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wapna sodowego w ilości 12 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 - Przetworniki do monitorów EMTEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przetworników do monitorów EMTEL w ilości 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 - Zestaw do lewatywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do lewatywy w ilości 3000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 32 - Zestawy do hemofiltracji, filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do hemofiltracji w ilości 3 sztuki oraz filtrów w ilości 3 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 33 - Elektrody do defirylatora INNOMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy elektrod do defirylatora INNOMED w ilości 5 kompletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 34 - Worki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy worków na mocz w ilości 9700 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 35 - Filtry wodne do automatycznego urządzenia do mycia i dezynfekcji fiberoskoków typu WASH-master.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy filtrów wodnych do automatycznego urządzenia do mycia i dezynfekcji fiberoskoków typu WASH-master w ilości 37 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet Nr 36 - Papier do drukarki do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy papieru do drukarki do myjni w ilości 15 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet Nr 37 - Urzadzenie do treningu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy urzadzenia do treningu oddechowego w ilości 50 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet Nr 38 - Worki stomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy worków stomijnych w ilości 80 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet Nr 39 - Łączniki karbowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy łączników karbowanych w ilości 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet Nr 40 - Łączniki do drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy łączników do drenów w ilości 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet Nr 41 -Przyrządy do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do żywienia dojelitowego w ilości 520 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet Nr 42 - Filtr do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy filtrów do żywienia pozajelitowego dla noworodków i małych dzieci w ilości 100 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet Nr 43 - Pojemniki plastikowe na leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pojemników plastikowych na leki w ilości 40 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet Nr 44 - Cewniki do odsysania, maski krtaniowe i rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników do odsysania w ilości 20 sztuk, maski krtaniowe w ilości 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet Nr 45 - Żel AQUASONIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żelu AQUASONIC lub równoważneho w ilości 3 opakowania (a 5 l).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Pakiet Nr 46 - Pierścienie gumowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pierścieni gumowych w ilości 10 opakowań, przyrządów do zakładania pierścieni gumowych w ilości 2 sztuki oraz zbiorników do ligatora z drenem silikonowym w ilości 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Pakiet Nr 47 - Ustniki do gastroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ustników do gastroskopii w ilości 40 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Pakiet Nr 48 - Tubusy do rektoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy tubusów do rektoskopu w ilości 300 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.